Punt is dat er platen zijn die een -10 verdienen en platen die 10 punten verdienen en je daarom op een middelmatig uurtje uitkomtquote:
het zijn ook maar een paar topicquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:11 schreef miss_bleu het volgende:
tvpppppppp ben de hele dag al oude SR topics aan het doorzoeken naar waar ik heb gezegd "wat een mooi liedje". Want ik wil dat liedje hebben, maar weet neit meer welke het is![]()
![]()
Open die topics dan met in de URL /1/301 en je krijgt alle reacties op 1 pagina. Met CTRL + F kan je dan snel je eigen posts opzoeken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:11 schreef miss_bleu het volgende:
tvpppppppp ben de hele dag al oude SR topics aan het doorzoeken naar waar ik heb gezegd "wat een mooi liedje". Want ik wil dat liedje hebben, maar weet neit meer welke het is![]()
![]()
ik weet dat het savonds is geweest dus dat maakt de zoektocht iets makkelijkerquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het zijn ook maar een paar topic
oe goede!quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Open die topics dan met in de URL /1/301 en je krijgt alle reacties op 1 pagina. Met CTRL + F kan je dan snel je eigen posts opzoeken.
Persoonlijk zou ik het uur wel een voldoende geven want inderdaad de klassiekers maken een boel goed. Ennuh, Queen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Punt is dat er platen zijn die een -10 verdienen en platen die 10 punten verdienen en je daarom op een middelmatig uurtje uitkomt.
edit: Alhoewel de klassiekers maken een hoop goed. Dus wel aan de bovenkant van de middelmatigheid
Een leven hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:13 schreef Sirolf het volgende:
Wat zou je doen als er nooit meer een FOK!Forum zou zijn?
Dat kan ook via je MyAT of posthistory op FOK! zelf.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op www.piles.nl/fok/ kun je snel op je eigen naam zoeken , in welke topics je gepost hebt
Snel is discutabel of halve bedrijf loopt via internet de top2000 te luisterenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:19 schreef -Hans- het volgende:
Nu is het forum weer hartstikke snel. Vreemd.
Dat is waar, maar piles heeft iets meer features.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kan ook via je MyAT of posthistory op FOK! zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |