Ik zei toch geen idioot..quote:
Ik vind hem juist ontzettend goed lijken op die idiootquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef RayMania het volgende:
Pizzakoppo, van jou vind ik het echt verschrikkelijk irritant.
Debiel danquote:
JA!! HIER ZEG JE HET DUS WEL, GOTCHA!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind hem juist ontzettend goed lijken op die idioot
Shit, YOU GOT ME !!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
JA!! HIER ZEG JE HET DUS WEL, GOTCHA!!
Waar?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef denthemen het volgende:
Ray, jouW grappen zijn laag bij de grond
Zit je nou weer te klagen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Debiel dan
Ray, jou grappen zijn laag bij de grond, die zou ik eerder van Sjimz verwachten
Nu welquote:
Maar je bent geen Adothehaguequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, even serieus. Alle factoren die als een pré kunnen worden gezien:
- ik kom al heel lang op Fok!, pak 'm beet een jaar of 7
- In de poll sta ik bovenaan
- Ik heb verstand van voetbal, ik ben voornl. een voetballiefhebber die objectief naar het spelletje kijkt, ik heb wel een lichte voorkeur voor AZ vanwege de voetbalfilosofie.
- Etc.
- Ik heb een nette sollicitatiebrief opgesteld
- Ik
- Ik ben al eens Fok!ker van de week geweest
- Ik kijk zo wel²
Net ook? Je doet ook alles om mij zwart te makenquote:
Ik ben oprecht blij met je weergave. Ik moet je echter het volgende toestoppen. Ik ben professioneel genoeg om SCH "teder" te blijven behandelen, sterker nog: we gaan al jaren goed met elkaar om. Liegen was het niet, het was een fout zoals reeds eerder aangegeven. En wat smiley's betreft: ik respecteer je mening.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:09 schreef Breach het volgende:
Ok, even serieus. Alle factoren die als een nee kunnen worden gezien:
- Je liegt in je sollicitatie
- Etc.
- Je gebruikt die kut-smileys waar iedereen zich aan ergert (ook de users waar jij juist het forum aantrekkelijker voor moet maken)
- Je hebt het niet op homo's en SCH is nou eenmaal onderdeel van VBL
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een heb ik toch schat van een vrouw, ze komt net pindarotsjes brengen, daar ben ik gek op zoals menigeen zal weten. Ja, opvulzin.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |