Hahahaha, is toch eigen schuld?!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zoals ik vorig jaar tijdens de MetMichiel Nieuwjaars Receptie al riep, als ik het offline moet halen hoor ik het graag
Met Christopher Lee ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahaha, ik zie dat de film The Wickerman op tv komt van de week, maar die is zooooo slecht! Echt, zelden zo'n zwak verhaal gezien
*zucht meequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Zucht.. wat een vrouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En saaie liedjes die ze kan makenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Zucht.. wat een vrouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Met Christopher Lee ?
Die is juist best goed hoor
Nee is toch echt niet te skinnyquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mijn vriendje agrees!
Ik vind dr eigenlijk iets te skinny...
Ow, wel dezelfde naamquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wie?
Nee, Nicholas Cage... bedroevend slecht
* JJH vind dat helemaal niet ergquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Niet skinny...?
* Jannekje7 gaat nog ff andere fotootjes zoeken van dr lichaam
Klopt, ze moet niet veel dunner worden maar laatst was ze weer op TV te zien en daar staat toch wel een vrouw die is gezegend met een fantastisch stemgeluid en uiterlijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mijn vriendje agrees!
Ik vind dr eigenlijk iets te skinny...
Ja ik ben wel benieuwd .. moet ik haar in de categorie Mischa Barton zien danquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Niet skinny...?
* Jannekje7 gaat nog ff andere fotootjes zoeken van dr lichaam
Laatst een concert gezien van haar op BNN en dat was echt freaking mooi ! Muziek is inderdaad weinig up-tempo, maar oh zo mooiquote:
Live is ze erg prettigquote:
Vind dr muziek ook fijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst een concert gezien van haar op BNN en dat was echt freaking mooi ! Muziek is inderdaad weinig up-tempo, maar oh zo mooi.
Wow okee ze is dun, mar het kan nog wel vind ik, maar moet echt niet dunner worden neequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Te skinny
[ afbeelding ]
En ik weet niet.... ik word niet warm van dr uitstraling hoor...
Mooie stem heeft ze wel, alleen jammer dat ze geen goede muziek kan schrijvenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Live is ze erg prettig. Twee keer live gezien (één keer Oosterpoort Groningen (Hoi Hans
) en een keer HMH). Beide keren genoten; ook van de zang
.
Helemaal in de Oosterpoort vanuit Maastricht?! Mocht je er nog een keer komen dan hoor ik het graag. Pakken we een biertje als het je leuk lijktquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Live is ze erg prettig. Twee keer live gezien (één keer Oosterpoort Groningen (Hoi Hans
) en een keer HMH). Beide keren genoten; ook van de zang
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |