Dat ziet er goed uit, hier zitten we aan de patat e.d.quote:
Das cool lekker om de hoek.. Veel plezier...quote:Op woensdag 31 december 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel, gaat hier gezellig worden vanavond.![]()
Ik ga tussendoor wel even naar mijn pa (woont om de hoek), beetje tv kijken, wijntje en lekkere hapjes. Niks mee mis toch?
Jaja, any excuse will do.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hebben natuurlijk ook een reisverbod, met die dichte mist en ijzelwaarschuwingen enzo
quote:
Jij checkt PI's niet hè?quote:
Was dat danquote:
Weer tokkie burenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:11 schreef CarOnline het volgende:
Navond!
Hier staat een grote tent op t pleintje voor, groot vuur erbij, een BBQ en een beamer voor het aftellen![]()
Wel leuk, alleen stond vanmiddag de polizei voor de deur. Mijn buuv, bij wie ik de leenauto heb aangereden, vind echt alles wat de buurt doet 'niet leuk' en heeft gewoon de politie gebeld![]()
Echt, de hele straat en van 2 straten verder staat hier, maar zij moest 2x steken met de auto, dus dat was lastig.
De kids stonden gewoon vuurwerk naast de politieauto af te steken![]()
Echt, dat je het zó voor jezelf kan verprutsen![]()
Oh de politie vond het prima en gezellig en zag geen enkel probleem.
Oh en ze zijn uit de vorige buurt verhuisd wegens ruzie met de buurt. Heeft ze echt van geleerd dus.
Insgelijksquote:Op woensdag 31 december 2008 19:14 schreef CarOnline het volgende:
Ja buuv, een schande!
Kom hier maar wonen.
Oh mijn visiters zijn er.
Tot later en een fijne jaarwisseling!!!
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:14 schreef CarOnline het volgende:
Ja buuv, een schande!
Kom hier maar wonen.
Oh mijn visiters zijn er.
Tot later en een fijne jaarwisseling!!!
Kom je van je grof vuil af.. En hebben andere er lol vanquote:Op woensdag 31 december 2008 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik had het wel eens op TV gezien.
Maar ze zijn hier voor de deur met carbit aan het schieten, goffer de goffer wat een donderslagen zijn dat.
En van die vlinders, die ook ongeloveloos knallen.
Sta ik dan met mijn trektouwtjes.
Maar ze zijn fikkie aan het stoken, en nu loopt de ton al over, dus wordt nog wel een groter brandje. Dus ik weet wel waar m'n oude bankstel vannacht heen gaat, die mijn tuin ontsiert.
Fantastisch wat heb ik toch een mazzel, ben lekker thuis en niet eens zieligquote:Op woensdag 31 december 2008 19:18 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)len_mee__.html?p=2,1
Vorig jaar was het ook al zo dichte mist, zag je mensen voor een auto uitlopen omdat ze anders de weg niet konden vinden.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:18 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)len_mee__.html?p=2,1
je bent wel zielig, je post hierquote:Op woensdag 31 december 2008 19:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Fantastisch wat heb ik toch een mazzel, ben lekker thuis en niet eens zielighi allemaal
Zou Mathijs thuis ook zo hyper zijn?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:
En de top 2000 is ook wel leuk zo op de achtergrond....
We don't need no education...
Al zou je boven aan staan, dat maakt niets, maar posten op een feestdagquote:Op woensdag 31 december 2008 19:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
ojee, en ik kom niet eens voor in de top 500 van fok
Heb je een link?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:
En de top 2000 is ook wel leuk zo op de achtergrond....
We don't need no education...
ik post juist op een feestdag want dan heb ik meer tijdquote:Op woensdag 31 december 2008 19:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Al zou je boven aan staan, dat maakt niets, maar posten op een feestdag
Vette bull shit je bent gewoon zieligquote:Op woensdag 31 december 2008 19:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik post juist op een feestdag want dan heb ik meer tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |