Ijshockeyquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er iig niets op tegen. Ik schaats ook graag, maar dan meer richting het ijshockeyen.
Vandaag werd het ineens een stuk kouder tussen 9 en 10, maar maandagochtend was het tussen 6 - 7 volgens mij het koudst. Ik weet niet of er echt een pijl op is te trekkenquote:Als ik nachtdienst heb vind ik het rond deze tijd idd altijd kouder dan rond 3 of 4 uur, is volgens mij ook zo dus
.
Thanks voor de reminder ! die mix wil ik zeker niet missenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef muisje-eliza het volgende:
laatste oproep mensen...niet vergeten te luisteren naar de jaarmix van DJ Sandstorm...
Anders ditte
Ik blijf erbijquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ijshockey. Dat is wel tof ja
.
[..]
Vandaag werd het ineens een stuk kouder tussen 9 en 10, maar maandagochtend was het tussen 6 - 7 volgens mij het koudst. Ik weet niet of er echt een pijl op is te trekken.
Ik heb de audio-opname ook alvast ingesteld (ben morgenavond niet in staat om 'm handmatig te starten).quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef muisje-eliza het volgende:
laatste oproep mensen...niet vergeten te luisteren naar de jaarmix van DJ Sandstorm...
Anders ditte
Trustequote:
Trustenquote:
Nee, dat was iemand anders, ene Rick.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was Arno trouwens de stagiaire (MetMichieL) die hier ook wel eens wat heeft gepost?
t zal hier vast op een fiasco uitlopen.....maar ik hoop iig dat alles goed gaat hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb de audio-opname ook alvast ingesteld (ben morgenavond niet in staat om 'm handmatig te starten).
Zou opzich wel kunnen kloppen, maar dan gaat het nog leuk worden want dan gaat Groningen ook wel richting de - 10. De kou was tijdens de ochtendshow met Veenstra ook een redelijk hot itemquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef DaMook het volgende:
Ik blijf erbij, hoe verder de nacht hoe kouder
. Zo voelt het iig wel altijd
.
Geniaalquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef DaMook het volgende:
http://www.bwired.nl/
Dat is zoo vet. Zou ik ook wel in mijn huis willen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, hoe verder de nacht hoe kouder
. Zo voelt het iig wel altijd
.
quote:Meestal is het koudste moment van de dag te vinden vlak voor zonsopkomst of iets erna. In de nacht staat de aarde namelijk warmte af en pas als de zon weer gaat schijnen, kan de aarde weer warmte opnemen.
De warmte die overdag goed aanwezig is, zal in de nacht weer verdwijnen. Aan het eind van de nacht is de meeste warmte verdreven en daardoor is dit het koudste moment van de dag. Het koudst wordt het overigens altijd aan de grond. Het komt in de lente geregeld voor dat het kwik aan de grond enkele graden onder nul komt, terwijl het op de officiële waarnemingshoogte enkele graden boven nul is.
Het warmste moment van de dag is in de zomermaanden rond een uurtje of 5 te verwachten. De zon heeft tot die tijd de meeste kracht om de aarde te verwarmen. Omdat in de zomer de zon dan nog een aantal uren te zien is, zal het na 5 uur niet al te snel afkoelen, zodat het vaak tot laat in de avond vrij zacht kan zijn. Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen, met een wind van zee kan de afkoeling iets eerder beginnen en bovendien ook sneller gaan. De kustgebieden hebben hier geregeld mee te maken. Dieper landinwaarts is het effect van een zeewind minder aanwezig, waardoor de avonden hier goed door te komen zijn op het terras.
Oh dat was Rick dus. Wist het niet helemaal meer. Thanks!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:39 schreef Sirolf het volgende:
Nee, dat was iemand anders, ene Rick.
Arno zit samen met nog een andere FOK!ker (met nick Siegfried) op de technische internet-redactie van 3FM zelf.
Het is leuk, maar too much infoquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef DaMook het volgende:
http://www.bwired.nl/
Dat is zoo vet. Zou ik ook wel in mijn huis willen.
Die houden zelfs bij hoevaak de wc doorgespoelt wordt en hoevaak de brievenbus opengaatquote:
Ja ok hun zijn mischien iets te, maar wel ontzettend tof om te zien hoe ze het allemaal voor elkaar gekregen hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is leuk, maar too much info
Valkenswaardquote:
Brrrrr... Gewoon weer warm achter de pc kruipenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kom net van buiten, 500 meter gelopen van huis van kennis naar huis
het is echt brrrrrrrrrrrrrrr
al die diamantjes op de auto's en in het grasquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
De muziek warmt je wel weer opquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
achter de puter is het idd meestal erg warmquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Brrrrr... Gewoon weer warm achter de pc kruipen.
en spek gladde wegenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
al die diamantjes op de auto's en in het gras
quote:
Volgens mij is Joe Cockerquote:
Trusten. En van hetzelfde uiteraardquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:52 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga slapen, fijne jaarwisseling enzulks als ik hier niet meer kom morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |