Blijf dan ALSJEBLIEFT van de ketamine af, want dan heb je helemaal in een mum van tijd een arm weggetoverd die je eigenlijk helemaal niet kunt hebben.quote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
Ja, wat poppers en vim en alcohol etc.. niet allemaal met je kan doen. je gaat dingen doen die je anders nooit doet.
Volgens mijn nieuwe paspoort 26, maar in de jaren 60 was ik 8 jaar oud.quote:Op maandag 29 december 2008 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet in kleur? hoe oud ben je als ik vragen mag? en dat mag ik.
Twinpeaks is toch een saaie serie met 2 verschillende pilot afleveringen?quote:Op maandag 29 december 2008 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij met je vimCoke-head.
Geen wonder dat je niet door twin peaks heenkwam
Die bitches zijn geweldig! Lekkere beats BEEP, BUTTONS, STICK WITH U.quote:Op maandag 29 december 2008 23:34 schreef Gellarboy het volgende:
Mike, kun je mij even iets uitleggen over die Pussycat Dolls? Wat is de toegevoegde waarde van al die wijven? Is het nou gewoon die Nicole met een stel danseressen of zingen ze ook weleens iets? Ik zie ze nooit zingen..
OMG!quote:Op maandag 29 december 2008 23:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Blijf dan ALSJEBLIEFT van de ketamine af, want dan heb je helemaal in een mum van tijd een arm weggetoverd die je eigenlijk helemaal niet kunt hebben..
Teveel realiteit?quote:Op maandag 29 december 2008 23:40 schreef Cairon het volgende:
My interest in this topic is fading fast...
quote:Op maandag 29 december 2008 23:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
Volgens mijn nieuwe paspoort 26, maar in de jaren 60 was ik 8 jaar oud.
Ik heb ook niks tegen playbacken. Au contraire. Als het de show ten goede komt: zeker doen. Ze kan toch niet zingen, dus lekker de plaat mee laten lopen dan. Alleen ik zie die andere PCD's gewoon nooit wat doen. Ja, dansen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
Ach, Britney pleebekt ook. Ik was toen in Rotterdam 2003 o.i.d. met de Onyx Tour. Mensen om mij heen waren verontwaardigd dat ze pleebekte. Ik vond het al heel wat dat ze 1 nummer live zong. (not a girl, not yet a woman.) het gaat om het plaatje zeg maar.
Rattengifquote:Op maandag 29 december 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
Lieve schatten, wat is nou echt een lekker en goedkoop middel om mee in te slapen?
oxazepam, diazapam. alles uit de PAM familliequote:Op maandag 29 december 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
Lieve schatten, wat is nou echt een lekker en goedkoop middel om mee in te slapen?
don't get this wrong, maar wat heb je tegen sex?quote:
Arsenicum, maar dan blijf ik wel netjes heel hequote:
warme melk met honingquote:Op maandag 29 december 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
Nee, heb ik gelezen. Ik verdiep me altijd zeer in info over wat ik zoal gebruik.quote:Op maandag 29 december 2008 23:42 schreef mike_hunt het volgende:
Is dat jou gebeurd?
Whitney is je dealer?quote:Zoals Whitney zei: Crack is wack, alhoewel dat ook onze dealer is. hahahaha
Jap, i know, maar daar heb ik geen toegang toe. Wel een heleboel andere zooi...quote:Op maandag 29 december 2008 23:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oxazepam, diazapam. alles uit de PAM famillie
PimPamPet!quote:Op maandag 29 december 2008 23:44 schreef mike_hunt het volgende:
oxazepam, diazapam. alles uit de PAM famillie
je gaat op zoek naar Alie Cyaankali ?quote:Op maandag 29 december 2008 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Arsenicum, maar dan blijf ik wel netjes heel he
GHB? Niet teveel nemen, want dan wordt je nooit meer wakker.quote:Op maandag 29 december 2008 23:46 schreef hierissieweer het volgende:
Jap, i know, maar daar heb ik geen toegang toe. Wel een heleboel andere zooi...
Valriaan, melatonine, sint janskruid, het heeft allemaal geen zin. Ik heb denk echte slaap medicatie nodig ofzoquote:
quote:
werkt dat echt? Ik dacht dat dat een urban legend was.quote:
Waarom benader je de dokter niet gewoon voor een slaapmiddel?quote:Op maandag 29 december 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
Valriaan, melatonine, sint janskruid, het heeft allemaal geen zin. Ik heb denk echte slaap medicatie nodig ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |