PM, ga ff proberen om hem toch te dld.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:51 schreef Olep het volgende:
Er is veel informatie te vinden op google. 10 minuten, dan heb je het wel door.
Wat doe jij gek doe jij met cheats spelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:55 schreef xminator het volgende:
Niet met torrents kunnen omgaan.
Anyway hij doet het bij mij thx jakkop.
Maar ik zat dus zo te spelen he, ineens stond er: cheat detected![]()
Ik ben gewoon te goed.
Nee dat doe ik heul niet. Heb hem gewoon gehaald, geïnstalleerd en ben wezen gamen en toen zag ik datquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat doe jij gek doe jij met cheats spelen
OH hij bedoelt zeker dat je illegal version hebtquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee dat doe ik heul niet. Heb hem gewoon gehaald, geïnstalleerd en ben wezen gamen en toen zag ik dat
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:57 schreef timmmmm het volgende:
t to the v to the p
En een vraag aan olep om een PM met downloadlinkje
Usenet gaat over het algemeen op 1400k per seconde, nu zit ik op 350k. Kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:02 schreef xminator het volgende:
175kDat meen je niet? Poortjes open zetten?
Moet je bij paultjuhh zijn. Die maakt een serverquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef Rumille het volgende:
Doe eens servertje starten voor warmdraaien.
quote:
Je mag best ook wel zelf een spel aanmaken, ik join dan wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef Rumille het volgende:
Doe eens servertje starten voor warmdraaien.
Er is niets moeilijks aan hoor gewoon doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Moet je bij paultjuhh zijn. Die maakt een server![]()
[..]
Ja maar het is wel makkelijk als 1 iemand een server maakt, zodat iedereen ook weet welke server ze moeten joinenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Er is niets moeilijks aan hoor gewoon doen
start new game ofzoiets en dan je ip doorgeven aan de fokkers
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:22 schreef Jorwol het volgende:
PAULTJUHHH Aan die server!
Mag je onder de nickname Gieltjee spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |