Zijn domein ligt er uit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zie geen avatar bij je, klopt da?
yups..quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zie geen avatar bij je, klopt da?
Ah, we zijn allebei ziek, en ook zijn allebei onze servers plat. Gaat lekker met onsquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
yups..
stekker uit m'n vmware bak gehaald en nog niet toegekomen aan het volledig afmaken van m'n server bak (doordat ik ziek ben staan die dingen op een laag pitje), mail daarin tegen vangt gmail voor me op
pwnquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:19 schreef Geqxon het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/7609096/Gerard_Joling:_Stout_%26_Nieuw_2008/
Kut.
Beetje laat kerst in kopen aan het doen ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:52 schreef mschol het volgende:
goodies
besteld:
harmony One + 1tb Samsung spinpoint HD
bij play.com: Call of duty4:Modern Warfare & CoD: WaW
Vanmiddag Tom & jerry complete collection ophalen (tinbox met alle T&J afleveringen), en misschien nog een decoder digitale tv halen
Ik denk dat de dvd's bij zijn broer zijn vandaan gekomen. Hardeschijven weet ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Beetje laat kerst in kopen aan het doen ofzo?!
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of we moeten in eens zin krijgen *hint*hint*!
Jij ook al ziek? Gaat lekker hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik niet.
Ziek, bah.
En, computer stuk..
mwha soort van...quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Beetje laat kerst in kopen aan het doen ofzo?!
Thanks, iedereen is ziek, zo lijkt het wel. Nouja, iig een heleboel mensen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:08 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij ook al ziek? Gaat lekker hier
Sterkte ermee!
nee hoor niet iedereenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Thanks, iedereen is ziek, zo lijkt het wel. Nouja, iig een heleboel mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |