Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
En dan gaan jullie zeuren dat Borsato te hoog of te vaak erin staatquote:Op woensdag 31 december 2008 17:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Leuk hoor, al die provinciaaltjes. Volgende keer mogen alleen hollanders stemmen
Redelijk, de tekst is zo niet realistisch terwijl hij het wel serieus neemt. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.quote:
ik ookquote:Op woensdag 31 december 2008 17:28 schreef Diaan73 het volgende:ik heb de radio wat zachter gezet hoor...
70 67 André Hazes - De vlieger (1977)quote:Op woensdag 31 december 2008 17:28 schreef Zwansen het volgende:
Prachtig nummer. Iemand de lijst dat dit uur nog komt? Zit in de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |