abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64534544
Denk inderdaad dat ze gewoon in huis verstopt zit MaJo. Die komt heus terecht.

Onze katten staan voor het raam te kijken. Stel nieuwsgierige apen. Die zijn echt nergens bang voor. Paar dagen terug 2 katten te logeren gehad en daar bleven die van ons ook heel koeltjes onder, terwijl die andere twee alleen maar aan het blazen waren.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_64534622
Katten zijn tof

woensdag 31 december 2008 @ 15:33:37 #253
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_64534937
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:24 schreef iamredleader het volgende:
Katten zijn tof

[ afbeelding ]

Onze ligt ook al de halve dag mooi in de vensterbank
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_64535468
Dames en heren,

Ik ben er vandoor. Ga me naar mijn feestlocatie van deze avond begeven (Arnhem).

Tot in het nieuwe jaar.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_64535496
en ik mag aannemen dat als ik morgen weer hier ben dat er een nieuw topic is.
pi_64535502
toch?
  woensdag 31 december 2008 @ 15:52:47 #257
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_64535607
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toch?
Ik gok van wel

Veel plezier en zo vanavond
  Moderator woensdag 31 december 2008 @ 16:14:38 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64536441
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:22 schreef Soempie het volgende:
Denk inderdaad dat ze gewoon in huis verstopt zit MaJo. Die komt heus terecht.

Onze katten staan voor het raam te kijken. Stel nieuwsgierige apen. Die zijn echt nergens bang voor. Paar dagen terug 2 katten te logeren gehad en daar bleven die van ons ook heel koeltjes onder, terwijl die andere twee alleen maar aan het blazen waren.
Ik hoop het ja... maak me toch wel flink ongerust

hehe wat cool die katten van jou! De dieren hier zijn echt flinke mietjes
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 31 december 2008 @ 16:27:19 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_64536894
Mijn kat is doof, die slaapt overal doorheen
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat ze je vrienden blijven.
Een kind doet mensen vaak veranderen, maar daarover heb ik het eerder wel eens gehad...
Ze hebben me laatst verrast toen we ze aan het plagen waren dat ze vast nooit meer naar de kroeg zouden komen. Ik had instemmend geluid verwacht van de aanstaande ouders, maar ze riepen laconiek "welnee, we nemen m gewoon mee, en anders bestaat er altijd nog een oppas hoor! "

Kijk, de eerste tijd komt daar natuurlijk niks meer van terecht, maar ik vind het al wel een coole instelling (alhoewel ik niet hoop dat ze het arme kind echt mee de kroeg insleuren er zijn grenzen...)
  woensdag 31 december 2008 @ 16:29:50 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_64536976
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef MaJo het volgende:
Stomme rotkinderen met vuurwerk de honden zijn doodsbenauwd en zitten de hele tijd te shaken

toen ik ze uitliet vroeg een kindje of ze bang waren voor vuurwerk. Toen ik zei dat ze heel bang zijn stak hij meteen vuurwerk richting ons af heb dat kind een flinke draai om de oren gegeven.

en nu ben ik kitty kwijt, kan haar nergens vinden
Toffe actie MaJo

En ik zou denken dat je kat ergens verstopt zit in het donkerste hoekje van het huis. Lekker laten zitten katten zijn niet alleen heel toffe beesten, maar doorgaans ook best slim. Doorgaans, de mijne niet meegerekend dus
  Moderator woensdag 31 december 2008 @ 16:56:03 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64537985
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:29 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Toffe actie MaJo

En ik zou denken dat je kat ergens verstopt zit in het donkerste hoekje van het huis. Lekker laten zitten katten zijn niet alleen heel toffe beesten, maar doorgaans ook best slim. Doorgaans, de mijne niet meegerekend dus
Als je iets met mijn honden doet dan ben ik echt super beschermend Ook als mensen vervelend zijn tegen vrienden ofzo, dan kan ik opeens heel fel zijn. Terwijl ik dat verder nooit ben

Ik liep net de gang in en werd daar ontvangen met een miauwsalva Kitty was blijkbaar weer terug uit de diepste krochten van ons huis Voel me een partij opgelucht, had echt een knoop in mijn maag...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 31 december 2008 @ 17:03:54 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_64538283
Ah gelukkig maar.

Ik loop rond met een brok in mijn keel. De kersverse vader heeft net foto's rondgestuurd van zn kindje...

Maargoed, ik zal jullie de rest van het sentiment besparen
Ik ga me klaarmaken voor oud&nieuw!! We gaan het nu bij iemand vieren die hier vlak achter woont, dus we kunnen er op ons gemak heen wandelen en wankelen op de terugweg

Veel plezier allemaal vanavond!!!
  woensdag 31 december 2008 @ 17:05:08 #263
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_64539046
Ik heb eitjes met pesto en parmezaanse kaas vulling gemaakt. Dat lust echt niemand hier waarschijnlijk, behalve ik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 31 december 2008 @ 17:33:51 #265
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_64539273
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eitjes met pesto en parmezaanse kaas vulling gemaakt. Dat lust echt niemand hier waarschijnlijk, behalve ik.
Dat klinkt heel lekker...
pi_64539902
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:45 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even pauze gedurende de film.

Wie hier heeft "Juno" gezien?
Jup ik, vond het niet echt bijzonder

Verder... de mist hier in drenthe is alweer flink dik. Vorig jaar was het echt rampzalig hier, paar meter zicht maar. Hoop dat het vanavond niet zo dik is, anders is het kansloos om ergens anders te komen!

Soempie en Wiebel gecondoleerd! Wat naar rond deze tijd, niet dat het anders niet naar is natuurlijk.
En LB gefeliciteerd

Mensen, fijne jaarwisseling, ik ga eten en dan zie ik wel waar ik uit kom!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  woensdag 31 december 2008 @ 17:58:57 #267
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_64540144
Ik mocht net nog even naar het clubhuis van de duikvereniging, dat zit in een oud stationsgebouw en daar hadden ze met vuurwerk een ruit uitgeblazen die er net 2 dagen inzat.
Als ik die gasten tegenkom ben ik bang dat ik ze hardstikke dood sla, blijf gvd met je gore tyfuspoten van de troep van een ander af.
  Redactie Frontpage woensdag 31 december 2008 @ 18:07:56 #268
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64540371
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Ets, de postboodste was hier net, ze is over een uur bij je
Laat ik nou vandaag m'n pakketje binnen hebben gekregen
Oh, Azerty consumentenervaring: uitstekende verpakking Had maar 2 balkjes geheugen en een ledlampje voor in m'n kast, maar er zat een flinke doos omheen, veel luchtzakjes ter bescherming
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik mocht net nog even naar het clubhuis van de duikvereniging, dat zit in een oud stationsgebouw en daar hadden ze met vuurwerk een ruit uitgeblazen die er net 2 dagen inzat.
Als ik die gasten tegenkom ben ik bang dat ik ze hardstikke dood sla, blijf gvd met je gore tyfuspoten van de troep van een ander af.
Ik snap dat vernielen van spullen ook nooit Ja, tuurlijk, ik heb ook wel eens een rotje in een put gegooid maar toen ik echt doorkreeg dat dat niet goed was ben ik daar ook mee opgehouden Bij ons in de straat valt het nog redelijk mee, heb ook niet gehad dat er iets naar me toe werd gegooid (ben ik niet zo dol op )

Slepen daarentegen vind ik geniaal Mits het goed gebeurd hoor, dus zonder vernielingen, maar echt gewoon dingen verplaatsen

We hebben net maar wat afgestoken, geen idee of het vannacht nog te zien is
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 31 december 2008 @ 18:30:19 #269
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_64541010
quote:
Op woensdag 31 december 2008 18:07 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Laat ik nou vandaag m'n pakketje binnen hebben gekregen
Oh, Azerty consumentenervaring: uitstekende verpakking Had maar 2 balkjes geheugen en een ledlampje voor in m'n kast, maar er zat een flinke doos omheen, veel luchtzakjes ter bescherming
[..]

Ik snap dat vernielen van spullen ook nooit Ja, tuurlijk, ik heb ook wel eens een rotje in een put gegooid maar toen ik echt doorkreeg dat dat niet goed was ben ik daar ook mee opgehouden Bij ons in de straat valt het nog redelijk mee, heb ook niet gehad dat er iets naar me toe werd gegooid (ben ik niet zo dol op )

Slepen daarentegen vind ik geniaal Mits het goed gebeurd hoor, dus zonder vernielingen, maar echt gewoon dingen verplaatsen

We hebben net maar wat afgestoken, geen idee of het vannacht nog te zien is
Ja, wij hangen ook vlaggen van het ene huis in de houder van een huis zonder vlag op koninginnedag, maar daar sloop je niets mee.
Nu kan er weer een nieuwe ruit in en moest ik net er maar een plaat hout tegenaan slaan als tijdelijke oplossing.
Het is ook niet de eerste keer dat er wat vernield wordt, ik ga er wel een keer een nacht met vrienden zitten wachten tot ze weer wat willen vernielen
pi_64541309
Soemp en Wiebel gecondoleerd.

Sheep en mijn zusje zijn appelbeignets aan het bakken (ze zijn beige, ik eet ze pas als ze bruin zijn ) en ik zit lekker te ontspannen van een dagje werk

Iedereen een fijne jaarwisseling!
  woensdag 31 december 2008 @ 19:15:51 #271
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_64542101
Prettige jaarwisseling allemaal
Ik ga even douchen e.d. en dan richting vrienden
  woensdag 31 december 2008 @ 20:29:19 #272
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_64543659
Dames en heren,

Dit wordt mijn laatste post van 2008.
Allemaal het beste voor het volgende jaar in goede gezondheid!!

woensdag 31 december 2008 @ 20:43:40 #273
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_64543973
alvast gelukkig nieuwjaar
ik ga aan het infuus
  Redactie Frontpage woensdag 31 december 2008 @ 22:56:16 #274
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_64545756
Beste wensen allemaal Of zoals ze in goed Grunnigs zeggen: Veul hail & zeeg'n!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 1 januari 2009 @ 00:45:02 #275
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_64547400
gelukkig Nieuwjaar of zoals ze dat in Drenthe zeggen Gelukkig nieuwjaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: