quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ik niet naar jou.En dat bedoelde CG misschien?
Oud & Nieuw komt nogquote:
eigenlijk welquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oei... heb je het zó erg nodig??
Ik vermoed dat jij wat anders gezien hebtquote:
Wijntje?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eigenlijk wel
maar die klote principes van me
Haha, volgens mij kunnen wij wel met elkaar pratenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eigenlijk wel
maar die klote principes van me
Dat sowieso.. maar het is en blijft een feestdag voor velenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
Helemaal niet, stom vuurwerk. Eerder een verlossing als het geweest is
uhhuh.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij wat anders gezien hebt![]()
ja ik had m door opeensquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:47 schreef vencodark het volgende:
Maar ik niet naar jou. En dat bedoelde CG misschien?
De hik heeft jou dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr heb nu al voor de 4e x vandaag de hik
ze zeggen als je de hik hebt wordt er over je geroddeldquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik had m door opeens![]()
ik heb daar heel bewust voor gekozen toen ik me aanmelde op fok! om zo min mogelijk van mezelf bloot te geven in de zin van foto's en wie ik ben enzo
gewoon om eens anoniem zonder meteen in een hokje gestopt te worden mee te lullen
maar sja ik wordt toch al in het brave huismoedertjes hokje gestopt en een enkeling is gaan speuren en hebben toch al foto's van me gevonden
dus misschien is het eerllijker dat ik eens kijk hoe je een fobo maakt....
ik zie jou nog niet als het brave huismoedertje hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik had m door opeens![]()
ik heb daar heel bewust voor gekozen toen ik me aanmelde op fok! om zo min mogelijk van mezelf bloot te geven in de zin van foto's en wie ik ben enzo
gewoon om eens anoniem zonder meteen in een hokje gestopt te worden mee te lullen
maar sja ik wordt toch al in het brave huismoedertjes hokje gestopt en een enkeling is gaan speuren en hebben toch al foto's van me gevonden
dus misschien is het eerllijker dat ik eens kijk hoe je een fobo maakt....
Arme bekende Nederlanders en celebrity's.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze zeggen als je de hik hebt wordt er over je geroddeld
Zo interessant ben ik niet hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze zeggen als je de hik hebt wordt er over je geroddeld
Grr stom!!quote:
Nou dan moet degene die het vorige topic heeft gemaakt een schop krijgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat sowieso.. maar het is en blijft een feestdag voor velen
Moet je je handen uitstrekken naast je en dan water drinken, een glasquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr stom!!
en ik heb nu ook nog een trillend ooglid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |