quote:Op woensdag 31 december 2008 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
MEEDOEN?????????????
Jij ben de voorzitter vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet echt niet meer wat ik eergister droomde hoor, maar vertel!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:40 schreef FANN het volgende:
zal ik beginnen?mijn laatste droom......eergisteren........
ik ga hem in delen vertellen......... leuk voor de nalezers
Mijn laatste droom over fok wil ik uit mijn gedachten bannen.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:38 schreef FANN het volgende:
Oké ik ben op dit moment dus de enige zielepiet hier......... dus ik moet een onderwerp kiezen?
oké dromen over Fok........ wie droomt er wel eens over Fok en wat was je laatste of leukste
droom
de hardcore dromen mag je voor jezelf houden![]()
Ohwja, ik droom ook wel eens over fok, maar ik onthoud ze niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:38 schreef FANN het volgende:
Oké ik ben op dit moment dus de enige zielepiet hier......... dus ik moet een onderwerp kiezen?
oké dromen over Fok........ wie droomt er wel eens over Fok en wat was je laatste of leukste
droom
de hardcore dromen mag je voor jezelf houden![]()
Serieus? Was het zo erg?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Mijn laatste droom over fok wil ik uit mijn gedachten bannen.
Kan ik dan de penningmeester zijn?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
MEEDOEN?????????????
Jij ben de voorzitter vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:47 schreef FANN het volgende:
Oké toen was ik dus écht in mijn droom in de slaapkamer van DGK met al die bedden in één ruimte
er was nog niemand en ik lag met LIESJE in één bed......... ja, ja, verrassing![]()
en Liesje lag mij onder de dekens allemaal geheimen toe te fluisteren over''wiens naam niet genoemd mag worden'' zeg maar..... en ik steeds .....écht waar??? écht waar?????? ik ik viel van de ene verbazing in de
andere......
en ineens kwam Noekje binnenstormen als een soort Natasia![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:53 schreef FANN het volgende:
Noek was dus pissig omdat ze ''bij de Febo'' hadden gezegd, dat die week dat je ''dienst'' had
ook dar moest eten.........
en toen werd ik wakker
meestal wel delen........ dan heeft het verhaal geen kop en geen staart zeg maar,........quote:Op woensdag 31 december 2008 21:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik kan me al sinds een jaar of 5 geen droom meer herinneren.
géén flauw idee......... die hele droom is toch raar???????quote:Op woensdag 31 december 2008 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuke droom!
Die Noekje, een pofbroek, hoe kom je erop Fan?
Vast 1 van Dolce Gabbanaquote:Op woensdag 31 december 2008 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
Die Noekje, een pofbroek, hoe kom je erop Fan?
Klopt, maar bij die pofbroek moest ik gewoon heel hard lachen!quote:Op woensdag 31 december 2008 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
géén flauw idee......... die hele droom is toch raar???????
nee.......doe 's ........quote:Op woensdag 31 december 2008 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deden jullie ook kijken of je zoveel geluidjes met je tong kon maken, enzo?![]()
vooral leuk als je klein bentquote:Op woensdag 31 december 2008 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik zei toch..... zo'n russische pofbroek
ja .... staat in mijn verhaal......vet stoere laarzenquote:Op woensdag 31 december 2008 22:08 schreef blomst het volgende:
Noekje in pofbroek, had ze wel leuke laarsen aan???
ikke ook want niemand durft zijn droom te vertellen.........quote:Op woensdag 31 december 2008 22:18 schreef Sporti het volgende:
Ik ga Youp kijken .......... laterssss
Jullie zijn grappiger dan die sukkel die ik net heb gekeken !!!quote:
ja dat is helaas dit laatstse uurtje van het jaar je lot.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:06 schreef Soury het volgende:
Moet ik deze nu voor straf vol baggeren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |