Daar kan ik alleen op zeggen: whooohoooquote:Op woensdag 31 december 2008 19:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Paint it black gemist, maar Sympathy for the devil is toch ook een wereldplaat.
Ben je gek?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:57 schreef peaceman het volgende:
36 Eric Clapton Tears in heaven![]()
8 Alan Parsons Project Old and wise![]()
Hetzelfde voor iedereen hier! Ik ben er nu ook vandoor, voor degenen die nog blijven luisteren: veel luisterplezier, er komt nog genoeg mooisquote:Op woensdag 31 december 2008 19:57 schreef peaceman het volgende:
Daarnaast wil ik iedereen een geweldig 2009 wensen, met goede muziek en vooral een goede gezondheid! [![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga voor Beautiful Day.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:38 schreef Vogel87 het volgende:
Ik ben ook niet zo'n U2-fan. One vind ik wel een mooi nummer, de rest vind ik allemaal wat overgewaardeerd, maar ieder z'n smaak natuurlijk.
ZIe correctiesquote:Op woensdag 31 december 2008 19:57 schreef peaceman het volgende:
29 Amazing Stroopwafels Oude Maasweg
9 Guns n' Roses November rain
8 Alan Parsons Project Old and wise
Zo groot is het verschil tussen die nummers niet, wat mij betreft staan ze op gelijke hoogtequote:5 Led Zeppelin Stairway to heaven![]()
4 Deep Purple Child in time![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van hetzelfdequote:Daarnaast wil ik iedereen een geweldig 2009 wensen, met goede muziek en vooral een goede gezondheid! [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
We'll sure be back in 2009!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik brei er ook een eind aan, dag lieve mensen het was me weer een waar genoegen en zie jullie graag volgend jaar weer[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Staat op het wereldalbum Hotel Californiaquote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef Roi het volgende:
dit liedje nooit eerder gehoord...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |