quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Domien Gooit Het Er Uit - Oud & Nieuw Nacht Compilatie.mp3
Zet je radio eens aan dan weet je watquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hai Steephsel.
Ennuh, is Roger Glover ?
Volgens mij hoor ik 'm alquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:33 schreef Steephsel het volgende:
Zet je radio eens aan dan weet je wat
Maar vast niet zo erg als vorig jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Och ja, die mist van vorig jaar...
Hoorde ergens (hier op 3FM?) dat er deze jaarwisseling weer kans op mist was... zou wat zijn
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoorde ergens (hier op 3FM?) dat er deze jaarwisseling weer kans op mist was... zou wat zijn
quote:Woensdagochtend neemt de bewolking ten zuiden van de Grote Rivieren toe. De middagtemperatuur ligt rond het vriespunt. Later in de middag en in de avond neemt de (laaghangende) bewolking in het noorden toe. Elders wordt het dan weer nagenoeg onbewolkt en gaat het licht tot matig vriezen. Wel wordt het nevelig en ontstaat rond middernacht hier en daar dichte mist. .De wind is zwak en veranderlijk.
- 7 en mist... nog een reden om gewoon lekker binnen te blijvenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:35 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eliza. Alles goed me de beestjes ?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:43 schreef Noortje. het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE het laatste stukje, die laatste drie seconden zijn het mooiste van de hele plaat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw nummertje?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Let Love Roel
Aangevraagd door (o.a.) een Zutphenerquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef Noortje. het volgende:
En en en dan Lenny gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |