Valt al niemand meer opquote:Op woensdag 31 december 2008 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik kan hem wel in mijn eentje volbaggeren, maar mijn postcounts zijn nu al zielig genoeg?
Dan ben je er ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg bijquote:Op woensdag 31 december 2008 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
De volgende OP staat al klaar, maar er wordt dusdanig weinig gebaggerd dat ik het niet meer ga halen vanavond.
kiss my ass......quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:27 schreef Soury het volgende:
De Op is open voor opties
[ afbeelding ]
Zoo hebben we Fann ook betrapt![]()
Ik dacht dat FANN wel zou komen binnenvallen.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan ben je er ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg bij
Nah...... tis al over hoor.... liters thee doen wonderen.......quote:Op woensdag 31 december 2008 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eeeyyy fan, ik was vanavond bij de buuf en heb er heerlijk oliebollen gegeten.
En ook een zak vol met oliebollen meegekregen, maar die zijn ook bijna op.
Ik ben volgens mij de enige echte kerel nog hier, en jij krikt het ladiesaantal er ook nog ff weer bij opquote:
o jij was er nogquote:Op woensdag 31 december 2008 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
En dan ga je even roken, en opeens stormlooptopic!
Serieus, is dat een vraag?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus, is da![]()
Ik moet vrijdag weer werken, iemand tips om snel weer in een maatschappelijk aanvaardbaar ritme te komen?
hiquote:
nah..... een beetje misselijk.........quote:Op woensdag 31 december 2008 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi, ben je ziekies?
zit tusssendoor ff schaatsen te zoeken op marktplaza. ben ze kwijtgeraakt.
hoi ls, ben je in dienst geweest eigenlijk?
Ja, ben in dienst geweest. Hoezo?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi, ben je ziekies?
Zou het ijs op de sloot hiervoor ook al houdbaar zijn? Ik zag er vandaag wel kinderen op.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi, ben je ziekies?
Daar in het Westen weet ik niet. Heeft aanzienelijk minder gevroren dan hier. En hier zijn sommige sloten nog met dun ijs.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou het ijs op de sloot hiervoor ook al houdbaar zijn? Ik zag er vandaag wel kinderen op.
Anders ga ik even op het ijs staan, gewoon omdat et kan!
ik zou eerst even een paar kinderen vooruitsturen....... als die niet wegzakken ben je veilig.....quote:Op woensdag 31 december 2008 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou het ijs op de sloot hiervoor ook al houdbaar zijn? Ik zag er vandaag wel kinderen op.
Anders ga ik even op het ijs staan, gewoon omdat et kan!
Ik zou haar (bijna-ex) man meevragen en die voorop laten lopen.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou eerst even een paar kinderen vooruitsturen....... als die niet wegzakken ben je veilig.....
als ze wel wegzakken........ niet doen........
heb vanavond voor de zoveelste keer full metal jackass gezien met m'n kleine broertje en moest aan je denkenquote:Op woensdag 31 december 2008 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, ben in dienst geweest. Hoezo?
Hoe weet jij nu weer dat ik ook zo'n vreselijk irritante sergeant (wachtmeester) was?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb vanavond voor de zoveelste keer full metal jackass gezien met m'n kleine broertje en moest aan je denken:
deze ook maar ff ivm jezus:
heb ik nog pijn van. volgende keer moeten we het langzamer opbouwen, wildebrasquote:Op woensdag 31 december 2008 02:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nah..... een beetje misselijk.........is alweer over.....
ja...... ik zat bij de stoottroepen.........
ik dacht eigenlijk aan die bollequote:Op woensdag 31 december 2008 02:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu weer dat ik ook zo'n vreselijk irritante sergeant (wachtmeester) was?![]()
![]()
Dan denk ik eerder dat je had kunnen denken hoe Wachtmeester LS ene soldaat "Bolle" onder handen neemt.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk aan die bolle
[ afbeelding ]
Kon je niet aan de scheuren zien hoe dik het was? Ziet er wel mooi glijbaar uit, mooi zwart.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
Het was heel ver weg van de kant!![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder dat je had kunnen denken hoe Wachtmeester LS ene soldaat "Bolle" onder handen neemt.
Maar jij dan? Heb jij wel in dienst gezeten?
Je bent namelijk één van die users, die graag een ander mag aanvallen, maar zelf niet het lef heeft een profiel in te vullen. Misschien ben je maar 16
Dat zeggen een heule boel mensen die afgekeurd waren met S5quote:Op woensdag 31 december 2008 03:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk niet, ik heb me af laten keuren![]()
voor ons:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |