dat deed ik al ja ;squote:Op maandag 29 december 2008 22:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik vrees op FOK! doorbrengen.
Het gaat om gaten vullen en hij klaagt over 3 uur rijden...quote:Op maandag 29 december 2008 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze woont ruim drie uur rijden hier vandaan.
was shockingquote:
Kan het dan in kinderstad daar ben ik morgen nml de hele dag.quote:Op maandag 29 december 2008 22:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dus morgen ikea doen? Jij doet net of je helemaal verliefd op me bent, ik het mooiste schepsel der god op deze aarde ben, mijn lul de prachtigste paal is die je ooit gezien hebt, en je niet kunt wachten tot ik er mee aan je baarmoederhals klop, de kinderen zetten we in smaeland dan zijn ze ook even zoet. Daarna door naar de bedden afdeling, waar jij als een volleerde amazone mijn paarse gehelmde krijgen gaat bereiden in een van de boxspringbedden die ik toch al wilde kopen, en wel graag even op geschiktheid voor twee personen wilde beoordelen!
(Dat net doen alsof je verliefd ben is nodig om mijn verstand even op 0 te zetten, en voor te zorgen dat die paarse krijgen geen roze rimpelsmurf blijft.)
Tja, gebrek aan inzet. Alsof Duimelot het niet waard isquote:Op maandag 29 december 2008 22:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het gaat om gaten vullen en hij klaagt over 3 uur rijden...
Jij hebt sex, erm, hete sex gehad op de tapijten-afdeling van de Ikea ?quote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Kan het dan in kinderstad daar ben ik morgen nml de hele dag.
daar hebben ze geweldige sprinkussens enzo
trouwens kreeg ff een flashback over hete sex in de Ikea alleen was dat op de tapijten afdeling gheghe
hahaha zoiets en toch andersquote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij hebt sex, erm, hete sex gehad op de tapijten-afdeling van de Ikea ?
Vertel !
springkussens is ook leuk!.. Maar denk je dat die kinderen dat wel gaan trekken als wij daar aan ons gerief aan het komen zijn?quote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Kan het dan in kinderstad daar ben ik morgen nml de hele dag.
daar hebben ze geweldige sprinkussens enzo
trouwens kreeg ff een flashback over hete sex in de Ikea alleen was dat op de tapijten afdeling gheghe
quote:Op maandag 29 december 2008 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha zoiets en toch anders
maar als je in Heerlen woont kom je wel eens in de ikea
en daar liep ik eens met mijn nu ex
en voor ons liep een verrukkelijke dame met een bijzonder kort rokje
op de tapijtafdeling heb ik mijn nu ex een spannend verhaaltje toegefluisterd
dat over 3 personen en hete sex op een stapel tapijten in de ikea ging
we waren erg snel (zonder aankopen thuis)
dat ECHT uitvoeren is geloof ik in een winkel als IKEA (tijdens openingstijden) niet mogelijk!
Tuurlijk is dat mogelijk.quote:Op maandag 29 december 2008 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat ECHT uitvoeren is geloof ik in een winkel als IKEA (tijdens openingstijden) niet mogelijk!
we gaan gewoon op die hele grote hoge in het midden, al die kids springen eromheen hoef je erg weinig zelf nog te doen we gaan dan vanzelf op en neerquote:Op maandag 29 december 2008 22:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
springkussens is ook leuk!.. Maar denk je dat die kinderen dat wel gaan trekken als wij daar aan ons gerief aan het komen zijn?
waar een wil is, is een weg... je hebt alleen kans dat je nooit meer de ikea in mag, dus kun je dat beter doen in een ikea waar je toch nooit meer komt.quote:Op maandag 29 december 2008 22:26 schreef Duimelot het volgende:
Een verhaal over 3 personen en hete sex op een stapel tapijten in de IKEA, hmmmm....quote:Op maandag 29 december 2008 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2008 22:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een verhaal over 3 personen en hete sex op een stapel tapijten in de IKEA, hmmmm....
Nee, ik wil me er geen voorstelling van maken, ik ga nu mijn PC uitzetten, een sigaret roken, en heel rustig richting mijn bed wandelen om daar nog een saai interview met 1 of andere voetballer te lezen voor ik ga slapen....
Morgen weer fijn met bus & trein naar mijn werk om aanwezig te zijn, en met die rijm sluit ik af.singles
neuken voor luie mensen! helemaal mijn ding!quote:Op maandag 29 december 2008 22:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan gewoon op die hele grote hoge in het midden, al die kids springen eromheen hoef je erg weinig zelf nog te doen we gaan dan vanzelf op en neer
quote:Op maandag 29 december 2008 22:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
waar een wil is, is een weg... je hebt alleen kans dat je nooit meer de ikea in mag, dus kun je dat beter doen in een ikea waar je toch nooit meer komt.
er is een nieuwe reclame uit en hierin wordt hij niet genegeerd....quote:Op maandag 29 december 2008 22:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
neuken voor luie mensen! helemaal mijn ding!
Ben ook al een luie barista (das een chique woord voor koffiemaker voor de kleine meelezertjes onder ons), ik heb gewoon een nespresso gekocht. En weet je... Het ding werkt nog ook!, net als bij George Clooney negeren vrouwen me weer volledig.. Nu deden ze dat toch wel, alleen nu heb ik een kapstok om het aan op te hangen. Heerlijk zijn excuuskoffiezetter in huis
quote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alsof Duimelot het niet waard is.
dit zijn dus SINGLES die TE lang droogstaan dan krijg je datquote:Op maandag 29 december 2008 22:32 schreef Paxlie het volgende:
wat voor topic is dit dan? Het lijkt vooral een slowchat met een hoop insinuaties
dan pas ik hier erg goedquote:Op maandag 29 december 2008 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit zijn dus SINGLES die TE lang droogstaan dan krijg je dat
geheel ONtopic dus!!!
Droog staan ?quote:Op maandag 29 december 2008 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geheel ONtopic dus!!!
ik sta voor veel openquote:Op maandag 29 december 2008 22:31 schreef John.Milton het volgende:
Er is zoveel mogelijk, je moet er alleen voor open (durven) staan.
Hoho, niet te voorbarig conclusies trekken.quote:Op maandag 29 december 2008 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geheel ONtopic dus!!!
Ik hoef ook niet door iedereen gezien te wordenquote:Op maandag 29 december 2008 22:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik sta voor veel open
maar ik geloof dat mijn grens toch net ff onder een triotje in een overvolle ikea
4 jaar is nietsquote:Op maandag 29 december 2008 22:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
'81 hmmmm is maar 4 jaar verschil...
NEUKEN?
Je bent jonger dan ikquote:Op maandag 29 december 2008 22:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
'81 hmmmm is maar 4 jaar verschil...
NEUKEN?
als je betrapt zou kunnen worden dat is leukquote:Op maandag 29 december 2008 22:37 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet door iedereen gezien te wordenExtra spanning is leuk natuurlijk, maar sommige dingen gaan gewoon te ver.
Nee, dat ljkt niet alleen zo, dat is ook zo.quote:Op maandag 29 december 2008 22:32 schreef Paxlie het volgende:
wat voor topic is dit dan? Het lijkt vooral een slowchat met een hoop insinuaties
Ben altijd wel in voor een gangbangquote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maarreh, zijn hier voorstanders van een Singles SC-meet?
Ik nog niemand ouder (naja, meer dan zoenen dan). Echt vervelend lijkt het me nietquote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar ouder gehad, niet dat je daar iets van merkt
Het is zeker niet verkeerd als je iemand die ouder dan je is les kan geven. Ach, zoveel ervaring heb ik nu ook weer niet. Maar de gevallen die ouder dan mij zijn geweest waren ook wel types hoorquote:Op maandag 29 december 2008 22:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik nog niemand ouder (naja, meer dan zoenen dan). Echt vervelend lijkt het me niet
ik ben altijd in voor nieuwe mensen ontmoetenquote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat ljkt niet alleen zo, dat is ook zo.
Maarreh, zijn hier voorstanders van een Singles SC-meet?
quote:Op maandag 29 december 2008 22:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geheel ONtopic dus!!!
tja, ik weet nu wel dat je van""77 bent.quote:
wie niet?quote:Op maandag 29 december 2008 22:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben altijd in voor nieuwe mensen ontmoeten
les gevenquote:Op maandag 29 december 2008 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is zeker niet verkeerd als je iemand die ouder dan je is les kan geven. Ach, zoveel ervaring heb ik nu ook weer niet. Maar de gevallen die ouder dan mij zijn geweest waren ook wel types hoor
dat was al bekend hierquote:Op maandag 29 december 2008 22:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
tja, ik weet nu wel dat je van""77 bent.
Neuh, maar het is wel leuk als iemand andere dingen weet die ook lekker zijnquote:Op maandag 29 december 2008 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
les gevenhahaha oh vandaar dat van op een ouwe fiets.....
ik neem aan dat iemand van 27 geen les meer nodig heeft??
Niet bij mij iig.quote:
Nou...quote:Op maandag 29 december 2008 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh maar dat is op elke leeftijd mogelijkquote:Op maandag 29 december 2008 22:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Neuh, maar het is wel leuk als iemand andere dingen weet die ook lekker zijn
Magoed, je bent uit '77. Verder nog details of moet ik daarvoor blijven postenquote:Op maandag 29 december 2008 22:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh maar dat is op elke leeftijd mogelijk
op de rondneukerts die elk weekend 3 verschillende neuken na misschien die zijn volleerd
Ik ben er nu hequote:
Gaan we daten dan Rz?quote:Op maandag 29 december 2008 22:48 schreef RealZeus het volgende:
Goed, dan gaan we even spijkers met koppen slaan: wanneer en waar?
(Die meet dan, hè)
je kan het ook gewoon vragen natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2008 22:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Magoed, je bent uit '77. Verder nog details of moet ik daarvoor blijven posten
Blijkbaar heb je de mannen hier al aardig op je hand iig
Dat is gewoon een kwestie van vraag en aanbodquote:Op maandag 29 december 2008 22:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Magoed, je bent uit '77. Verder nog details of moet ik daarvoor blijven posten
Blijkbaar heb je de mannen hier al aardig op je hand iig
alle andere single dames zijn op date zekerquote:Op maandag 29 december 2008 22:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van vraag en aanbod
Ik heb wel iets om in je hand te leggen, maar da gaat niet zomaarquote:Op maandag 29 december 2008 22:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon vragen natuurlijk
ik post hier nog maar net maar er is al meer bekend van me dan misschien nodig is hahaha
ben een open boek
ik voel nog steeds niets in mn hand dussuh...
Die nemen nu hun verliesquote:Op maandag 29 december 2008 22:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alle andere single dames zijn op date zeker
geeft maar aan hoe triest ik ben
Nastyquote:Op maandag 29 december 2008 22:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb wel iets om in je hand te leggen, maar da gaat niet zomaar
Zolang je dat zelf leuk vind, schijt aan de rest toch.quote:Op maandag 29 december 2008 22:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Black Sabbath bedoel je.quote:Op maandag 29 december 2008 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
Dat nummer van Dio ( Tijdmachine ) pakt me wel hoor. Best goed geschreven, beschrijft mijn leven echt
Nou, neuken dan maarquote:Op maandag 29 december 2008 22:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee en zoals alle anderen hier al gezegd hebbenquote:Op maandag 29 december 2008 22:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb wel iets om in je hand te leggen, maar da gaat niet zomaar
bijles is ook leukquote:Op maandag 29 december 2008 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat heeft met meerdere factoren te maken, 3 uur reizen is zo gebeurd. Lease-autootje rijdt wel wat dat betreftquote:Op maandag 29 december 2008 22:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee en zoals alle anderen hier al gezegd hebben
duimelot is t niet waard om 3 uur voor te reizen
praatjes vullen nog steeds niet mijn gaatjesquote:
Als je toch die kant opgaat dan kun je altijd een tussenstop maken natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2008 22:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
praatjes vullen nog steeds niet mijn gaatjes
je zei een paar pagina;s terug nog dat je niet wist of ik t waard was 3 uur voor te reizen
of moet ik die kant op?
ik maak de slagboom wel voor je open dan is er parkeerplek genoegquote:Op maandag 29 december 2008 22:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat heeft met meerdere factoren te maken, 3 uur reizen is zo gebeurd. Lease-autootje rijdt wel wat dat betreft
Ik moet sowieso 12000km meer rijden met die auto volgens het contract, alleen een motor parkeer je zoveel makkelijker
Hoe is het met die tuthola afgelopen trouwens? Nog wat van je spullen/geld vernomen?quote:Op maandag 29 december 2008 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
Echt nasty, ik kom niet meer op de meet. Weet precies hoe dat gaat, Alleen maar MEAT.
quote:Op maandag 29 december 2008 22:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk altijdquote:Op maandag 29 december 2008 22:55 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als je toch die kant opgaat dan kun je altijd een tussenstop maken natuurlijk
Persoonlijk denk ik niet dat ik er een meet komt.quote:Op maandag 29 december 2008 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
Echt nasty, ik kom niet meer op de meet. Weet precies hoe dat gaat, Alleen maar MEAT.
Ben er verder niet op in gegaan, heb mijn telefoon nu ergens anders voor een wat minder prijsje kunnen verkopenquote:Op maandag 29 december 2008 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe is het met die tuthola afgelopen trouwens? Nog wat van je spullen/geld vernomen?
de slagboom zelfsquote:Op maandag 29 december 2008 22:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik maak de slagboom wel voor je open dan is er parkeerplek genoeg
correct, waar moet ik jou van kennen?quote:Op maandag 29 december 2008 22:57 schreef John.Milton het volgende:
Jij hebt toch in het verleden voor UDC gewerkt of niet Paxlie?
Niet die, die tuthola van fokquote:Op maandag 29 december 2008 22:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben er verder niet op in gegaan, heb mijn telefoon nu ergens anders voor een wat minder prijsje kunnen verkopen
Ik ga het anders doen: Vind je het waard om 3 uur op mij te wachten?quote:Op maandag 29 december 2008 22:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
praatjes vullen nog steeds niet mijn gaatjes
je zei een paar pagina;s terug nog dat je niet wist of ik t waard was 3 uur voor te reizen
of moet ik die kant op?
Meats zijn ook vaak heel impulsief en er komt nooit wat van, en als het zover is dan komt er niks van en moeten ze weer een nieuwe datum plannen, en dan kan de planner in 1 keer niet en moet de datum weer opgeschoven worden.quote:Op maandag 29 december 2008 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat ik er een meet komt.
quote:Op maandag 29 december 2008 22:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk altijd
maarrrrrr lees dan maar een paar topics terug 2 dates op 1 dag werkt voor mij niet
daar heb ik t al over gehad
je hebt t nu 2 dagen lang elk uur voor gesteld en er is bar weinig positieve reactie dus ik vrees dat het niet wordtquote:Op maandag 29 december 2008 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat ik er een meet komt.
quote:
Dat was toch kluts d'r broertje?quote:Op maandag 29 december 2008 22:58 schreef John.Milton het volgende:
[..]Een neefje van mij ja, die is 16 en dan kan dat.
Heel in het verleden is er ooit eens een I love Techno reeks geweest, daar heb ik een tijdje in gepost.quote:Op maandag 29 december 2008 22:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
correct, waar moet ik jou van kennen?
Kan best, ik sta er altijd van versteld hoe die jongeren het nu tegenwoordig doen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat was toch kluts d'r broertje?
Wanneer gaan we naar tokyo?quote:Op maandag 29 december 2008 22:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt t nu 2 dagen lang elk uur voor gesteld en er is bar weinig positieve reactie dus ik vrees dat het niet wordt
best zonde meetings zijn altijd wel leuk is mijn ervaring
al heb ik nooit een meeting met alleen singles meegemaakt misschien is dat wel erg gevaarlijk
Oh , ik zie dat een of andere fopneger de naam DIO gebruikt.quote:
vertel me van de laatste 3 vrouwen waar je sex mee gehad hebt hoe hun reactie daarna was?quote:Op maandag 29 december 2008 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga het anders doen: Vind je het waard om 3 uur op mij te wachten?
ah okquote:Op maandag 29 december 2008 22:59 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Heel in het verleden is er ooit eens een I love Techno reeks geweest, daar heb ik een tijdje in gepost.
afstand 226.2 kmquote:Op maandag 29 december 2008 22:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon d'r buurman en zit je stiekem door het raam te gluren?quote:Op maandag 29 december 2008 23:02 schreef Paxlie het volgende:
Magoed, over naar de 3 uur. Hoezo is het 3 uur? Je weet niet eens waar iedereen woont
ik heb er heel andere ervaringen mee maar was dan wel 10 jaar geleden toen digitale foto's nog amper bestonden laat staan een webcam enzo. Waar je na veel ouwhoeren gewoon ook echt nieuwsgierig was naar de personen enzoquote:Op maandag 29 december 2008 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Meats zijn ook vaak heel impulsief en er komt nooit wat van, en als het zover is dan komt er niks van en moeten ze weer een nieuwe datum plannen, en dan kan de planner in 1 keer niet en moet de datum weer opgeschoven worden.
Inmiddels heeft iedereen al een relatie dus is een meat niet meer nuttig. Aangezien het een Singlesmeat was.
trustuhquote:Op maandag 29 december 2008 23:02 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga slapen
Fijne avond nog mensen, en rustig aan met die topics. Zometeen gaat FOK! nog geld vragen..
Ik heb het nog nooit gedaan, en zal het zeer zeker ook NOOIT doen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb er heel andere ervaringen mee maar was dan wel 10 jaar geleden toen digitale foto's nog amper bestonden laat staan een webcam enzo. Waar je na veel ouwhoeren gewoon ook echt nieuwsgierig was naar de personen enzo
en ja dat is nu nog gewoon een groep die afentoe weer bij elkaar komt.
Hij stelt het al een paar jaar voor. Maar single-meets zijn doorgaans trieste dingen.quote:Op maandag 29 december 2008 @ 22:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt t nu 2 dagen lang elk uur voor gesteld en er is bar weinig positieve reactie dus ik vrees dat het niet wordt
quote:Op maandag 29 december 2008 23:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vertel me van de laatste 3 vrouwen waar je sex mee gehad hebt hoe hun reactie daarna was?
Dankje.quote:Op maandag 29 december 2008 23:05 schreef Feitosa het volgende:
Tering, d,r zijn hier echt een paar die je willen bespringen zonder dat ze weten hoe je d,r uitziet.
niet voor iedereen neequote:Op maandag 29 december 2008 23:02 schreef Paxlie het volgende:
Magoed, over naar de 3 uur. Hoezo is het 3 uur? Je weet niet eens waar iedereen woont
Wanneer is de 10 jaar FOK! meet eigenlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij stelt het al een paar jaar voor. Maar single-meets zijn doorgaans trieste dingen.
Rz wil niet daten dus moet toch wat hequote:Op maandag 29 december 2008 23:05 schreef Feitosa het volgende:
Tering, d,r zijn hier echt een paar die je willen bespringen zonder dat ze weten hoe je d,r uitziet.
Als het 10 jaar in de lucht isquote:Op maandag 29 december 2008 23:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Wanneer is de 10 jaar FOK! meet eigenlijk.
er zijn er ook een paar die wel weten hoe ik er uit ziequote:Op maandag 29 december 2008 23:05 schreef Feitosa het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2008 23:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er zijn er ook een paar die wel weten hoe ik er uit zie
De laatste drie vrouwen??quote:Op maandag 29 december 2008 23:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vertel me van de laatste 3 vrouwen waar je sex mee gehad hebt hoe hun reactie daarna was?
Meetings zijn idd heel tof. Van ONZ organiseren ze wel eens een meet, helaas vaak op vrijdag en dat is voor mij wat lastig.quote:Op maandag 29 december 2008 22:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
best zonde meetings zijn altijd wel leuk is mijn ervaring
al heb ik nooit een meeting met alleen singles meegemaakt misschien is dat wel erg gevaarlijk
* kwaakvaak weet dat wel hoorquote:Op maandag 29 december 2008 23:05 schreef Feitosa het volgende:
Jij bent dat toch op je avatar?quote:Op maandag 29 december 2008 23:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er zijn er ook een paar die wel weten hoe ik er uit zie
ja en nu wil ik het weten ook. Ik haat dit soort reactiesquote:
Jij smelt al onder het vriespunt denk ik zo.quote:Op maandag 29 december 2008 23:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak weet dat wel hoor
kwa uiterlijk moet ik eerlijk bekenen dat ze wel aan mijn plaatje voldoet van wat ik mooi en aantrekkelijk vind. In mijn smelt top 5 staat ze best hoog eigenlijk
Dat wil ik ook weten , daar wil ik bij zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 23:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Wanneer is de 10 jaar FOK! meet eigenlijk.
Heb geen idee. Ouwehoer maar wat.quote:Op maandag 29 december 2008 23:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ja en nu wil ik het weten ook. Ik haat dit soort reacties
nee en ik vind dat dus eigenlijk wel wat hebbenquote:Op maandag 29 december 2008 23:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb geen idee. Ouwehoer maar wat.
Weten mensen wel hoe ik eruit zie ?
Ietsjequote:Op maandag 29 december 2008 23:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets alleen een minder dikke kop
Lijkt me wel lachen om te zien hoe mensen er hier uitzien..quote:Op maandag 29 december 2008 23:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee en ik vind dat dus eigenlijk wel wat hebben
waarom altijd meteen op uiterlijk afgaan?
dat doen we altijd overal al
en zo hier op internet kan je ook eens zonder uiterlijke factoren slap ouwhoeren
en iedereen schept zijn eigen gewenste beeld bij een ander heerlijk toch
Je kan wel een erg leuk gesprek hebben , maar als de ander afzichtelijk is dan heeft het geen bestaansrecht.quote:Op maandag 29 december 2008 23:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en zo hier op internet kan je ook eens zonder uiterlijke factoren slap ouwhoeren
dat eigen beeld schetsen is altijd wel leuk jaquote:Op maandag 29 december 2008 23:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat is ook het leuke van het lezen van boeken.quote:Op maandag 29 december 2008 23:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
organiseer een meet zou ik zeggenquote:Op maandag 29 december 2008 23:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen om te zien hoe mensen er hier uitzien..
Je bedoelt op het forum ? Maar ik merk dat ook in real life. Maar ik ben dan iemand die de persoon erin betrekt.quote:Op maandag 29 december 2008 23:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je kan wel een erg leuk gesprek hebben , maar als de ander afzichtelijk is dan heeft het geen bestaansrecht.
Klinkt hard, maar zo is het maar net.
wat is jouw beeld bij mijquote:Op maandag 29 december 2008 23:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tssquote:Op maandag 29 december 2008 23:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Anders post je een fotoquote:Op maandag 29 december 2008 23:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
organiseer een meet zou ik zeggen
klopt, maar de foto's komen daar niet goed uit de verfquote:Op maandag 29 december 2008 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
tss![]()
Sommige hebben gewoon een fotoboek hoor
ligt er aan wat voor gesprekken en met welk doelquote:Op maandag 29 december 2008 23:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je kan wel een erg leuk gesprek hebben , maar als de ander afzichtelijk is dan heeft het geen bestaansrecht.
Klinkt hard, maar zo is het maar net.
nope.. sorry...quote:Op maandag 29 december 2008 23:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij smelt al onder het vriespunt denk ik zo.
Komende weekend ff doen dan ?quote:Op maandag 29 december 2008 23:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nope.. sorry...
http://www.flickr.com/photos/roske/531521963/
Dit soort dingen heb ik in precies dezelfde straat een zomer lang gezien, en sorry... doet me niet veel behalve dat ik me afvraag of je ze per half uur moet betalen, en of het dan in dinars mag of in euro's. Ik gok het laatste omdat alles wat duur is, daar in euro's mag.
En voor de echt desperate's onder ons, ga van de zomer mee. Doen we rondje langs de cafe's twee straten verder naar beneden (Strahinjica bana aka silicon valley) je zwaait paar keer met je NL paspoort, besteld wat relatief dure drankjes aan de bar (lees heineken op fles) en voilla... ze komen naar je toe als vliegen op een verse paardevijg.
Uit ervaring van eerdere meets weet ik dat niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 29 december 2008 23:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
IRL , bedoel ik dan. Je kan hier nog zo,n geweldige klik hebben , maar als de persoon IRL buttugly is , dan is het sowieso einde verhaal.quote:Op maandag 29 december 2008 23:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bedoelt op het forum ? Maar ik merk dat ook in real life. Maar ik ben dan iemand die de persoon erin betrekt.
je avatar hahaha maar bij de nick zie ik meer een beetje nichterige gespierde vent met een net iets te lange blonde kuif op een wit paardquote:
Dat heb ik dus ook. Het lijkt wel een hoer.quote:Op maandag 29 december 2008 23:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nope.. sorry...
Dit soort dingen heb ik in precies dezelfde straat een zomer lang gezien, en sorry... doet me niet veel behalve dat ik me afvraag of je ze per half uur moet betalen, en of het dan in dinars mag of in euro's. Ik gok het laatste omdat alles wat duur is, daar in euro's mag.
Denk wel dat je gelijk hebt, ik ben ook iemand die daar wel last van heeft. Ben best wel onzeker, maar weet ook van mezelf dat het niet hoeft. Mensen die spuuglelijk zijn weten dat, en die gaan er dan ook om denken.quote:Op maandag 29 december 2008 23:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
IRL , bedoel ik dan. Je kan hier nog zo,n geweldige klik hebben , maar als de persoon IRL buttugly is , dan is het sowieso einde verhaal.
Heb ik gelijk of heb ik gelijk.
quote:Op maandag 29 december 2008 23:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je avatar hahaha maar bij de nick zie ik meer een beetje nichterige gespierde vent met een net iets te lange blonde kuif op een wit paard
Paxlie bij mijquote:Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef RealZeus het volgende:
En Duimelot heeft in mijn FoBo gelurkt
en andersom en dat is dan altijd weer een mooie meevaller tochquote:Op maandag 29 december 2008 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Uit ervaring van eerdere meets weet ik dat niets is wat het lijkt.
De grootste bekken op het forum zijn de makste schaapjes in het echt.
En sommige mensen zien er op hun foto's beter uit dan in het echt en andersom.
Geil kapselquote:
ja wilde ff checken hoe t dan kwam dat je nog maagd bentquote:Op maandag 29 december 2008 23:19 schreef RealZeus het volgende:
En Duimelot heeft in mijn FoBo gelurkt
Hey stranger ! hoestie ?quote:
Dat wel.quote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en andersom en dat is dan altijd weer een mooie meevaller toch
Je bent wel schattigquote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en andersom en dat is dan altijd weer een mooie meevaller toch
Ben niet zo handig in versieren.quote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja wilde ff checken hoe t dan kwam dat je nog maagd bent
Ik ook niet.quote:Op maandag 29 december 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben niet zo handig in versieren.
ben je dan niet de enige inquote:Op maandag 29 december 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vergeet mijn avatar. Dat is Steve Buscemi, alias held, alias lelijkste actuer die ik ken. De rest klopt natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 23:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je avatar hahaha maar bij de nick zie ik meer een beetje nichterige gespierde vent met een net iets te lange blonde kuif op een wit paard
Het is daar nu te koud, en dan komen ze niet echt buiten. Niemand eigenlijk... sorry je moet echt wachten tot juli/aug.quote:
Ik vind zelf dat ik dat best wel benquote:Op maandag 29 december 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
zie je meets zijn best leukquote:Op maandag 29 december 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat wel.
En sommige mensen zie je op de foto en dan denk je:"Best mooi."en dan zie je ze in het echt en dan hebben ze echt een uitstraling dat je denkt:"Wauw."O+
quote:Op maandag 29 december 2008 23:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ga wel alweer hoorquote:
Bij meetings kijk ik meestal niet of ze nu knapper of lelijker zijn dan op een foto.. Ja natuurlijk kijk je wel. Maar mijn hoofddoel is toch wel een gezellig dag te hebben en de mensen achter de username te leren kennenquote:Op maandag 29 december 2008 23:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie je meets zijn best leuk
al moet je soms ook wel erg sterk in je schoenen staan
ben ook wel eens een meet naar parkpop gegaan met een stel wildvreemden waar ik geen foto van gezien had en heb de hele dag met een aantal erg onaantrekkelijke mensen doorgebracht...
ze waren wel aardig gelukkigmaar ik was jonger en moest toch wel even over mn schaamte grens heen en was blij dat het niet in de buurt was eigenlijk
![]()
maar meestal zijn meetings toch een mix van hele mooie en minder mooie mensen bij elkaar
en als je dan het uiterlijk achterwege laat heb je veel plezier
ik wist dat t een acteur was en niet jijquote:Op maandag 29 december 2008 23:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Vergeet mijn avatar. Dat is Steve Buscemi, alias held, alias lelijkste actuer die ik ken. De rest klopt natuurlijk.
Hoeft niet hoorquote:
jij werd gemist dat kwam vandaag nog tersprakequote:Op maandag 29 december 2008 23:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben echt al weken niet op Fok geweest. Wat zijn de nieuwste roddels?
Je hoeft mij ook niet te overtuigen hoor.quote:
Ik krijg het al gratis.quote:
Ja die willen we dus van jou horenquote:Op maandag 29 december 2008 23:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben echt al weken niet op Fok geweest. Wat zijn de nieuwste roddels?
in dat geval ja en bedanktquote:Op maandag 29 december 2008 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor
Was gewoon een constatering of eig een vraag
Ik heb je nog vermoord laatst. Dat gaf geen beeld?quote:Op maandag 29 december 2008 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wist dat t een acteur was en niet jij
maar heb geen echt beeld verder van je gevormd verder alleen op basis van je nick doe je t niet zo goed bij mij hahaha
niks versieren gewoon lief lachen is voldoendequote:Op maandag 29 december 2008 23:25 schreef John.Milton het volgende:
Versieren is helemaal niet zo ingewikkeld, je moet het op de eerste plaats gewoon durven en doen. Voor de een is dat heel vanzelfsprekend en voor de ander gigantisch moeilijk.
En bij dat durven en doen gaat het nou dus fout.quote:Op maandag 29 december 2008 23:25 schreef John.Milton het volgende:
Versieren is helemaal niet zo ingewikkeld, je moet het op de eerste plaats gewoon durven en doen. Voor de een is dat heel vanzelfsprekend en voor de ander gigantisch moeilijk.
Sst! Straks gaat ze nog dingen denkenquote:Op maandag 29 december 2008 23:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij werd gemist dat kwam vandaag nog tersprake
Ja als vrouw jaquote:Op maandag 29 december 2008 23:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niks versieren gewoon lief lachen is voldoende
dat hangt er vanaf hoe je eruit ziet. Voor een vrouw is dat sowieso makkelijker krijg ik het idee.quote:Op maandag 29 december 2008 23:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ik wel die macht had om je weg te sturen, maar dan nog stond het los van jouquote:
Met dit verschil dat ze ook nog goedkoop zijn, geen hoer maar gewoon meisjes die hopen een rijke vent, jagers op sugardaddy's en een mogelijk kaartje weg uit het land. Maar vooral op mannen die in ruil voor dure spullen sex willen met ze. Nee je kunt beter naar andere clubs gaan, kom je tenminste wat normalere vrouwen tegen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Het lijkt wel een hoer.
oh dus jij was dat grrrrrrrrrrquote:Op maandag 29 december 2008 23:28 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik heb je nog vermoord laatst. Dat gaf geen beeld?
Het scheelt niet veel Cuequote:Op maandag 29 december 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ik wel die macht had om je weg te sturen, maar dan nog stond het los van jou
Dat snap ik niet hequote:Op maandag 29 december 2008 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En bij dat durven en doen gaat het nou dus fout.
En als ik nou een hele knappe kerel was was het wat anders geweest maar dat ben ik nou eenmaal niet.
Daarbij woon ik nog in een dorp en dat vergroot de kansen ook niet echt, maar ik wil aankomend jaar verhuizen naar de stad Groningen.
Je hoort er ook steeds meer over. Kijk dat je op een bepaald type valt of neit valt oke. Maar het is wel heel erg als je bv je vrienden erop afkeurd enzo als ze lelijk zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jezus ben ik de enige die niet bezig is het met knappe of niet knappe mensen?
Zo lang ik er niet van moet kotsen vind ik het al lang prima
Onzeker gezeik allemaal
Sorry hoor maar ik heb echt zo'n hekel aan dat gedoe
Niet persoonlijk bedoeld of zo
vergeet je nederlands paspoort niet, om je nek hangen helpt!quote:
Tuurlijk. Gelijk als eerste weer. Daarna heerlijk kinderachtig gereld met Ladiaidiia.quote:Op maandag 29 december 2008 23:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dus jij was dat grrrrrrrrrr
en ben je nu zelf ook dood? heb t niet meer gevolgd was zo diep teleurgesteld
Dan ben je blijkbaar één van de weinigen en ik heb mezelf ook heel lang wijs gemaakt dat uiterlijk er niet toe deed , maar laten we wel wezen: de eerste indruk bepaalt of je iemand aanspreekt of niet.quote:Op maandag 29 december 2008 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jezus ben ik de enige die niet bezig is het met knappe of niet knappe mensen?
Onzeker gezeik allemaal
Dat zien ze evengoed wel toch?quote:Op maandag 29 december 2008 23:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vergeet je nederlands paspoort niet, om je nek hangen helpt!
dat je jezelf geen hele knappe kerel zit zit je dus in de wegquote:Op maandag 29 december 2008 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En bij dat durven en doen gaat het nou dus fout.
En als ik nou een hele knappe kerel was was het wat anders geweest maar dat ben ik nou eenmaal niet.
Daarbij woon ik nog in een dorp en dat vergroot de kansen ook niet echt, maar ik wil aankomend jaar verhuizen naar de stad Groningen.
Iddquote:Op maandag 29 december 2008 23:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hoort er ook steeds meer over. Kijk dat je op een bepaald type valt of neit valt oke. Maar het is wel heel erg als je bv je vrienden erop afkeurd enzo als ze lelijk zijn.
Het is natuurlijk wel algemeen bekend dat als je knapper bent je meer succes hebt. En als je lelijk bent dus vaker wordt afgewezen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat snap ik niet he
Een man spreek je toch ook gewoon aan als je denkt ow toffe kerel (in je klas of op je werk of zo)
Vrouwen kunnen ook gewoon toffe kerels zijn maar dan anders
En als ze dat niet van jou vind, helaas maar oke
Er zijn er nog 2398982349854357234 over
Ik zeg niet dat mensen knap moeten zijn, ik bedoel dat er wel een aantrekkingskracht moet zijn afgezien van een leuk gesprek.quote:Op maandag 29 december 2008 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
Onzeker gezeik allemaal
Niet persoonlijk bedoeld of zo
Kujn je het beter in Nederland doen, hioer doen ze het toch voor een Breezer en een Big Mac?quote:Op maandag 29 december 2008 23:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Maar vooral op mannen die in ruil voor dure spullen sex willen met ze.
Lachen en elkaar aankijken, dat is de hele kunstquote:Op maandag 29 december 2008 23:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Verder zou ik die Peusj 205 foto veranderen in een Audi S5quote:Op maandag 29 december 2008 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat je jezelf geen hele knappe kerel zit zit je dus in de weg
nou NEWSFLASH niet alle vrouwen vallen op hele knappe kerels!
wat veel vrouwen volgens mij wel aantrekkelijk vinden is zelfverzekerdheid, ook minder knappe mannen kunnen dat uitstralen en dat is superrrrrrrr
Nee bepaalde UITSTRALING bepaald datquote:Op maandag 29 december 2008 23:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar één van de weinigen en ik heb mezelf ook heel lang wijs gemaakt dat uiterlijk er niet toe deed , maar laten we wel wezen: de eerste indruk bepaalt of je iemand aanspreekt of niet.
Normaal zien ze toch wel dat je uit het Westen komt.quote:Op maandag 29 december 2008 23:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vergeet je nederlands paspoort niet, om je nek hangen helpt!
Dus als die eerste indruk je niet bevalt, spreek je hem/haar niet aan. Niks verloren aan die persoon opzich. Want als die zo oppervlakkig is daarover.quote:Op maandag 29 december 2008 23:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar één van de weinigen en ik heb mezelf ook heel lang wijs gemaakt dat uiterlijk er niet toe deed , maar laten we wel wezen: de eerste indruk bepaalt of je iemand aanspreekt of niet.
Ik probeer het morgen uit.quote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Lachen en elkaar aankijken, dat is de hele kunst
Nee, helaas ben ik niet zo makkelijk.quote:Op maandag 29 december 2008 23:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat snap ik niet he
Een man spreek je toch ook gewoon aan als je denkt ow toffe kerel (in je klas of op je werk of zo)
Vrouwen kunnen ook gewoon toffe kerels zijn maar dan anders
En als ze dat niet van jou vind, helaas maar oke
Er zijn er nog 2398982349854357234 over
uiterlijk brengt je bij elkaarquote:Op maandag 29 december 2008 23:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het gaat om je houding en uitstralingquote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel algemeen bekend dat als je knapper bent je meer succes hebt. En als je lelijk bent dus vaker wordt afgewezen.
Maar bne het helemaal met je eens.. er zijn nog zoveel andere mensen in deze wereld, wat maakt die ene dan uit. Die hoort dan blijkbaar niet in jouw leven thuisWees blij
Uitstraling inderdaad. Soms zie ik mensen die helemaal niet zo geweldig knap zijn maar gewoon iets hebben en dat ook uitstralen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee bepaalde UITSTRALING bepaald dat
Ten eerste heb ik die auto niet meer en materialistische types zijn niet mijn type.quote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Verder zou ik die Peusj 205 foto veranderen in een Audi S5
Ja dat kun je wel zo zeggen alsof het een feit isquote:Op maandag 29 december 2008 23:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, helaas ben ik niet zo makkelijk.
Idd Het gaat om het totaalpakketje.quote:Op maandag 29 december 2008 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het gaat om je houding en uitstraling
Al ben je kei lekker maar heb je geen gevoel voor humor en een "sla me want ik verdien het zo stom en lelijk ben ik" blik in je ogen dan kom je nog niet aan de man/vrouw
quote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Lachen en elkaar aankijken, dat is de hele kunst
dat nooit.. maar ik heb wel een smelt top 5 inderdaad van vrouwen waar ik voor kan smelten. En dat is niet alleen 100% uiterlijk gericht. Het is geen geheim dat ik niet zo op blond val, donker blond dat dan weer wel, maar brunette's staan hoog in mijn smelt top 5, sterker nog ze staan op 1,2 en 3quote:Op maandag 29 december 2008 23:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hoort er ook steeds meer over. Kijk dat je op een bepaald type valt of neit valt oke. Maar het is wel heel erg als je bv je vrienden erop afkeurd enzo als ze lelijk zijn.
ik kan mensen op zich wel een bepaalde blik geven, maar als er dan gepraat moet worden schiet ik de verlegenheid in en dan houdt het al snel opquote:
Zet dit op een datingsite en dan komen er msschien wat meiden op je af haha. Je weet aardig waar je op valt, dat zorgt al voor een selectie. Maar het beperkt je dan ook snel.quote:Op maandag 29 december 2008 23:38 schreef kwaakvaak het volgende:
dat nooit.. maar ik heb wel een smelt top 5 inderdaad van vrouwen waar ik voor kan smelten. En dat is niet alleen 100% uiterlijk gericht. Het is geen geheim dat ik niet zo op blond val, donker blond dat dan weer wel, maar brunette's staan hoog in mijn smelt top 5, sterker nog ze staan op 1,2 en 3Das raar he, maar de klassificatie gaat verder, hazelnootkleurige ogen staan op 2, anders kleurige ogen staan op 3. Op 1 staat een donker harige vrouw met een geweldig gevoel voor humor, denk ik de termen engels, zelfspot en tikje zwartgallig met een eigen persoonlijkheid.
En al heeft een vrouw al die kernmerken, als ze er bij loopt als gemiddelde hoer, loop ik haar zo voorbij. Is ze gewoon casual gekleed, draai ik mijn hoofd een paar keer om. En zeker als ze daarbij ook nog eens laat zien dat ze een excelent goede smaak heeft in sneakers.
Maar het valt en staat toch wel met de woordjes die uit haar mond komen rollen, alle uiterlijkheden daar gelaten als er gewoon stront over die tong rolt, knap ik af als een knakworstje.
automatic vroeg nog naar je.quote:Op maandag 29 december 2008 23:38 schreef Chinless het volgende:
Goedeavond mensen.... even lekker in bed installeren en dan jullie vervelen
Ik weet niet, ik wacht nog steeds af.quote:Op maandag 29 december 2008 02:51 schreef Cuegirllie het volgende:
neuken de mensen hier dan zoveel met elkaar?
Haiiquote:Op maandag 29 december 2008 12:54 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Kleinigheidje hou je altijdquote:Op maandag 29 december 2008 23:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik kan mensen op zich wel een bepaalde blik geven, maar als er dan gepraat moet worden schiet ik de verlegenheid in en dan houdt het al snel op
Ik snap het niet zo hoorquote:Op maandag 29 december 2008 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd Het gaat om het totaalpakketje.
Alleen heb je als 'knappe' (wat een relatief begrip is) meer mogelijkheden tot je. Vrouwen zullen je eerder een kans geven om jezelf te laten zien. Als die inhoudt dan helemaal niks is, dan is het balen idd.
Ach dat heeft toch iedereen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat nooit.. maar ik heb wel een smelt top 5 inderdaad van vrouwen waar ik voor kan smelten. En dat is niet alleen 100% uiterlijk gericht. Het is geen geheim dat ik niet zo op blond val, donker blond dat dan weer wel, maar brunette's staan hoog in mijn smelt top 5, sterker nog ze staan op 1,2 en 3Das raar he, maar de klassificatie gaat verder, hazelnootkleurige ogen staan op 2, anders kleurige ogen staan op 3. Op 1 staat een donker harige vrouw met een geweldig gevoel voor humor, denk ik de termen engels, zelfspot en tikje zwartgallig met een eigen persoonlijkheid.
En al heeft een vrouw al die kernmerken, als ze er bij loopt als gemiddelde hoer, loop ik haar zo voorbij. Is ze gewoon casual gekleed, draai ik mijn hoofd een paar keer om. En zeker als ze daarbij ook nog eens laat zien dat ze een excelent goede smaak heeft in sneakers.
Maar het valt en staat toch wel met de woordjes die uit haar mond komen rollen, alle uiterlijkheden daar gelaten als er gewoon stront over die tong rolt, knap ik af als een knakworstje.
ik kan dat heel goed winnen!.. mijn belgrado's avontuur dacht dat ook, heb toch zeker 10 a 12 minuten stilzwijgend naar paar van de mooiste hazelogen ter wereld zitten kijkenquote:
liefde warmte en meer van die onzinquote:
Had je die zondag maar beter moeten regelen met auto_quote:Op maandag 29 december 2008 23:39 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik wacht nog steeds af.
Watjes zijn het ook eigenlijk he.quote:Op maandag 29 december 2008 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had je die zondag maar beter moeten regelen met auto_
ik durf zonder meer toe te geven dat ik wel degelijk daarop selecteer bij dating site's ja..Waarom niet, je wordt daar toch bekeken met de ogen van de keurslager. Mag ik dat toch zeker ook doenquote:Op maandag 29 december 2008 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zet dit op een datingsite en dan komen er msschien wat meiden op je af haha. Je weet aardig waar je op valt, dat zorgt al voor een selectie. Maar het beperkt je dan ook snel.
Volgens mij is het ooit wel eens wetenschappelijk bewezen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo hoor
Ik ervaar dat helemaal niet zo
En ik ben echt geen nicole kidman
ik ben bij vreemden ook wel stiller hoor zeker wetenquote:Op maandag 29 december 2008 23:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik kan mensen op zich wel een bepaalde blik geven, maar als er dan gepraat moet worden schiet ik de verlegenheid in en dan houdt het al snel op
dat klopt.quote:Op maandag 29 december 2008 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het gaat om je houding en uitstraling
Al ben je kei lekker maar heb je geen gevoel voor humor en een "sla me want ik verdien het zo stom en lelijk ben ik" blik in je ogen dan kom je nog niet aan de man/vrouw
Dat een symetrisch gezicht helpt is bewezen jaquote:Op maandag 29 december 2008 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij is het ooit wel eens wetenschappelijk bewezen.
Het is natuurlijk ook in hoeverre je het toelaat en ziet en dergelijke.
Haha hoor je mij anders beweren?quote:Op maandag 29 december 2008 23:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik durf zonder meer toe te geven dat ik wel degelijk daarop selecteer bij dating site's ja..Waarom niet, je wordt daar toch bekeken met de ogen van de keurslager. Mag ik dat toch zeker ook doen
Sorry hoor maar toen ik hier 5 jaar geleden of zo voor het eerst kwam op fok zat je ook al zo in de slachtoffer rolquote:Op maandag 29 december 2008 23:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
dat klopt.
Maar als je als onzeker pubertje heel vaak verteld wordt dat je lelijk bent ga je dat vanzelf geloven. En daardoor heb je in al die jaren een hoop blauwtjes gelopen en dat maakt je ook niet zekerder. En omdat dat allemaal af te leren kost tijd.
Veel tijd.
En wat krijg je nu dan weer? "Ow, je bent nog maagd."![]()
Dus alle beetjes hebben geholpen om mij tot nu toe qua liefde en sex vreselijk te laten falen.
Maar goed, het wordt straks weer zomer en dan kan ik er beter mee omgaan dan rond de feestdagen en straks moet ik, als ik aangenomen word, een opleiding doen en dan heb ik het nog druk zat.
Maar ik heb niet de illusie dat ik iemand vind, al hoop ik het natuurlijk wel.
Wat een openhartigheid weer.
Maar wel ontopic.
Ik geloof niet dat je alles in je eigen hand hebt, qua leven en situaties. Een groot deel is een kwestie van geluk.quote:Op maandag 29 december 2008 23:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat een symetrisch gezicht helpt is bewezen ja
Maar dat wil niet zeggen knap natuurlijk
En waarin helpt het nou concreet?
het leven en situaties maak je zelf en zo
ik vind dit eigenlijk best triest weet jequote:Op maandag 29 december 2008 23:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
dat klopt.
Maar als je als onzeker pubertje heel vaak verteld wordt dat je lelijk bent ga je dat vanzelf geloven. En daardoor heb je in al die jaren een hoop blauwtjes gelopen en dat maakt je ook niet zekerder. En omdat dat allemaal af te leren kost tijd.
Veel tijd.
En wat krijg je nu dan weer? "Ow, je bent nog maagd."![]()
Dus alle beetjes hebben geholpen om mij tot nu toe qua liefde en sex vreselijk te laten falen.
Maar goed, het wordt straks weer zomer en dan kan ik er beter mee omgaan dan rond de feestdagen en straks moet ik, als ik aangenomen word, een opleiding doen en dan heb ik het nog druk zat.
Maar ik heb niet de illusie dat ik iemand vind, al hoop ik het natuurlijk wel.
Wat een openhartigheid weer.
Maar wel ontopic.
Jezus mens, zeik niet zo wie ben jij om zo over iemand anders te oordelen. Echtquote:Op maandag 29 december 2008 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sorry hoor maar toen ik hier 5 jaar geleden of zo voor het eerst kwam op fok zat je ook al zo in de slachtoffer rol
Als je nou die tijd had genomen er iets aan te doen was de kans dat je nu alleen was al een hele boel kleiner en de kans dat jij gelukkier was 92348934543589345 keer groter
En dat gezegd hebbende weiger ik nog naar meer slachtoffer gezeik te luisteren
No offence maar het killt mn mood echt zo enorm
(En trust me bijna elke vrouw is daar gevoelig voor)
Komt vast wel goed. Ik heb alle tijd.quote:Op maandag 29 december 2008 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had je die zondag maar beter moeten regelen met auto_
Misschien bedoeld als tip-zonder-er-omheen-gelulquote:Op maandag 29 december 2008 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jezus mens, zeik niet zo wie ben jij om zo over iemand anders te oordelen. Echt
Dan wordt het wel verdomd beroerd gebracht.quote:Op maandag 29 december 2008 23:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Misschien bedoeld als tip-zonder-er-omheen-gelul
ik begrijp je gevoelquote:Op maandag 29 december 2008 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sorry hoor maar toen ik hier 5 jaar geleden of zo voor het eerst kwam op fok zat je ook al zo in de slachtoffer rol
Als je nou die tijd had genomen er iets aan te doen was de kans dat je nu alleen was al een hele boel kleiner en de kans dat jij gelukkier was 92348934543589345 keer groter
quote:Op maandag 29 december 2008 23:49 schreef Duimelot het volgende:
maar zo'n reactie helpt echt niet hoor
als het je stoort lees er dan overheen en reageer niet
Liefquote:Op maandag 29 december 2008 23:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij werd gemist dat kwam vandaag nog tersprake
Ik kan nu ff niets bedenken, maar dat komt zo wel...quote:Op maandag 29 december 2008 23:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja die willen we dus van jou horenOp wat nieuwe mensen na gebeurd hier weinig spannends
Mag dat nietquote:Op maandag 29 december 2008 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sst! Straks gaat ze nog dingen denken
Ik geloof dat wel eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2008 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je alles in je eigen hand hebt, qua leven en situaties. Een groot deel is een kwestie van geluk.
en ik denk dat het vooral je helpt in kansen geven.
Ik herken het ook wel voor een deel, dan ga je gewoon voor jezelf barrières opwerpen en lijkt het allemaal extra moeilijk. Voor sommige mensen zijn zo'n dingen vanzelfsprekend en andere hebben een hogere drempel.quote:Op maandag 29 december 2008 23:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind dit eigenlijk best triest weet je
dat zoiets moet gebeuren
ik hoop voor je dat je snel een goeie ervaring zult meemaken die het helemaal gaat goedmaken!
Nou vooruit, maar niet teveelquote:Op maandag 29 december 2008 23:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lief.
[..]
Ik kan nu ff niets bedenken, maar dat komt zo wel...
[..]
Mag dat niet?
Er jaren over heen lezen heeft ook niet geholpenquote:Op maandag 29 december 2008 23:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begrijp je gevoel
ik ben ook lang zo gevoelloos geweest en had de neiging mensen wakker te schudden van komop hou op met zeuren doe er iets aan
maar zo'n reactie helpt echt niet hoor
als het je stoort lees er dan overheen en reageer niet
Het heeft geen nut om te zeggen dat ie er wat aan moet doen. Dat snapt hij zelf ook wel! Heeft ie vaak zelf genoeg bedacht (lijkt mij zo).quote:Op maandag 29 december 2008 23:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er jaren over heen lezen heeft ook niet geholpen
Wie weet dat het helpt
En ik vind het alles behalve gevoelloos
Was ik dat maar want dan zou ik er niks aan willen doen
En irriteerde het me ook al niet
Eens. Als je wilt veranderen kan dat. Ga sporten in een teamsport en ga dan niet gelijk naar huis, maar blijf ook hangen voor het biertje achteraf. Via die mensen leer je weer andere mensen kennen en zo kan je een heel eind komen. Als je iets niet goed vind aan jezelf is dat altijd aan te passen. Ieder mens is mooi op zijn eigen manier dus onzeker zijn over jezelf is over het algemeen niet nodig.quote:
Trust me, die plannen zijn hem ook al tot vervelens toe aangereiktquote:Op maandag 29 december 2008 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het heeft geen nut om te zeggen dat ie er wat aan moet doen. Dat snapt hij zelf ook wel! Heeft ie vaak zelf genoeg bedacht (lijkt mij zo).
De vraag is alleen hoe. en dan niet gewoon zus en zo. Maar een echt plan enzo. Dat helpt pas. Ipv nog een extra schop onder de kont waar je niks mee opschiet omdat je je die zelf al tig keer gegeven hebt..
oh het was een 'wakkerschud' reactiequote:Op maandag 29 december 2008 23:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er jaren over heen lezen heeft ook niet geholpen
Wie weet dat het helpt
En ik vind het alles behalve gevoelloos
Was ik dat maar want dan zou ik er niks aan willen doen
En irriteerde het me ook al niet
Luister eens stuk chagrijn.quote:Op maandag 29 december 2008 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendin bleef maar vragen of ik wel zeker wist dat ik "het" niet eerder had gedaan, was wel grappigquote:Op maandag 29 december 2008 23:55 schreef kwaakvaak het volgende:
waar ik eerder benieuwd naar ben is hoe je een gesprek op maagdelijkheid uit laat komen? Ik was ook een laatbloeiertje maar ik kan je verzekeren dat het bij mijn eerste keer pas ter sprake kwam toen ik al in haar zat, En toen pas heb ik verteld, uh... weet je, ik geloof niet dat ik goed hier in ben want ik ben nog maagd enzo.. Ze keek me een beetje raar aan in eerste instantie, maar dat is snel goed gekomen. Er wordt zo ontzettend magisch gedaan over neuken, maar eigenlijk is het penetreren ansich niet zo bijzonder. Ik vind de hele spanning er om heen vele malen opwindender dan het neuken zelf.
Dat ligt er helemaal aan waar je elkaar ontmoet. Op plaatsen waar ik uitga is (in mijn ogen) gewoon weinig gelegenheid om rustig met elkaar te praten, vaak kom ik leuke mensen ook op de dansvloer tegen. Als het gewoon klikt dan spreek je af om eens iets te gaan drinken samen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:56 schreef mrbox het volgende:
nog ff over dat versieren he, kijk nadat je de eerste paar minuten bent doorgekomen. (je kent het wel) Waar ga je het dan over hebben !?
quote:Op maandag 29 december 2008 23:56 schreef mrbox het volgende:
nog ff over dat versieren he, kijk nadat je de eerste paar minuten bent doorgekomen. (je kent het wel) Waar ga je het dan over hebben !?
koetjes en kalfjes het weer de mensen om je heen en je kan natuurlijk alle standaard vragen afwerken van waar woon je wat doe je zoal wil je neuken heb je hobbies tussendoor wat complimentjes over dat leuke truitje en die grappige oorbelletjes en je bent binnenquote:Op maandag 29 december 2008 23:56 schreef mrbox het volgende:
Mijn eerste keer was ook met iemand die het al eerdere keren had gedaan. Die vond het juist wel lief dat zij mijn eerste wasquote:Op maandag 29 december 2008 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendin bleef maar vragen of ik wel zeker wist dat ik "het" niet eerder had gedaan, was wel grappig
Maar inderdaad is ook nooit echt te sprake gekomen daarvoor.
Jij welquote:Op maandag 29 december 2008 23:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
koetjes en kalfjes het weer de mensen om je heen en je kan natuurlijk alle standaard vragen afwerken van waar woon je wat doe je zoal wil je neuken heb je hobbies tussendoor wat complimentjes over dat leuke truitje en die grappige oorbelletjes en je bent binnen
Goeie omschrijvingquote:Op maandag 29 december 2008 23:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
koetjes kalfjes, mooie ogen, meer koetjes, meer kalfjes, goede film... oh en af en toe je hoofd scheef houden he!.. Staat niet duf, het betekend dat je interesse toont in de ander. En het helpt zeker om niet heel de tijd te denken... fuck... ik wil haar, ik wil haar hier zo hard op tafel nemen, ik wil haar echt... ik moet dit niet verpesten... Om dan tot de conclusie te komen dat die chips niet droog waren, maar dat je al een half uur angstvallig probeert een bierviltje op te eten
lekker sneaky erin geproptquote:Op maandag 29 december 2008 23:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
koetjes en kalfjes het weer de mensen om je heen en je kan natuurlijk alle standaard vragen afwerken van waar woon je wat doe je zoal wil je neuken heb je hobbies tussendoor wat complimentjes over dat leuke truitje en die grappige oorbelletjes en je bent binnen
quote:Op maandag 29 december 2008 23:56 schreef mrbox het volgende:
je kan als maagd natuurlijk ook gewoon eerst 'oefenen' op een paar meiden die eigenlijk toch niet geheel je smaakt zijn en dan pas ver gaan op t echte werk.quote:Op maandag 29 december 2008 23:55 schreef kwaakvaak het volgende:
waar ik eerder benieuwd naar ben is hoe je een gesprek op maagdelijkheid uit laat komen? Ik was ook een laatbloeiertje maar ik kan je verzekeren dat het bij mijn eerste keer pas ter sprake kwam toen ik al in haar zat, En toen pas heb ik verteld, uh... weet je, ik geloof niet dat ik goed hier in ben want ik ben nog maagd enzo.. Ze keek me een beetje raar aan in eerste instantie, maar dat is snel goed gekomen. Er wordt zo ontzettend magisch gedaan over neuken, maar eigenlijk is het penetreren ansich niet zo bijzonder. Ik vind de hele spanning er om heen vele malen opwindender dan het neuken zelf.
quote:Op maandag 29 december 2008 23:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat snel de keuze (of optie) zal zijn van een maagd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan als maagd natuurlijk ook gewoon eerst 'oefenen' op een paar meiden die eigenlijk toch niet geheel je smaakt zijn en dan pas ver gaan op t echte werk.
Zo ben ik ook begonnenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan als maagd natuurlijk ook gewoon eerst 'oefenen' op een paar meiden die eigenlijk toch niet geheel je smaakt zijn en dan pas ver gaan op t echte werk.
cue niet iedereen heeft jou charme's en kort van stofheid hequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, ik hoop dat mensen niet gaan zeggen over 'koetjes en kalfjes' want dan ben je nog geen stap verderMaar gelukkig gaan ze er nog net wat verder over in
Gohquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:02 schreef mrbox het volgende:
Koetjes en kalfjes mhh okey Ja logisch natuurlijk maar toch een opgave voor me, ga liever altijd de diepte in
Handboeien box, handboeien en tape. Vastbinden en op die tafel ermee!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:02 schreef mrbox het volgende:
Koetjes en kalfjes mhh okey Ja logisch natuurlijk maar toch een opgave voor me, ga liever altijd de diepte in
Nou koetjes en kalfjes klopt eigenlijk wel. Ik probeer het altijd te hebben over niks. Je schoenmaat bijvoorbeeld of over merken van vrouwen make-up. Denken ze echt WTF, waar heeft die gek het over -> gesprekquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, ik hoop dat mensen niet gaan zeggen over 'koetjes en kalfjes' want dan ben je nog geen stap verderMaar gelukkig gaan ze er nog net wat verder over in
Ach het is weer zoiets van, iemand vraagt zich iets af want hij is er niet goed in, en een ander geeft heel globaal tips. Maar diegene kan dan nog steeds geen stap verder komen, want hij schiet er niks mee op.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:02 schreef kwaakvaak het volgende:
cue niet iedereen heeft jou charme's en kort van stofheid he
mijn eerste wil ik nu nog wel eens tegenkomen en mee in bed belanden gewoon om m te laten voelen dat ik nu wel weet waar ik mee bezig ben!quote:Op maandag 29 december 2008 23:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was ook met iemand die het al eerdere keren had gedaan. Die vond het juist wel lief dat zij mijn eerste was
Ownee ik ben het absolluut erover eens dat het over koetjes en kalfjes moet gaan. En als het dieper gaat, dan gebeurd het wel gewoon.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nou koetjes en kalfjes klopt eigenlijk wel. Ik probeer het altijd te hebben over niks. Je schoenmaat bijvoorbeeld of over merken van vrouwen make-up. Denken ze echt WTF, waar heeft die gek het over -> gesprek
of voor goud gaan en genoegen nemen met het feit dat je drie keer moet afrijden voor je examen. Als echt goed klikt met die persoon zal ze je echt niet direct afwijzen op slechtere sex en samen leer je dan verder.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 29 december 2008 23:57 schreef Feitosa het volgende:
Net aslof ik vroeger niet gepest werd ofzo? Paar jaar later was ik retepopulair en had de meiden voor het uitkiezen.
Je kan niet je hele leven blijven kniezen, dan word het een self fullfilling prophecy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |