Heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vind dr muziek ook fijn.
Niet voor altijd, maar soms, op een koude zondag...
Word er nou niet direct warm van...quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zullen we die Make It Mine lekker wél een hit gaan maken in 2009?
Nee ik zei ook dat ik het nog wel goed vind hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik vind mevrouw Melua helemaal niet te skinny, ze is niet een van de diksten, oke. Maar skinny vind ik haar ook niet.
Dan zijn we het daar gelukkig over eens!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik zei ook dat ik het nog wel goed vind hoor
Ben niet zo weg van der uitstraling en gezichtje
Leuke single! Maaruh, niet kapot draaien..quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zullen we die Make It Mine lekker wél een hit gaan maken in 2009?
Ik ook nietquote:
+1quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke single! Maaruh, niet kapot draaien..
Niet zoals I'm Yours jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke single! Maaruh, niet kapot draaien..
Ik combineer dat meestal met werk. Moet voor m'n werk ook wel es garages bezoeken en die planning maak ik zelfquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal in de Oosterpoort vanuit Maastricht?! Mocht je er nog een keer komen dan hoor ik het graag. Pakken we een biertje als het je leuk lijkt. Oosterpoort is trouwens een te gekke plek
.
Fijne jaarwisseling alvastquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
I'm off voor vandaag. Misschien morgen nog even, maar anders alvast een gelukkig 2009. (Mag vast al wel)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
I'm off voor vandaag. Misschien morgen nog even, maar anders alvast een gelukkig 2009. (Mag vast al wel)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
Dat zijn dan toch wel behoorlijke pluspunten als je de planning zelf mag makenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik combineer dat meestal met werk. Moet voor m'n werk ook wel es garages bezoeken en die planning maak ik zelf. Als ik dan een concert zie, plan ik er een audit bij
. Heb zo ook
Ane Brun
een keer in de Oosterpoort meegepikt
. Erg prettig
. Zal 't es in de gaten houden of er weer wat leuks is. Dan kun je ook weer es achter je pc vandaan
.
256 12/30/2008 - 21:00 QUEENS OF THE STONE AGE - NO ONE KNOWS 0quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:07 schreef Seam het volgende:
Heeft iemand trouwens de speellijst voor het komende uur ?
Is 'ie niet een te strenge leraar?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza krijgt les in streamripping van Broekie
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:10 schreef Seam het volgende:
Prachtige lijst weer
Alleen jammer dat Rowwen Heze het verpest
Ach Rowwen Heze vind ik zo overschat door Limburgersquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ikkuh !quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef Noortje. het volgende:
Haha wie springt er op dit moment écht door z'n kamer?
Te moe helaasquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef Noortje. het volgende:
Haha wie springt er op dit moment écht door z'n kamer?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef Briggy het volgende:
Maar nu eerst...
![]()
![]()
HAKKKKUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHH
![]()
![]()
lolquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:12 schreef Noortje. het volgende:
Dat is precies wat ik ook wilde posten
* Sirolf ziet Hans al door de kamer springen met een draadloos toetsenbord in z'n handen om te kunnen blijven FOK!ken...quote:
Wel met sneakers tochquote:
Heee ik sta tussen de smiliesquote:
Ik dacht precies t zelfdequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet Hans al door de kamer springen met een draadloos toetsenbord in z'n handen om te kunnen blijven FOK!ken...
Lijkt me toch wat lastig typen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet Hans al door de kamer springen met een draadloos toetsenbord in z'n handen om te kunnen blijven FOK!ken...
Lijkt me toch wat lastig typen.
Nope, Nike slippersquote:
Neeeeeeeeeeeee, niet weer die witte sokkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, Nike slippers(wel met witte sportsokken
).
Ik denk dat dit Oasis is met een juweel van een plaat
Hahahhahahahahahahaha, vreselijk fout, heerlijk!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, Nike slippers(wel met witte sportsokken
).
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heerlijk om los te gaan in mijn kamer, moet ik vaker doen.
Puur toevalquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:15 schreef Briggy het volgende:
Neeeeeeeeeeeee, niet weer die witte sokken![]()
Maar wel lekker warmquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahhahahahahahahaha, vreselijk fout, heerlijk!
Waarom geen zwarte sokken danquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Puur toeval
[..]
Maar wel lekker warm.
Misschien morgen weerquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom geen zwarte sokken dan
Is in ieder geval wel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |