Ik had het leuker gevonden als men keek hoe het nu was met af en toe scenes uit het verleden.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ook, ik herkende gelijk die scène met die gast met dat matje jankend op bed.
Mooie tv. Jammer dat we niet meer van nu te zien kregen.
waar heb je dat gehoord dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:19 schreef Plane_mad het volgende:
Ik heb gister ook zitten kijken, ken hem ook nog van vroeger op school!
Maar ik vraag me ook eerlijk gezegd af hoe het nu met de Geoffrey is, ik hoorde van iemand dat hij en Santi dood schijnen te zijn?
Het was een hele knappe jongen om te zien, zonde dat hij zo is ontspoord!
Goede docu, nu wil ik nooit meer vuurwerk afsteken
Misschien heeft-ie gisteren nog wel gekeken naar Ned. 3.quote:Man voet kwijt door vuurwerkongeluk
` In Helvoirt in Brabant is een man bij
het afsteken van vuurwerk een voet
kwijtgeraakt.Aan de andere voet raakte
hij zwaargewond.Het ongeluk gebeurde
vanmiddag toen de man met vrienden op
straat vuurwerk afstak.De politie
vermoedt dat het illegaal vuurwerk was.
Dat vond ik ook een misser, de makers hadden er op zijn minst iets over kunnen mededelen aan het eind van het programma.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:25 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk dat je in deze docu niets meer hoort over Santi en Geoffrey.
Dat snap ik wel, zo`n verwerkings/ acceptatieproces verloopt in fases, en hij zat in een fase waarin hij het probeerde te accepteren, en probeerde naar de toekomst te gaan kijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:20 schreef Thice het volgende:
Ik snap ook echt niet dat ie er zo lakoniek over was, het deed em geen reet leek het wel, maakte er gewoon grapjes over.
Kan Geoffrey hier zelf een stukje schrijven?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:04 schreef GoTa het volgende:
Hallo,
effe een berichtje over Geoffrey Wallast : het gaat goed met hem, ik woon al ruim 9 jaar met hem samen en het gaat prima. We hebben pas recent internet, vandaar dat we pas zo laat reageren.
Wel fijn om te zien dat er meer mensen zijn die het een en ander miste in de docu. Hiermee doel ik ook op Geoff en Santi.
Gr Tamara
Inmiddels leven we in 2009 en is het Fokken ipv chatten!quote:Op maandag 27 april 2009 19:01 schreef GoTa het volgende:
Hallo,
sorry voor alweer een late reactie, maar ik dacht beter laat dan nooit!
Wij weten helaas ook niet hoe het met Santi gaat.
Ik weet dat Geoff hem een paar jaar geleden nog heeft gezien, maar dat is toch ook alweer een hele tijd geleden. Mochten we hem onverhoopt nog eens tegen komen zal ik zeker een berichtje plaatsen.
Groetjes
Tamara
PS Geoff is niet zo'n chatter vandaar mijn berichtjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |