Dat was wel het plan, maar dit gaat niet door.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:05 schreef Renaatje76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Allison draagmoeder zou worden voor Wil en Gwen?
ja hij blijft maar een jaar en daarna gaat hij wegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar die blijft er (spijtig genoeg, want hij is idd een lust voor het oog) ook maar weer bitter kort in, net als alle voorgaande Chrissen. Ze weten echt niet wat ze met dat personage aanmoeten volgens mij.
Lily, Rose en Molly niet vergeten en Alisson nog fftjes.......quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:32 schreef alors het volgende:Dusty
Wat is dat ook een smerige single milf hunter. Eerst Jennifer, tussendoor Emily, nu Meg.
Hij is gek op hulpeloze moeders met jonge kinderen. Kan ie lekker doen alsof ie zelf pappa is. Lekker voor hem dat ie Johnny niet mag zien.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
ooh ik post in een vrouwen topic
mjah volgens mij doen ze dat voor de spanning... deden ze volgens mij ook bij dat gedoe met die gefreakte zus van maddie, toen niemand nog wist wie de moordenaar was...quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
tvp
Nederlandse uitzending was kut trouwens qua camerawerk vandaag weet niet waarom maar was gewoon kut
Maar de hele uitzending? Damn vond het een verschrikkelijk uitzendingquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:40 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
mjah volgens mij doen ze dat voor de spanning... deden ze volgens mij ook bij dat gedoe met die gefreakte zus van maddie, toen niemand nog wist wie de moordenaar was...
een smeerlap is het.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:26 schreef heartz het volgende:
[..]
Lily, Rose en Molly niet vergeten en Alisson nog fftjes.......
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
een smeerlap is het.
En ze laten hem toch altijd weer de held uithangen en Paul mag de psycho spelen die alle stront over zich heenkrijgt, evenals Craig. Nou, ik zou het niet erg vinden als die 2 de handen ineenslaan en samen die vreselijke Dusty voor eens en voor altijd onder de groene zoden zouden leggen!
foutje... Maar dusty is idd een viezerik, hoewel hij wel vecht voor de vrouwen waar hij mee gaat. Dat van Luke en Noah hoef ik ook echt niet te zien!!quote:
Vind ik het leukste van de serie. hehe. Cute!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:10 schreef alors het volgende:
Luke en Noah zijn juist superschattig samen
De dochter van Brad Snyderquote:
quote:
- een tumorquote:Op woensdag 1 april 2009 23:10 schreef VVVMxx het volgende:
Oeps, heb het een paar dagen niet gezien en heb alweer vragen!
- Wat heeft Carly nu precies?
- Is het zeker dat Cheri Noah's moeder is?
- Weet vader Noah dat hij gay is?
En ik vind het camerawerk soms ook echt heel slecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |