Je mag ook een link plaatsen naar berichten over de extreme kou in Nederland.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Omdat ik als mod een voorbeeldfunctie heb en dus niet moet gaan fipo-en met enkel smileys typ ik deze zin maar even.
Extreme kouquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je mag ook een link plaatsen naar berichten over de extreme kou in Nederland.
Vorstjequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een vorstje aan de grond is idd aanleiding om een studie met data van de laatste tig jaar weg te gooien.
JohnDope![]()
Nog minder als ik dacht. Losersquote:Tue
Clear
1°C | -3°C
Wed
Clear
1°C | -4°C
Thu
Clear
1°C | -2°C
Fri
Chance of Snow
0°C | -6°C
De aarde wordt *proest* warmer, dus dan kunnen er niet op eens uitschieters tot ver beneden het vriespunt ontstaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:49 schreef lurf_doctor het volgende:
Agut weer een simpele die het dagelijkse weer met klimaat vergelijkt
Want?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef JohnDope het volgende:
De aarde wordt *proest* warmer, dus dan kunnen er niet op eens uitschieters tot ver beneden het vriespunt ontstaan
Ver? Je ballen vriezen er nog niet af hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef JohnDope het volgende:
De aarde wordt *proest* warmer, dus dan kunnen er niet op eens uitschieters tot ver beneden het vriespunt ontstaan
Damn dat is als zeggen: euhhhh laten we 3 miljoenen mensen medicijnen en voeding ontzeggen omdat er 2 mensen waren van toevallig dezelfde komaf die een vuurwerkpijl op ons afschotenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt echt geen kaas gegeten van onderzoeken, statistieken, curves / verdelingen en uitschieters he ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Extreme kou, dat is volgens mij toch zeker 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je mag ook een link plaatsen naar berichten over de extreme kou in Nederland.
Warmer = temperatuur stijgt.quote:
Echt heel ver beneden het vriespunt ook, hè!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:51 schreef JohnDope het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |