Ik zou sowieso downsizen (naar 29 dan dus, of misschien zelfs 28). De meeste Diesel jeans stretchen namelijk na een tijdje dragen nog een halve- tot hele maat uit. Niets is zo lelijk als een te grote broek.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:34 schreef nout72 het volgende:
Weet er iemand misschien waar ik de Diesel Zatiny in deze kleur in maat W30L32 kan krijgen?
Mogelijk is de pasvorm van een Diesel ruimer of strakker dan bijvoorbeeld een Levi's 512? en kan ik gemakkelijk een W29L32 of W31L32 nemen?
Kort M@W ook jeans in die niet bij hen zijn gekocht? Gewone kleermakers kunnen dit niet of niet goed genoeg? Of is het een vrij eenvoudige handeling? (ik ben echt bang dat ik ze laat verneukenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:08 schreef SinjiOnO het volgende:
M@W kan inkorten, hebben een speciaal bedrijf waarbij ze het werk laten doen, in een week klaar.
Mijn Edwin heb ik laten inkorten en damn... heb echt zin in dit project..:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewone kleermaker kan het uitstekend, sterker nog, als je hier in Haarlem een broek koopt dan brengen de meeste winkels hem naar de lokale turkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:36 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Kort M@W ook jeans in die niet bij hen zijn gekocht? Gewone kleermakers kunnen dit niet of niet goed genoeg? Of is het een vrij eenvoudige handeling? (ik ben echt bang dat ik ze laat verneuken)
Geen. Of een heel enkel broekje wat oude voorraad is en wordt meegenomen in de aktie. Maar geen grote aantallen diesel larkee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:39 schreef bear87 het volgende:
Stansfield, weet jij toevallig al welke Diesel Larkee's er meedoen in de actie 2 broeken voor 130 euro?
Dry Goods is volgens mij het goedkoopst, de prijzen daarvan beginnen bij 99,95. Avelon is het duurst, kost gemiddeld rond de 250, uit eigen ervaring, weet niet hoe dat anders is. FOF en BL heb ik geen idee vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:14 schreef bluebirdie het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat Blue Blood vier lijnen heeft:
Dry Goods, For Our Friends, Bloodline en Avelon
Zou fijn zijn als iemand die er verstand van heeft een prijsindicatie kan geven bij elk van de 4 jeanslijnen??
Foto'squote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:35 schreef Alema het volgende:
. Avelon is het duurst, uit eigen ervaring,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |