"Wat heb je aan?"quote:Op woensdag 31 december 2008 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net doen alsof je een callgirl aan de lijn hebt.
"wat, verkopen jullie een mickey mouse?"
"trilt ie?, hoeveel standen?"
"niet geschikt voor kinderen? nee dat snap ik!"
Geen idee, ben vanochtend om half tien al geweest.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Zou het vandaag weer zo smerig druk ijn in de supermarkt?
Hoi, ik ben vergeten te kijkenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi. Tegen sluitingstijd sowieso wel denk ik.
En was het druk?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen idee, ben vanochtend om half tien al geweest.
Hier is alles om 17:00 uur al gesloten. Misschien ff kijken op de website van de supermarkt waar je heen wilt gaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben vergeten te kijkenDe winkels gaan om 18:00 dicht zeker?
Ah ok, ik vertrouw je wel op je woord, 17:00 dus, Ze zullen vast niet nog eerder sluiten, en daardoor omzet mislopen.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier is alles om 17:00 uur al gesloten. Misschien ff kijken op de website van de supermarkt waar je heen wilt gaan.
Hier nog gewoon lekker zonnetje, mag van mij wel zo blijven en een heldere nacht.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:43 schreef Dementor het volgende:
Men gaat straks weer over op het welbekende oud Hollandsch gebruik wel kijken maar niet kopen om vervolgens te klagen over de mist.
Even kijken hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier nog gewoon lekker zonnetje, mag van mij wel zo blijven en een heldere nacht.
Raar he?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even kijken hoor.
Hier is het ook nog helder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |