kan me er wel wat bij voorstellen. Maar je moet maar zo denken, beter alleen, dan eenzaam.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef wonderer het volgende:
Wat een ellende weer. Waarom is alleen zijn zo verschrikkelijk? Je bent de rest van het jaar toch ook alleen?
Ik heb dat boek gelezen, ben benieuwd naar de rest van het drieluikquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:29 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder H misbruik ik de OP lekker even om reclame te maken voor mijn boek
uhm, je hebt het hopelijk niet over een rectum he!?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:30 schreef Pjederdy het volgende:
Ah! Sterretjes! Altijd leuk! Hoe jonger hoe beter.
Maar je hebt zoveel mensen om je heen, die om jou geven en waar jij om geeft. Wat is het waarom jij je zo eenzaam voelt?quote:
Rectum klinkt dan weer stukken minder aantrekkelijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
uhm, je hebt het hopelijk niet over een rectum he!?
Als he maar een naam heeft toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Rectum klinkt dan weer stukken minder aantrekkelijk.
Bleh gangreen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:33 schreef linebear het volgende:
sterretjes zijn niet van koudvuur hoor
Bestellen bij een boekwinkel of even bij mijn moeder langs in Veenendaal, die heeft er nog een paar liggenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:34 schreef Andyvie het volgende:
Wonderer? Hoe kan ik het boek krijgen?
hoe zit het met de homobeweging in Wageningen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:34 schreef Andyvie het volgende:
vast niet zo heel goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hoe zit het met de homobeweging in Wageningen?
Boekwinkel Vrolijk aan de Paleisstraat in Amsterdam heeft gewoon een stapel liggen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:34 schreef Andyvie het volgende:
Mjah, I guess. Jongenskut klinkt ook niet echt aantrekkelijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als he maar een naam heeft toch?
Aars, anus, liefdesgrot, genotsgrot, zwarte gat, de grote opening, etc.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:41 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Mjah, I guess. Jongenskut klinkt ook niet echt aantrekkelijk.
klinkt ook niet echt allemaal... dan maar gewoon kutquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aars, anus, liefdesgrot, genotsgrot, zwarte gat, de grote opening, etc.
Hup hup, opschieten!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:41 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Boekwinkel Vrolijk aan de Paleisstraat in Amsterdam heeft gewoon een stapel liggen.
(en dat doet me er aan denken dat ik er nog 1 moet kopen!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |