Ik heb zin in een lekker wijf.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb zin in Pink Floyd
Ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie vind de meeste champagne nou echt lekker ?
Moveyourass, het beste programma na ekstraweekendquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik niet. Heb gelukkig veel bier in huis
.
Rudy maakt nog even reclame voor MoveYourAss en geef 'm eens ongelijk.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet er nog halen. Mezelf kennende heb ik tussen 12 en 1 zelf al een op en dan voor de rest ook maar een fles
. Morgen eens ergens 2 of 3 flessen proberen te krijgen
.
Moet & Chandonquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb zin in een lekker wijf.
En kip.
Zijn eigenlijk 2 compleet verschillende programma's en als ik een top 3 mag maken dan zou dat zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moveyourass, het beste programma na ekstraweekend, figuurlijk en letterlijk
Volgens mij wel. Erg mooi nummer.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Die van Coldplay is toch de nieuwe single?
ik drink nooit champagne, zelfs niet met oud en nieuw...ook niet een slokje....en ook geen nipje....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Precies, echt een heel erg mooie singlequote:Op woensdag 31 december 2008 00:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Erg mooi nummer.
Mag ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik niet. Heb gelukkig veel bier in huis
.
Rudy maakt nog even reclame voor MoveYourAss en geef 'm eens ongelijk.
quote:
Oh My God, daar kan ik echt niet tegenop hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mag ik.
5 kr dommelsch, 1 kr jup, 2 fustjes (6l) jup, 1 grote fles HJ grand prestige, 1 grote fles Leffe Blond en dan nog 2 flessen witte wijn, en morgen dus nog 3 flessen champagne
.
Ik heb nou nep champagne gehaald, meer een moeserende rose achtig iets, dat is wel weer lekker om te drinken, en voor de kleine bubbeltjes bibaboerderij drinkenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik drink nooit champagne, zelfs niet met oud en nieuw...ook niet een slokje....en ook geen nipje....
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mag ik.
5 kr dommelsch, 1 kr jup, 2 fustjes (6l) jup, 1 grote fles HJ grand prestige, 1 grote fles Leffe Blond en dan nog 2 flessen witte wijn, en morgen dus nog 3 flessen champagne
.
Powered bij werkgeverquote:Op woensdag 31 december 2008 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mag ik.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |