Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Dat is juist het moment dat ik ga rokenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:18 schreef andre347 het volgende:
Simon & Garfunkel![]()
Tussen 36 en 40 mooi even douchen
Weer wat geleerd, thanksquote:Op woensdag 31 december 2008 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het laatst uitgebrachte album inderdaadIs dan ook getiteld Let it Be
Abbey Road is echter het laatst opgenomen album, maar is eerder uitgebracht
Hetzelfde! En een goede gezondheid gewenst!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:20 schreef OutOfThisWorld het volgende:Pink Floyd Another brick in the wall
![]()
Iedereen een leuke jaarwisseling en nog veel luisterplezier![]()
Kennelijk is het erg treffend wat hij schreef. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen dit nummer kiezen om een dierbare vader te gedenken.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Strak Stef Bos
Heerlijke plaat, maar ook ik heb er weer de herinnering van een begrafenis bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |