dan...quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
tig redenen, kan stroek je beter uitleggen als ik. (is het nou als of dan?)
Ik heb hierom dus echt een volle minuut KEIHARD moeten lachen (a la Tiny, van Lau).quote:
Sam is echt. That much I know. .quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:43 schreef hierissieweer het volgende:
Goed zijn werk voor gedaan. Misschien is het wel gewoon een kloon van Sam? Want sie Sam, noch Nuno tegenwoordig hier nog rondwandelen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Pjederdy het volgende:
OMG is Cairo echt zo'n ouwe nicht van in de 40 die nooit buiten komt en alleen naar sci-fi kijkt en sophisticated zit te doen?
Ieuw.
wies cairo?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Pjederdy het volgende:
OMG is Cairo echt zo'n ouwe nicht van in de 40 die nooit buiten komt en alleen naar sci-fi kijkt en sophisticated zit te doen?
Ieuw.
quote:
ooquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:40 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik zit gvd al 3 kwartier bij te lezen.
quote:
You were close.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Pjederdy het volgende:
OMG is Cairo echt zo'n ouwe nicht van in de 4020 die nooit buiten komt lijkt te komen en alleen naar sci-fi (+ comics [of heten het toch graphic novels?]) kijkt en sophisticated zit te doen?
Ieuw.
2 hele topics!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oo![]()
hallo![]()
loop je topics achter?
het is enigzins wel verslavend om hier te posten.. and yes, i've got a life![]()
Het is niet mijn bedoeling om een hetze te maken, het onderwerp passeert. En wat Stroek denkt, moet hij antwoorden, maar goed, die heeft volgens mij wel eens telefonisch contact gehad met Nuno?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dan...
maar denkt Stroek dit ook?
Ik verbaas me der echt over hoor... sorry...
Vind het ook wel een beetje een hetze worden...
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb hierom dus echt een volle minuut KEIHARD moeten lachen (a la Tiny, van Lau).
Alsof er ook maar IETS anders te zien is op die foto..
Neej ik bedoel ook niet dat jij er een hetze van maakt. Maar bedoelde het meer in het algemeen. Het zal me ook niks verbazen wanneer Cairon, SJM en MisterO hier morgen nog even een schepje bovenop doen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om een hetze te maken, het onderwerp passeert. En wat Stroek denkt, moet hij antwoorden, maar goed, die heeft volgens mij wel eens telefonisch contact gehad met Nuno?
Oh, damn. Een twintiger die zich gedraagt oftie 20 jaar eerder geboren is. Vanwege die goede oude tijd...quote:
Ja, en hij dat sexgelul van ons. Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:49 schreef Pjederdy het volgende:
En dan sla ik dus standaard al het geneuzel over muziek en sci-fi boeken/films/series over.
ow we hebben het niet over een plaats, maar over cairon. Ik moet denk ook maar eens af gaan haken, morgen moet ik weer op. (diazepammetjes halenquote:
Dat sexgelul leest makkelijk weg, dus dat vertraagd niet. bovendien staat er niks nieuws want ik was er zelf bijquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, en hij dat sexgelul van ons. Moet kunnen toch?
Ow die, die zijn grappig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |