quote:
dat kan ook heel goed dat heb ik dus ook of ik ga de diepte in en voor ik t weet hebben we het over dingen als geloofsovertuiging en dergelijke of ik moet oppassen dat het niet over sex gaat dat gebeurd me ook nog wel vaker (en geeft dan weer een totaal verkeerd beeld)quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:02 schreef mrbox het volgende:
Koetjes en kalfjes mhh okey Ja logisch natuurlijk maar toch een opgave voor me, ga liever altijd de diepte in
Leuke opmerkingen over de kleding die iemand aan heeft werken ook goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:09 schreef kwaakvaak het volgende:
dus.... koetjes kalfjes, ogen, oorbellen etc. Niet de diepte in, en zeker niet vertellen dat je eigenlijk maagd ben en niet goed weet of je kleine ik ook echt werkt als ie in de roze garage geparkeerd wordt.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Leuke opmerkingen over de kleding die iemand aan heeft werken ook goed
Dat dus..quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:10 schreef Duimelot het volgende:
dat kan ook heel goed dat heb ik dus ook of ik ga de diepte in en voor ik t weet hebben we het over dingen als geloofsovertuiging en dergelijke of ik moet oppassen dat het niet over sex gaat dat gebeurd me ook nog wel vaker (en geeft dan weer een totaal verkeerd beeld)
de mix tussen diepgang met afentoe een platte opmerking moet ik dan denk ik hebben dan weten ze meteen precies wie ik ben
Maar diepgang hoeft niet verkeerd te zijn zolang de ander erin mee gaat, begint de ander te gapen en angstvallig om zich heen te kijken moet je misschien wat afremmen
eigenlijk niet hoor of het moet een welgemeende op het juiste moment toegepaste opmerking zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ach, platte ordinaire sex zonder te weten hoe je heet is toch geen diepgangquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat kan ook heel goed dat heb ik dus ook of ik ga de diepte in en voor ik t weet hebben we het over dingen als geloofsovertuiging en dergelijke of ik moet oppassen dat het niet over sex gaat dat gebeurd me ook nog wel vaker (en geeft dan weer een totaal verkeerd beeld)
de mix tussen diepgang met afentoe een platte opmerking moet ik dan denk ik hebben dan weten ze meteen precies wie ik ben
Maar diepgang hoeft niet verkeerd te zijn zolang de ander erin mee gaat, begint de ander te gapen en angstvallig om zich heen te kijken moet je misschien wat afremmen
ja erg hequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dus..
en heb ook dat ik idd niet snel over ga op seks.. gebeurd soms zonder dat je er erg in hebt. En het niet eens de bedoeling was
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat is 1 opmerking van; wat zie je er eig leuk uit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Diequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eigenlijk niet hoor of het moet een welgemeende op het juiste moment toegepaste opmerking zijn.
voor een beginneling is dat gevaarlijk, dat soort complimentjes kunnen al snelneigingen opwekken en to eager overkomen....
laat je fantasie de vrije loop, geen ingestudeerde shitquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:12 schreef mrbox het volgende:
[..]kijk
![]()
Maar desondanks wil ik wat meer leren koetjes en kalfjes gesprekken te houden.
Je moet het over bepaalde details hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:13 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Slijmzak-gevoel is mijn ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |