Ik had het verdrongenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:45 schreef Meimeltje het volgende:
Hij heeft toch blijkbaar wel meer dingen op Fok gezet, dan kan het wel he
Nou beginnen we te schelden? Maar goed, verlaat FOK! maar heel snel, lijkt me beter, ook voor je kids.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef Bright het volgende:
Pff - fok! is ook niet meer wat het was ...
't wordt tijd om een beter forum te zoeken - stelletje infantiele pubers
slotje en kappen ermee ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Credible.nl of Ronduitquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef Bright het volgende:
Pff - fok! is ook niet meer wat het was ...
't wordt tijd om een beter forum te zoeken - stelletje infantiele pubers
slotje en kappen ermee ...
http://player.omroep.nl/?aflID=8507106quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:54 schreef Viking84 het volgende:
Hey, ik wil het filmpje zien. Kan een modje de link ff terug plaatsen?
Ik zie alleen maar bejaardenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:57 schreef Resco het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8507106
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:51 schreef Resco het volgende:
[..]
Nou beginnen we te schelden? Maar goed, verlaat FOK! maar heel snel, lijkt me beter, ook voor je kids.![]()
P.S.Het vreemd vinden dat veel pubers op OUD zitten, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is geen schelden, maar constateren van de waarheid - er wordt hier alleen maar negatief gedaan, dat is een algehele tendens op fok! Daarom is het mijn tijd niet meer waard.
Volgens mij was het deze uitzending http://player.omroep.nl/?aflID=8538788quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:54 schreef Viking84 het volgende:
Hey, ik wil het filmpje zien. Kan een modje de link ff terug plaatsen?
Ik kijk gewoon in de active topics om te kijken of er nog wat interessants bij zit ja. En ik kom op voor de kinderen die zo maar op het internet worden gegooid zonder dat ze dat ook echt willen. Of heb je het met je kinderen overlegd?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:59 schreef Bright het volgende:
[..]
Het vreemd vinden dat veel pubers op OUD zitten, ja!
En dit is geen schelden, maar constateren van de waarheid - er wordt hier alleen maar negatief gedaan, dat is een algehele tendens op fok! Daarom is het mijn tijd niet meer waard.
Welke foto bedoel je Swets?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb godverdegodver de bewuste foto toen gemist
Hebben?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Je wil hem toch niet blind makenquote:
Ik ben getrained in het aanzien van walgelijke beelden. Ik denk dat ik een christelijke flamous wel kan hebben.quote:
Je bent niet een of andere kutnewbie die niet weet hoe FOK! werkt, dus het openen van een topic tijdens een vakantie heeft altijd wat meer risico dan op andere momenten... de kutpubertjes zitten zich immers al 1½ week rot te vervelen, en dan krijg je andere reacties, zelfs in OUD.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:59 schreef Bright het volgende:
[..]
Mozes met zijn herdersstaf bij de brandende braamstruik was er kinderspel bij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben getrained in het aanzien van walgelijke beelden. Ik denk dat ik een christelijke flamous wel kan hebben.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Die tijden kloppen niet helemaal met het linkje wat ik net open...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:57 schreef Bright het volgende:
[..]
Dank je. Gelijk aan het begin is al een fragment te zien. Verder is hier wat te zien:
39:57 (introductie van ons)
44:25 (introductie van ons)
54:40
1:12:00 (samenvatting)
Ik zit op m'n werk....quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mozes met zijn herdersstaf bij de brandende braamstruik was er kinderspel bij.
Logisch toch.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom heb ik toch altijd het gevoel dat het in OUD alleen maar rellen en backstabben is?
50 hormonaal labiele wijven bij elkaar en een stuk of 3 stokende mannen.... wat verwacht je nou.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom heb ik toch altijd het gevoel dat het in OUD alleen maar rellen en backstabben is?
OUD is nét FOK!quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom zijn het ineens allemaal pubers als er negatief wordt gedaan. Zeggen volwassenen nooit iets negatiefs?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:59 schreef Bright het volgende:
[..]
Maar na post 2 is het helemaal mis gegaan....quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:50 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom zijn het ineens allemaal pubers als er negatief wordt gedaan. Zeggen volwassenen nooit iets negatiefs?
En vroeger ja , vroeger was Fok , mooi , puur en rein ,,,
Zie fobo als bewijs van christelijkheid.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:38 schreef SHE het volgende:
Ik mis weer vanalles ; en als ik het goed begrijp is TS dus een christelijke smeerkees?
BEWIJS!~
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:00 schreef SHE het volgende:
Hij post alleen maar in KPD en SEX
Wat is dit nou weer
Welke evangelie is dat trouwens?
Ik heb z'n fobo even bekeken, maar ik bedank even voor de foto. Ik kan me er genoeg bij voorstellen, ril.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zie fobo als bewijs van christelijkheid.
Zie posthistory als bewijs van smeerkeesheid.
En ik ben nu ook wel benieuwd naar die foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |