*LOL* Dat was een komedie man!quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 22:25 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
er zijn geen fatsoenlijke plaatjes van Oberon te vinden op het web
Jaren 80 Sci-fiquote:
Satrgate en Enterprise zijn echt NIET genaaid door het netwerk dat ze uitzond. Stargate al helemaal niet, vooral niet omdat de originele serie fokking lang draaide en eigenlijk al heel lang over haar hoogtepunt heen was.quote:Op maandag 29 december 2008 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er worden wel meer serie "onaards hard genaaid" door zenders
We noemen een Jericho, Startrek Enterprise (hoewel het best wel een crap serie was), Stargate Atlantis en zo zijn er wel meer
Ik zit het topic terug te lezen. en xie die twee jongens en word nat.quote:Op maandag 29 december 2008 21:14 schreef Cairon het volgende:
En iedereen ziet natuurlijk dat dit een topic vol schoonheid is...
A Midsummer Night's Dream
van William Shakespeare
Ik ben de naam even kwijt, maar het boek is volgens mij geschreven door Eddy Bertin. Xenon of zo?quote:Op maandag 29 december 2008 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ikz weer nog steeds bij een wazige 80's scifi serie die op BRT werd uitgezonden en waar ik de naam niet meer van weet, maar waarvan ik ngo wel weet dat in de laatste aflevering alle good guys doodgingenBriljant!
Ik zal er eens ff op googlen. Weet er echt nog maar héél weinig van, alleen die laatste afleveringquote:Op maandag 29 december 2008 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben de naam even kwijt, maar het boek is volgens mij geschreven door Eddy Bertin. Xenon of zo?
Nee volgens mij was 't wel een engelstalige serie, maar hij werd uitgezonden op de BRT.quote:Op maandag 29 december 2008 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal er eens ff op googlen. Weet er echt nog maar héél weinig van, alleen die laatste aflevering
SG-1 heeft me werkelijk nog nooit kunnen boeien met die halleluja egyptische onzin. Maar goed, bijna iedereen lijkt SG-1 op de een-of-andere manier leuker te vinden.quote:Op maandag 29 december 2008 22:33 schreef Cairon het volgende:
Satrgate en Enterprise zijn echt NIET genaaid door het netwerk dat ze uitzond. Stargate al helemaal niet, vooral niet omdat de originele serie fokking lang draaide en eigenlijk al heel lang over haar hoogtepunt heen was.
Atlantis was gewoon slecht schrijfwerk, te veel gemiste kansen om iets nieuws te doen, we kregen de Wraith, die van potentieel gevaar naar gecastreerd gevaar gingen in minder dan 1 seizoen. Daarna kregen we replicators en ancients en zelfs de Asgard komen terug...
En ze ronden nu seizoen 5 netjes af.quote:en het volgt Stargate SG-1 op in hun belabberde neiging tot het verkennen van dezelfde planeet elke aflevering... namelijk hetzelfde dennenbos in Vancouver. Stargate Atlantis heeft vier volle seizoenen gekregen en heeft haar beloftes niet waargemaakt,
Enterprise werd in seizoen 3 pas goed omdat de schrijvers wanhopig werden, ze moesten allerlei debiele constructies verzinnen om de serie betere ratings te laten krijgen. Oke, dat lukt wel, maar het verhaal slaat natuurlijk nergens op. Tenminste, als je het bekijkt in de Startrek verhaallijn. Er gebeuren ineens gruwelijke dingen waar nog nooit in 1 van de andere series of films over is gerept, het kan, maar, het is erg onwaarschijnlijk. De laatste aflevering is sowieso nep, omdat die aflevering pas aan het einde van seizoen 7 had moeten zitten.quote:Enterprise pikte pas echt vaart op in het laatste seizoen, maar die hadden te leiden onder een tergend langzame start, wat ook te wijten was aan de schrijvers en acteurs. Vanaf seizoen drie was Enterprise pas echt iets dat naar huis over te schrijven was. Langere verhaallijnen en meer richting wat betreft de conclusies.
De enige naaistreek die ze Enterprise hebben geflikt is de laatste aflevering waar we die opgeblazen papzak van een Riker zien opdagen samen met Deana "I sense danger" Troi.
En drive ken ik dan helemaal niet, figures ....quote:Jericho was half om half... maar echt schandelijk is pas wat ze met Drive gedaan hebben, die hebben ze twee dagen uitgezonden, drie afleveringen in totaal, en toen van de buis gegooid. How you like them apples.
He bitch,quote:
http://www.artvark.be/xenon/ ?quote:Op maandag 29 december 2008 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal er eens ff op googlen. Weet er echt nog maar héél weinig van, alleen die laatste aflevering
Whehehe. Ik heb toevallig net de Peter Rauhofer Club Mix van Gimme More opstaan die continu "Bitch, bitch, bitch, bitch" samplet.quote:Op maandag 29 december 2008 22:41 schreef mike_hunt het volgende:
He bitch,
Volgens mij zijn de reguliere tickets al uitverkocht. Maar wie niet probeert...quote:dus dat word O2 London maar geen VIP
I feel like I know her, but sometimes my arms bend back.quote:
It got really old really fast, maar er zaten wel leuke stukken tussen. Als je alle nodeloze fuiller-episodes weghaalt blijft er best een leuk geheel over.quote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
SG-1 heeft me werkelijk nog nooit kunnen boeien met die halleluja egyptische onzin. Maar goed, bijna iedereen lijkt SG-1 op de een-of-andere manier leuker te vinden.
En dus gaat de vlieger niet op dat ze geen kans hebben gekregen en genaaid zijn door de zender.quote:En ze ronden nu seizoen 5 netjes af.
Ze hadden nooit moeten beginnen aan een serie die zich in het verleden afspeelde. Dan loop je altijd tegen hetzelfde probleem aan. Je kan niets veranderen, je moet je houden aan een definitieve conclusie, en visueel gezien loop je nooit synchroon met de serie waar je een prequel op maakt, omdat het visuele aspect waar je toen mee weg kwam, nu echt niet meer mee wegkomt tenzij je het als parodie speelt.quote:Enterprise werd in seizoen 3 pas goed omdat de schrijvers wanhopig werden, ze moesten allerlei debiele constructies verzinnen om de serie betere ratings te laten krijgen. Oke, dat lukt wel, maar het verhaal slaat natuurlijk nergens op. Tenminste, als je het bekijkt in de Startrek verhaallijn. Er gebeuren ineens gruwelijke dingen waar nog nooit in 1 van de andere series of films over is gerept, het kan, maar, het is erg onwaarschijnlijk. De laatste aflevering is sowieso nep, omdat die aflevering pas aan het einde van seizoen 7 had moeten zitten.
quote:Op maandag 29 december 2008 22:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Whehehe. Ik heb toevallig net de Peter Rauhofer Club Mix van Gimme More opstaan die continu "Bitch, bitch, bitch, bitch" samplet..
[..]
Volgens mij zijn de reguliere tickets al uitverkocht. Maar wie niet probeert...
Of anders zwarte markt. Maar dan betaal je voor een normale plek waarschijnlijk net zoveel als voor zo'n VIP ding. Waarom geen VIP eigenlijk? Waarom zou je helemaal naar Londen afreizen om daarna achteraan aan te sluiten? Als je al die moeite doet dan wil je toch vooraan staan?
Die alevering hebben we net gehad.quote:Op maandag 29 december 2008 22:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I feel like I know her, but sometimes my arms bend back..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |