Maar ik vind mevrouw Melua helemaal niet te skinny, ze is niet een van de diksten, oke. Maar skinny vind ik haar ook niet.quote:
Heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vind dr muziek ook fijn.
Niet voor altijd, maar soms, op een koude zondag...
Word er nou niet direct warm van...quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zullen we die Make It Mine lekker wél een hit gaan maken in 2009?
Nee ik zei ook dat ik het nog wel goed vind hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik vind mevrouw Melua helemaal niet te skinny, ze is niet een van de diksten, oke. Maar skinny vind ik haar ook niet.
Dan zijn we het daar gelukkig over eens!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik zei ook dat ik het nog wel goed vind hoor
Ben niet zo weg van der uitstraling en gezichtje
Leuke single! Maaruh, niet kapot draaien..quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zullen we die Make It Mine lekker wél een hit gaan maken in 2009?
Ik ook nietquote:
+1quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke single! Maaruh, niet kapot draaien..
Niet zoals I'm Yours jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke single! Maaruh, niet kapot draaien..
Ik combineer dat meestal met werk. Moet voor m'n werk ook wel es garages bezoeken en die planning maak ik zelfquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal in de Oosterpoort vanuit Maastricht?! Mocht je er nog een keer komen dan hoor ik het graag. Pakken we een biertje als het je leuk lijkt. Oosterpoort is trouwens een te gekke plek
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |