quote:
Van mij ook. Lijkt me toch beter!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:08 schreef Tim86 het volgende:
Gele/rode kaarten ook noteren of vergeten we dat? Van mij mogen we het wel vergeten..
Geen probleem!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Kan je er nog ff in zetten wie welk land is bij loting
Van mij ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:08 schreef Tim86 het volgende:
Gele/rode kaarten ook noteren of vergeten we dat? Van mij mogen we het wel vergeten..
Voor in de OP of in die andere postsquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:15 schreef DoritozNL het volgende:
De loting is bekend!
Ik ben tot een loting gekomen van 2 poules met ieder 5 teams. Hierbij de poules.
Poule A.
1.Brazilie - Struukie
2.Italie - R stapert
3.Frankrijk - Mars NL
4.Rusland/Duitsland - SatriaX
5.Kroatie - Sjoerdjee
Poule B.
1. Argentinie - Leonos nl
2. Portugal - standaardbaas
3. Engeland - TerroRobbie
4. Nederland - Santello
5. Spanje - TIMMAH86 [/b]
Twee redelijk gelijkwaardige poules. Nog voor de duidelijkheid. Je noteert hier je uitslag en doelpuntmakers (topscoorderslijstje). Ik vul de standen hier verder in.
Om 21:30 gooi ik de competitie open. Kijk wie der online is uit jou poule. Misschien kan je al beginnen. Iedereen speelt 2x tegen dezelfde tegenstander. Iedereen speelt in totaal dus 8 wedstrijden in de poule.
Succes!
Prima! Meteen even knallen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb zometeen wel zin om tegen jou te spelen Doritoz
Nope geen tijd meer vandaag.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:23 schreef Tim86 het volgende:
En mijn uitnodiging voor Poule B'ers staat ook nog? Robbie?
quote:
ik wel gewoon hoor, klopt prima. FIFA 09 INTERquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan die league niet vinden btw
Last minute blundersquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:54 schreef DoritozNL het volgende:
Uitslag binnen!
Rusland 2 - 3 Kroatie
Eduardo 19'
Pavluchenko 22'
Semshov 57'
Olic 68'
Pranjic 90'
Ja, is goed! Ik nu thuis!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Last minute blundersDe rematch nu?
Want het ging een beetje slecht
Ik ook wel, maar de TV is bezetquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan tot 22;45 ofzo
Maar zou graag nu willen
jaaaaaquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:56 schreef Lijpo het volgende:
Tim nog steeds zin in een potje voor poule b? laat maar weten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |