quote:
Ik gok van welquote:Op woensdag 31 december 2008 15:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toch?
Ik hoop het ja... maak me toch wel flink ongerustquote:Op woensdag 31 december 2008 15:22 schreef Soempie het volgende:
Denk inderdaad dat ze gewoon in huis verstopt zit MaJo. Die komt heus terecht.![]()
Onze katten staan voor het raam te kijken. Stel nieuwsgierige apen.Die zijn echt nergens bang voor. Paar dagen terug 2 katten te logeren gehad en daar bleven die van ons ook heel koeltjes onder, terwijl die andere twee alleen maar aan het blazen waren.
Ze hebben me laatst verrast toen we ze aan het plagen waren dat ze vast nooit meer naar de kroeg zouden komen. Ik had instemmend geluid verwacht van de aanstaande ouders, maar ze riepen laconiek "welnee, we nemen m gewoon mee, en anders bestaat er altijd nog een oppas hoor! "quote:Op woensdag 31 december 2008 13:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze je vrienden blijven.
Een kind doet mensen vaak veranderen, maar daarover heb ik het eerder wel eens gehad...
Toffe actie MaJoquote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef MaJo het volgende:
Stomme rotkinderen met vuurwerkde honden zijn doodsbenauwd en zitten de hele tijd te shaken
![]()
toen ik ze uitliet vroeg een kindje of ze bang waren voor vuurwerk. Toen ik zei dat ze heel bang zijn stak hij meteen vuurwerk richting ons afheb dat kind een flinke draai om de oren gegeven.
en nu ben ik kitty kwijt, kan haar nergens vinden
Als je iets met mijn honden doet dan ben ik echt super beschermendquote:Op woensdag 31 december 2008 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Toffe actie MaJo
En ik zou denken dat je kat ergens verstopt zit in het donkerste hoekje van het huis. Lekker laten zittenkatten zijn niet alleen heel toffe beesten, maar doorgaans ook best slim. Doorgaans, de mijne niet meegerekend dus
Dat klinkt heel lekker...quote:Op woensdag 31 december 2008 17:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eitjes met pesto en parmezaanse kaas vulling gemaakt. Dat lust echt niemand hier waarschijnlijk, behalve ik.![]()
Jup ik, vond het niet echt bijzonderquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:45 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even pauze gedurende de film.
Wie hier heeft "Juno" gezien?
Laat ik nou vandaag m'n pakketje binnen hebben gekregenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Ets, de postboodste was hier net, ze is over een uur bij je
Ik snap dat vernielen van spullen ook nooitquote:Op woensdag 31 december 2008 17:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik mocht net nog even naar het clubhuis van de duikvereniging, dat zit in een oud stationsgebouw en daar hadden ze met vuurwerk een ruit uitgeblazen die er net 2 dagen inzat.
Als ik die gasten tegenkom ben ik bang dat ik ze hardstikke dood sla, blijf gvd met je gore tyfuspoten van de troep van een ander af.
Ja, wij hangen ook vlaggen van het ene huis in de houder van een huis zonder vlag op koninginnedag, maar daar sloop je niets mee.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Laat ik nou vandaag m'n pakketje binnen hebben gekregen![]()
Oh, Azerty consumentenervaring: uitstekende verpakkingHad maar 2 balkjes geheugen en een ledlampje voor in m'n kast, maar er zat een flinke doos omheen, veel luchtzakjes ter bescherming
![]()
[..]
Ik snap dat vernielen van spullen ook nooitJa, tuurlijk, ik heb ook wel eens een rotje in een put gegooid maar toen ik echt doorkreeg dat dat niet goed was ben ik daar ook mee opgehouden
Bij ons in de straat valt het nog redelijk mee, heb ook niet gehad dat er iets naar me toe werd gegooid (ben ik niet zo dol op
)
Slepen daarentegen vind ik geniaalMits het goed gebeurd hoor, dus zonder vernielingen, maar echt gewoon dingen verplaatsen
We hebben net maar wat afgestoken, geen idee of het vannacht nog te zien is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |