dat is toch heel wat anders dan puur zakelijk?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo neutraal mogelijk, zei 11 - en dat vind ik veel te stellig geformuleerd.
Stelling was ook om TT's zo origineel mogelijk te laten, zoals in het bijgeleverde artikel.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah.... ik had altijd een hekel aan TT's die al direct met de hakken in het zand gingen.
Dan begon je al met 50+ stokpaardjes/barricade/ONZ postings voordat de werkelijke issue boven kwam drijven.
Ik heb echter nooit begrepen waarom dit bij POL wel mogelijk was en bij NWS niet.
Ik denk dat NWS het meer moet hebben van kort-en-krachtig...en de molotovcocktaill krijg je er gratis bij.
Nuance (bekijken per topic doorloop)quote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is toch heel wat anders dan puur zakelijk?
beetje grappen en grollen of wat emoties gaan wij echt niet meteen aanpassen maar als je bv zoals in dit geval een titel maakt die direct je hele topic domineert dan wordt het aangepast ja
preciesquote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nuance (bekijken per topic doorloop)
Juistem.... een eigen mening/diskussiekader == OP (die richtingsnoer kun je er wel aan geven)quote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stelling was ook om TT's zo origineel mogelijk te laten, zoals in het bijgeleverde artikel.
Dat je d'r dan "schurkenstaat" oid bij gaat zetten, werkt niet topic bevorderend, kan je ook in je OP doen.
je doet net of jezelf mod bent geweest man!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Juistem.... een eigen mening/diskussiekader == OP (die richtingsnoer kun je er wel aan geven)
Maar bij gewaagde TT klinkt het leuk als eye-catcher (on first sight)... maar ook vaak contra-productief.
Maar zelfs dan nog... dat hoeft niet altijd een gouden regel te zijn.
Zoiets kan ook empirisch geconstateerd worden na bijvoorbeeld 30 postings.
Vaak paste ik die dingen al aan als het topic als het topic nog geen richting had. Maar ach... soms zie je al aan de TT welke kant het op gaat. Op het randje of erover van iets te fanatiek modden.
ik vind triggershot een van de beste ooit! en jou ook trouwens. zou je niet willen missen als mod.quote:
Ach... kleuren boeien niet (toen niet en nu niet, en tegen wie ook niet).quote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je doet net of jezelf mod bent geweest man!![]()
Als dat de mening van de user is. NWS is een opiniepagina.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stelling was ook om TT's zo origineel mogelijk te laten, zoals in het bijgeleverde artikel.
Dat je d'r dan "schurkenstaat" oid bij gaat zetten, werkt niet topic bevorderend, kan je ook in je OP doen.
sp3c doet het veel te lang. Is nooit goed.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind triggershot een van de beste ooit! en jou ook trouwens. zou je niet willen missen als mod.
en elfletterig is zeker een kandidaat.
Nee. Je ziet dat het bij jou verkeerd uitwerkt. Cynisch, zuur en vooral ontzettend ongeinteresseerd.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:29 schreef sp3c het volgende:
wel juist
Die mening kan en mag je in de OP verkondigen..niets mis meequote:Op zondag 4 januari 2009 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Als dat de mening van de user is. NWS is een opiniepagina.
Een TT kan ook lekker scherp zijn, is op opiniepagina's ook zo vaak zo. Je ziet in de NRC zo een kop waarin Israel een schurkenstaat wordt genoemd. Op FOK! wordt het gecensureerd.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die mening kan en mag je in de OP verkondigen..niets mis mee
Opinie en/of discussie kader.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Als dat de mening van de user is. NWS is een opiniepagina.
beetje zuur wel ja maar alleen op zaterdagavond en dat is s'ochtends na een asprine en een glaasje water zo weer verholpen hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee. Je ziet dat het bij jou verkeerd uitwerkt. Cynisch, zuur en vooral ontzettend ongeinteresseerd.
wat een onzin sch. hij heeft me gister heel duidelijk gemaakt hoe waardevol hij is. niet alleen via de posts in topics, maar zeker ook via pm. je raaskalt maar wat en wil zelf stiekem heel graag mod worden. stoute boef.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee. Je ziet dat het bij jou verkeerd uitwerkt. Cynisch, zuur en vooral ontzettend ongeinteresseerd.
Je was onnavolgbaar (zwijgend).... net als ik (telefoonboeken typen... en niemand begreep het nog).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |