Ja datte!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:14 schreef -Hans- het volgende:
MGMT - Electric Feel..![]()
![]()
Ben echt fan van die gasten geworden.
Voor mij toch wel een van de ontdekkingen van dit jaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:14 schreef -Hans- het volgende:
MGMT - Electric Feel..![]()
![]()
Ben echt fan van die gasten geworden.
Je zit zeker in Aussieland?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:14 schreef -Hans- het volgende:
Krijg ineens weer zo'n zomer gevoel bij het horen van Electric Feel
Zonder enige vorm van twijfel ben ik het daar mee eens. Die gasten zijn echt freaking goed! Ik hoop dat 3FM de muziek van MGMT in 2009 ook lekker vaak blijft draaien. En wie weet komt er nog welquote:Op woensdag 31 december 2008 01:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij toch wel een van de ontdekkingen van dit jaar.
Komt door zijn witte sokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dikke badstofsokken! Die roelen majoor grote tijd!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wille sokken roeleren. Dat gaat gewoon weer helemaal hip worden in 2009.
Vergeet niet... "alles wat ik zeg kunnen jullie tegen me gebruiken!"quote:Op woensdag 31 december 2008 01:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3FM had Kids gewoon veel meer moeten draaien. Heel simpel. Maarja, dan komt die Mraz voor de 385ste keer voorbij ....quote:Op woensdag 31 december 2008 01:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zonder enige vorm van twijfel ben ik het daar mee eens. Die gasten zijn echt freaking goed! Ik hoop dat 3FM de muziek van MGMT in 2009 ook lekker vaak blijft draaien. En wie weet komt er nog wel
een re-release van Kids..
... en dat zou me niet eens verbazen. Die hele modewereld is zo lachwekkend.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Witte Sokkenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neee niet nog een... toch ook geen wittequote:Op woensdag 31 december 2008 01:19 schreef Guis het volgende:
[..]
Die dikke badstofsokken! Die roelen majoor grote tijd!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |