Zolang ze maar geen strapless jurkjes draagt.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:18 schreef JH87 het volgende:
Keira Knightley?
Nee, deze!quote:
Dat laatste is absoluut waar.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, deze!
Dat is wel jaren 90 toch? Hou ik me nog een beetje aan het thema voor vanavond.
Al is Jack Sparrow wel vet veel sexyer.
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat laatste is absoluut waar.
[ afbeelding ]
Het leek me dat jullie vrij snel gingen, maar dat komt denk ik omdat ik een keer de stoet met een behoorlijke vaart tegemoet fietstequote:Op woensdag 31 december 2008 14:19 schreef teigan het volgende:
PSM, het is best bij te houden op de fiets, maar dan moet je je lichaam niet ongelooflijk naar de klote aan het helpen zijn.. Doe je dat wel, dan hou je het niet vol om mee te fietsen..
Maar niemand is zo leuk als Audrey,quote:Op woensdag 31 december 2008 14:23 schreef JH87 het volgende:
Bij mij was het leuke meisjes-dag vandaag. En gisteren ook. Whoah.
Audrey Horne?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar niemand is zo leuk als Audrey,.
Nee, tuurlijk niet.quote:
Nooit eerder gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nooit eerder gezien.Audrey is wel high fashion,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan in een andere categorie.
![]()
Audrey,
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ik durf het niet te zeggen. Ik gok kort open. Er zijn sowieso wel avondwinkels open.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:36 schreef Bob. het volgende:
Oh nog een snelle vraag: zijn morgen alle winkels gesloten???
Geenidee!quote:Op woensdag 31 december 2008 14:36 schreef Bob. het volgende:
De supermarkten wel, zag ik. Neem aan de rest ook. Stom.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:36 schreef Bob. het volgende:
FAIL.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:41 schreef JH87 het volgende:
[..]
De supermarkten wel, zag ik. Neem aan de rest ook. Stom.![]()
De enige echte Audrey is trouwens, vanzelfsprekend ende natuurlijk. Audrey Tautou.
Neuh, ik lulde maar wat.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat voor categorie is dat dan?
Le Fabuleux Destine d'Amelie Poulain. The Da Vinci Code. Un longue dimanche d'fiancailles. (Ik vraag me af of ik de laatste goed spel, m'n Frans is niet meer wat het was.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat voor categorie is dat dan?
Die eerste heb ik vrijdag nog gezien!quote:Op woensdag 31 december 2008 14:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Le Fabuleux Destine d'Amelie Poulain. The Da Vinci Code. Un longue dimanche d'fiancailles. (Ik vraag me af of ik de laatste goed spel, m'n Frans is niet meer wat het was.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |