nah vooral ook omdat hij dus ook naar PCD gaatquote:Op maandag 29 december 2008 23:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mijn broertje? hahaha Nee die is straight as an arrow.
Nee, we volgde haar vanaf het begin. We zeiden in het begin aan dat dat een grote bitch gaat worden. Hij vond haar lekker. Ik vond/vind haar muziek geweldig
nee maar dan kan ook niet iedere nono er zo maar gebruik van makenquote:Op maandag 29 december 2008 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
dat zal voor de virus toch niets uitmaken?
Jap (the secret, ben nog steeds niet ver. maar heeft inmiddels wel een plaatsje gekregen in mijn kabinet der levensfilosofieën)quote:Op maandag 29 december 2008 23:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Cool man. Superleuk. Je wou het zo graag!.
(wat je uitzendt krijg je terug.)
wild premiere feestje ?quote:Op maandag 29 december 2008 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan het wel hebben over iets van een paar dagen geleden. Ik heb er een bloedende aars aan over gehouden.
Wrapped in plasticquote:Op maandag 29 december 2008 23:22 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat is Dale Cooper's boek ook, fan-materiaal.
Ik zou alleen graag nog eens het fan-blad willen lezen dat er destijds verscheen.
die serie is zelfs nog ouder dan dat ik benquote:Op maandag 29 december 2008 23:25 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger toen ik jong was, betrapte mijn ouders me wel eens op het stiekem kijken naar The Avengers met Emma Peel en John Steed
Yaiks.quote:Op maandag 29 december 2008 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
Ik heb er een bloedende aars aan over gehouden.
Nee, ik heb hun eerste cd op hem geforceerd. Hij vindt dat wel lekker wijven. En aangezien HMH in de buurt is.quote:Op maandag 29 december 2008 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nah vooral ook omdat hij dus ook naar PCD gaat
The Secret a bunch of bullshit...quote:Op maandag 29 december 2008 23:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap (the secret, ben nog steeds niet ver. maar heeft inmiddels wel een plaatsje gekregen in mijn kabinet der levensfilosofieën)
Zou je willen!quote:Op maandag 29 december 2008 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die serie is zelfs nog ouder dan dat ik ben
OMG memory lanequote:Op maandag 29 december 2008 23:25 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger toen ik jong was, betrapte mijn ouders me wel eens op het stiekem kijken naar The Avengers met Emma Peel en John Steed
quote:Op maandag 29 december 2008 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
The Secret a bunch of bullshit...
OMG!quote:
Mijn moeder is ook altijd helemaal lyrisch over de wrekers, vooral als ik ab-fab zit te kijkenquote:Op maandag 29 december 2008 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die serie is zelfs nog ouder dan dat ik ben
O, heb je dat ook weleens gehad?quote:Op maandag 29 december 2008 23:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Yaiks..
Dan moet je het nu echt even een poosje rustig aan doen hoor, anders blijf je het openhalen..
Jij met je vimquote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, heb je dat ook weleens gehad?![]()
Ja, wat poppers en vim en alcohol etc.. niet allemaal met je kan doen. je gaat dingen doen die je anders nooit doet.
Nee maar serieus, je moest eens weten hoevaak ik gebeden heb de afgelopen maanden. En ik weet niet of het iets in mij, of extern is,. Maar er gaat meer zoals ik dat zou willen en sta positiever in het leven. Evenwichtiger. Dus ik weet het niet, maar het werkt dus welquote:Op maandag 29 december 2008 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
The Secret a bunch of bullshit...
tell that to the kids in Africa
niet in kleur? hoe oud ben je als ik vragen mag? en dat mag ik.quote:Op maandag 29 december 2008 23:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zou je willen!
Ik weet nog dat het op de telebuis kwam in de avond, en dan was het al lang bedtijd geweest voor mij, en dus keek ik stiekem door de deur op een kier te zetten. Zwart wit, want kleur hadden we nog niet destijds.
Het werkt ook. Wat overigens niet wegneemt dat het een vervelend kutboek is.quote:
moest keihard lachen u bitchquote:Op maandag 29 december 2008 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij met je vimCoke-head.
Geen wonder dat je niet door twin peaks heenkwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |