ben ook niet zo gediend van die nazi opmerkingen.quote:Op woensdag 31 december 2008 04:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is ook op één of andere manier, waarom ik jou een minder prettige user vind.
Die foto met die nazi's.
Ik haat nogal mensen die iets met nazi's hebben.
En daarom sta jij mij enorm tegen.
Jij hebt niet dat gevoel erbij die Gert er wel bij heeft om er wél zwarte humor van te kunnen maken.
Je probeert je te weerspiegelen aan anderen die wél weten hoe ze iets kunnen nuanceren.
Maar later als je groot bent, zie je dat misschien wel in.
En nu ben ik echt pitten. Moet morgen (straks) op tijd in de super zijn.![]()
![]()
Er zit daar een "vage kennis" waarmee ik jaren geleden de Oostzee onveilig heb gemaakt, we gaan even een nachtje bijpratenquote:Op woensdag 31 december 2008 08:36 schreef hondjes het volgende:
waarom daar heen...
gaaf, veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2008 08:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit daar een "vage kennis" waarmee ik jaren geleden de Oostzee onveilig heb gemaakt, we gaan even een nachtje bijpraten
Weet ik niet. Ik wilde er eerst nog van wakker gaan liggen maar ik was toch te moe.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi noekje. Is dit de laatste dag dat je zo heet?![]()
pietjepuk
Ik heb er wel van wakker gelegen.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik wilde er eerst nog van wakker gaan liggen maar ik was toch te moe.
Ikke snappen niet.quote:Cojones is a vulgar Spanish word for testicles, corresponding to "balls" or "bollocks".
Ik zou het wel willen,quote:
maar ik durf het niet,quote:Op woensdag 31 december 2008 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga noekje altijd als noekje aanspreken, gewoon omdat 't kan.
Daar wordt mijn hartje toch wel blij van.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb er wel van wakker gelegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |