Maar dat is toch haast onbruikbaar als er teveel licht is? Ik moest in de zomer echt wel afstoppen, maar mn spotmatic gaat dan ook maar tot 1/1000quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:15 schreef Vandelay het volgende:
Wow! Dit verrast me, filmliefhebbers met een oprechte en ontwikkelde passie voor analoge fotografie, en dat nog wel op Fok.. Ik ben zelf meer van Sensia 400 (ik houd van snelheid, zelfs op f1.4), Portra 400 (of zelfs Portra 800 op 6x6). Effe dit topic doorlezen.
Het werkt inderdaad bijzonder inspirerendquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:15 schreef Vandelay het volgende:
Wow! Dit verrast me, filmliefhebbers met een oprechte en ontwikkelde passie voor analoge fotografie, en dat nog wel op Fok.. Ik ben zelf meer van Sensia 400 (ik houd van snelheid, zelfs op f1.4), Portra 400 (of zelfs Portra 800 op 6x6). Effe dit topic doorlezen.
Even kijken:quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:26 schreef Vandelay het volgende:
Yo mensen.. welke camera's gebruken jullie eigelijk ?
Nikon F2 AS photomicquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:26 schreef Vandelay het volgende:
Voor mij is dat voornamelijk Canon A1 & Yashica 124G...
Heb ook nog een Canon EOS 33, 1D, Polaroid en een oud 6x9 schijthuis liggen..
@zquing:
In de zomer is dat inderdaad flink dichtdraaien, maar in de zomer gebruik ik geen Portra 800. En geen pijn is helser dan een erg uniek beeld door je oculair te zien met daaronder : f2.8 1/2
Das balen zeg!
@ouwesok:
Check je PM.
http://link.marktplaats.nl/215735438quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef Vandelay het volgende:
Godverkut wat vind ik dit een geile lens: http://link.marktplaats.nl/219446119
Okee, ik hap!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:26 schreef Vandelay het volgende:
Bij mijn lokale "schlecker" kost het per rolletje 1.95 EUR. Duurt alleen wel een week ofzo :Squote:Op zondag 11 januari 2009 19:55 schreef Erasmo het volgende:
Nu we toch aan het lullen zijn over filmpjes, ik heb hier nog een stuk of 10 rolletjes liggen die nog ontwikkelt, ingescand en afgedrukt moeten worden. Nu is het een publiek geheim dat de gemiddelde drogist hem naar de grote boze fabriek in Duitsland stuurt, maar welke is eigenlijk het goedkoopst? Hema, Kruidvat?
Even het publieke geheim ontzenuwen. HEMA, geen drogist, stuurt zeker niet alles naar .de; film die ik bij de HEMA inlever gaat naar Fuji in Steenbergen. Zal wellicht regio-afhankelijk zijn, en hoe oostelijker des te groter de kans op Duitsland, maar ik meld het maar evenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:55 schreef Erasmo het volgende:
Nu is het een publiek geheim dat de gemiddelde drogist hem naar de grote boze fabriek in Duitsland stuurt, maar welke is eigenlijk het goedkoopst? Hema, Kruidvat?
Woohoo, doe mij ook zo'n kennis!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:24 schreef Vandelay het volgende:
Negatieven naar een kennis van mij die een fotozaakje heeft, en morgen krijg ik weer flinke kortingen op de Portra's die ik ga inleveren.
Lekker.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:56 schreef Erasmo het volgende:
4 van de 5 diafilmpjes zijn netjes door een C41 badje gegaan
Tsk! Als je er om zou *vragen* ("wilt u deze cross-processen?"), dan doen ze het niet. En zo per ongeluk lukt het wel... apart, hoor. Welke ontwikkelcentrale was dat? Het staat toch duidelijk op ieder rolletje...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:56 schreef Erasmo het volgende:
4 van de 5 diafilmpjes zijn netjes door een C41 badje gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |