Ik zit al de hele dag in de UB en het is de hele tijd al een geknal en geplof in het centrumquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:41 schreef kikoooooo het volgende:
Klopt het dat er geen vuurwerk afgestoken mag worden op de grote markt?
weet ik, ben te lui om het aan te passen... En je luistert er ook naar...quote:ps ik heet maok
Zuidlaren, Noordlaren en Midlaren liggen op de rand van de Hondsrug, ten oosten daarvan is veen en het Zuidlaardermeer. In veen is geen bos, geen laar dus, een dorp aldaar kan dus niet een oostelijke open plek in het bos zijn. Het dorp wat daar wel ligt, De Groeve, zie beschrijving hierboven, is gesticht in het veen en heeft niets met de 'laren' te makenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:19 schreef Gizmo112 het volgende:
Vraag van de dag, waarom is er geen Oostlaren ??
Em wat ook ten oosten van Zuidlaren ligt is Zuidlaarderveen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zuidlaren, Noordlaren en Midlaren liggen op de rand van de Hondsrug, ten oosten daarvan is veen en het Zuidlaardermeer. In veen is geen bos, geen laar dus, een dorp aldaar kan dus niet een oostelijke open plek in het bos zijn. Het dorp wat daar wel ligt, De Groeve, zie beschrijving hierboven, is gesticht in het veen en heeft niets met de 'laren' te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |