quote:Op woensdag 31 december 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Kijk, dat is de derde keer dat de strooiwagen voorbij komt!
+1 Scherp.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vandaar dat het zo wit is buiten
Kijk jij digitaal?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:01 schreef borisz het volgende:
Ekdom begint nu aan zijn preek op NL3.
Neuh, maar ik roep het vast vooraf zodat mensen hier nog een paar seconde had om de tv op 3 te zettenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kijk jij digitaal?
Bij mij begint het nu pas...
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh, maar ik roep het vast vooraf zodat mensen hier nog een paar seconde had om de tv op 3 te zetten.
quote:
Gewoon, live in de studio zittenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En hier en op de Radio..... Hoe doen ze dat toch
Jij ook alvast gelukkig nieuwjaar, dat we je volgend jaar maar vaker mogen zien in dit topicquote:Op woensdag 31 december 2008 20:09 schreef sandesh het volgende:
Hey iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar he. Ook al kom ik niet zo vaak op dit forum.
Van hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2008 20:09 schreef sandesh het volgende:
Hey iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar he. Ook al kom ik niet zo vaak op dit forum.
Woei!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Gewoon, live in de studio zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |