OMG the Exit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Yaiks? Ben je aangevallen door een horde Aziaten?
Ja oke... ik zie dat ook niet eigenlijk. Maar goed. Jij gaat er dan nog redelijk volwassen mee om. Ipv een MisterO of SJM...quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gewoon. Dat baseer ik op posts, uitspraken, gedrag en foto's. Maar hij is het er niet mee eens. So be it. Ieder z'n mening.
Oh en ik was zaterdag i/d darkroom v/d Exit.
hahah bitch nee, ik zit hier vanaf eind oktober dus ik ben een newbie zoals ze dat zeggen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mike, jij zit hier niet al 10 jaar hoor (gewoon even voor de duidelijkheid, mocht je het zijn vergeten)
Zit 'ie hierbij?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh en GB! Ik ben dus nu op zoek naar een bepaalde remix van Circus maar die is nergens te vinden.
Goeie zuignap.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:36 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb recentelijk weer eens zoiets gedaan. Maar zie hem niet meer staan op mijn webspace.
Deze wel..
[ afbeelding ].
Ja, het is echt heel erg, maar ze draaien er wel de allerbeste dancemuziek op zaterdagavonden in Amsterdam. Als ik uit mijn plaat ben dan stoor ik me niet zo aan al die ChingChangChinamen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
OMG the Exit.
Vroeger noemden we dat de AFHAALCHINEES hahahah
Het was zoals je kunt lezen hilarisch.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja oke... ik zie dat ook niet eigenlijk. Maar goed. Jij gaat er dan nog redelijk volwassen mee om. Ipv een MisterO of SJM...
Fun gehad in de darkroom?
Je zou mijn vacuumpomp eens moeten zien.quote:
Ik zit gvd al 3 kwartier bij te lezenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha please, je gaat trouwen! dat kan ik niet maken.
trouwens, waar is je husband to be eigenljik?
Bar op de 3e verdiepingquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel erg, maar ze draaien er wel de allerbeste dancemuziek op zaterdagavonden in Amsterdam. Als ik uit mijn plaat ben dan stoor ik me niet zo aan al die ChingChangChinamen.
Waarom zou dat zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is nuno niet gewoon een faker?
OMG die dildo op je hoofd..quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb recentelijk weer eens zoiets gedaan. Maar zie hem niet meer staan op mijn webspace.
Deze wel..
[ afbeelding ].
Zo'n zweedse zoals Austin P. heeft?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je zou mijn vacuumpomp eens moeten zien.
Haha las het laterquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was zoals je kunt lezen hilarisch.
Volgens mij draaien ze daar vooral Negerschlagersquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bar op de 3e verdiepingDaar draaien ze gewoon practisch mijn iTunes. Dikke prima.
Nee eeeeeeeeeecht???? Daar kom ik dus NOOOOOOIT! Dat is echt de Asia-hangout.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bar op de 3e verdiepingDaar draaien ze gewoon practisch mijn iTunes. Dikke prima.
PM me die links even?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zit 'ie hierbij?
http://www.mediafire.com/(...)a4d220852fbed59fb30c
of
http://www.mediafire.com/(...)a4d2fb25450f17ceb7fb
Goed zijn werk voor gedaan. Misschien is het wel gewoon een kloon van Sam? Want sie Sam, noch Nuno tegenwoordig hier nog rondwandelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ook maar zulke lelijke yet gewone foto's google je niet 1,2,3.
tig redenen, kan stroek je beter uitleggen als ik. (is het nou als of dan?)quote:
Huh, echt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PM me die links even?Kan ze pas morgen open (kuthoerentering wifikaart) en denk dat je anders ruzie krijgt ivm warez posten e.d.
hahah wrom daar zoveel Aziaten zijn. wat is de aantrekkingskracht?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel erg, maar ze draaien er wel de allerbeste dancemuziek op zaterdagavonden in Amsterdam. Als ik uit mijn plaat ben dan stoor ik me niet zo aan al die ChingChangChinamen.
Nee luister ik nooit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee eeeeeeeeeecht???? Daar kom ik dus NOOOOOOIT! Dat is echt de Asia-hangout..
Luister je weleens naar Gaydar Radio trouwens (zit standaard onder Radio - Dance in je iTunes overigens). Daar heb ik dus de ervaring mee dat ze gewoon mijn hele muziekcollectie afdraaien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |