Doe een jas aan als je naar hem toe gaatquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef FANN het volgende:
ik krijg net een email binnen van die Griek die vraagt of ik mee een filmpie kom kijken![]()
dus ik ben effe weg....... misschien tot later......
ik mail hem eerst wel effe terug dat ik eraan kom...... hij zit namelijk een kamer verderop.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iest met aardig en sympathiekquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vorrei essere gentile en simpatico, ma no è sempre possibile.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vorrei essere gentile en simpatico, ma no è sempre possibile.
De beller is in dat geval niet sneller met al dat gekraak.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef FANN het volgende:
ik krijg net een email binnen van die Griek die vraagt of ik mee een filmpie kom kijken![]()
ik mail hem eerst wel effe terug dat ik eraan kom...... hij zit namelijk een kamer verderop.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan il dottore e sua mogliequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef FANN het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ergens is er ook noch iets mogelijk ofsow. Misschien een verleidingspoging?quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, ergens is er ook noch iets mogelijk ofsow. Misschien een verleidingspoging?
Trusten lieve mensen, dont let the bedbugs bite you.![]()
Welnee, vier op een rij is dat niet eensquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik dacht dat 3 op een rij overdone was.
trustenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, ergens is er ook noch iets mogelijk ofsow. Misschien een verleidingspoging?
Ciao BQquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze je daarom uitlachenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet ik toch eens aan een italiaan(se) vragen, waarom ze achter elk engels woord een e uitspreken.Maar dat doe ik pas als ze mij proberen uit te lachen om mijn uitspraak.
![]()
![]()
Wordt vast wel lachenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze je daarom uitlachen
Liesse meis !!!!!!!!!!!!!! Klaar voor de overname op fokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |