abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64473461
Gisterenavond was ik te gast op een feest ter ere van de 17e verjaardag van een vriendin. Deze vriendin woont ongeveer 15 km verderop, en het was bijzonder koud. 1+1= tochwel 2 dus ik ging met de bus. Ik had, zoals een goed voorbereide man dat doet, 9292ov.nl en arriva.nl geraadpleegd, de tijden perfect opgezocht en in mijn telefoon gezet. Straks sta ik daar in de kou en geen bus die me komt ophalen Dit zou mij niet gebeuren!
Nou, allemaal vreugde en jolijt, gezellig feestje enzo. Ik had me goed vermaakt maar de tijd was rijp om de bus terug maar weer eens te nemen. Ruim op tijd, om alle risico's uit de weg te gaan, begeef ik me naar de bushalte. Na er eventjes gewacht te hebben onder het genot van fijne klanken uit mijn draagbare muziekspeler (waarvan ik niet zeg wat voor één het is want dan gaan jullie alleen maar daar over praten ) kwam de bus dan eindelijk aangereden. Ik sta op en maak de buschauffeur met behulp van gebaren duidelijk dat ik graag met hem mee zou willen rijden. Echter, deze meneer verstaat zijn vak duidelijk niet goed, want hij reed gewoon door! Wat een lul.
Ik ging dus weer terug naar het betreffende jarige meisje, want om nou in de kou te gaan blijven staan is ook niet alles. Daar aangekomen bleek dat er nog maar een paar mensen waren, die ook aanstalte aan het maken waren om de scene te verlaten. Toen deze personen weg waren, bood het meisje me aan om bij haar te blijven slapen, want "Ik ben alleen thuis en ik heb voor m'n verjaardag toch een 2-persoonsbed gekregen". Nu klinkt mij dit natuurlijk als muziek in de oren, maar mijn geweten speelde op. Het lot wil namelijk dat TS zich sinds kort niet meer vrijgezel mag noemen . Bovendien zijn mijn vriendin en het desbetreffende meisje op z'n zachtst gezegd 'geen vriendinnen.' Naar haar verjaardag gaan is dan één ding, maar bij haar in bed gaan slapen vond ik toch wel ietsjes te ver gaan. Ik sloeg haar aanbod dus af, en vroeg in plaats daarvan of ik van haar fiets gebruik kon maken. Ja, je leest het goed. In plaats van een bed in een warm huis met een onlangs 17 geworden chick, koos ik voor een 15km-lange fietstocht naar huis, alwaar ik onderkoeld aankwam met ijs op mn wangetjes, en bibberend in slaap viel . En toen moest ik vandaag ook nog die fiets terugbrengen, nou mooi niet. Ze is hem komen halen met haar papa in de auto . Eind goed, bijna al goed.

Hieronder volgen drie klachten die ik hieraan heb overgehouden, netjes genummerd:
1. Principes die mij 15 km laten fietsen door de vrieskou.
2. Alleen geslapen en niet met gewillig meisje.
3. Koude nachten

Nu heb ik dit verhaal een beetje geprobeerd kleur te geven door de situatie volledig en gedetailleerd te beschrijven, maar de klacht waar dit topic eigenlijk om gaat is de volgende, nummer 4: Buschauffeurs die doorrijden terwijl je duidelijk laat blijken dat je mee wil rijden!

Tuig is het .
><(({°>
pi_64473677
Tuig van de eerste klasse, die buschauffeurs!!
pi_64473735
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:05 schreef BigKahuna het volgende:
Gisterenavond was ik te gast op een feest ter ere van de 17e verjaardag van een vriendin.
pics?
gr gr
pi_64473762
wat voor muziekspeler was het ?
gr gr
  maandag 29 december 2008 @ 19:17:58 #5
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_64473805
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:05 schreef BigKahuna het volgende:
gewillig meisje.
Ze lag inderdaad bij mij.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_64474003
Mijn verhaal is erger.
Ik ging een kleine twee maanden geleden 's nachts met m'n dronken kop terug van Utrecht Centraal naar Almere Parkwijk. Ik nam de laatste trein (0:28), zodat ik niet te vroeg weg hoefde te gaan. Ik kwam dus op Almere Parkwijk aan (ja, ik woon in Almere, maar dat is niet de klacht), ik loop naar de deur, druk op "openen", gingen de deuren niet open . Ik snel naar een andere deur lopen, ging óók niet open!

Trein rijdt verder naar Almere Buiten, ik daar proberen om de deuren te openen en gelukkig gingen ze open. Alleen stond ik vervolgens rond 1:30 in de vrieskou buiten. Ik snel haasten naar het andere perron, was de laatste trein nét weg . Ik snel naar de bussen rennen, er stond namelijk een draaiende bus, alleen ging die bus niet naar Parkwijk. En er zouden ook geen bussen meer komen.

Stond ik dus in de vrieskou, 's nachts, zonder openbaar vervoer of fiets, in fuckin' Almere Buiten. Om 1:30.

Toen ben ik terug gaan lopen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64474072
Wow, dat is zeker mijn langste KLB-post ooit.

Gelukkig had Ajax daarvoor net van Heracles gewonnen, dus de dag was niet helemaal verpest.
pi_64474111
Gast.. je faalt.
  maandag 29 december 2008 @ 19:27:39 #9
232935 huismerk
Libertas, Progresso et Ordem
pi_64474138
De bus is verre van ideaal, maar als ik soms hoor hoe er bij onder meer Arriva en dergelijke bedrijven met rij en rusttijd wetten word gesjoemeld en dingen als onderhoud kan ik me voorstellen dat het niet altijd even lekker gaat. Een vriend van me heeft een paar jaar op een bus gereden en was snel klaar met het publiek en met de werkgever die hem beide als stront behandelde, uit de verhalen van hem heb ik op kunnen maken dat je blij mag zijn als je heb doorgeleerd.
  maandag 29 december 2008 @ 19:27:40 #10
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_64474140
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:23 schreef RayMania het volgende:
Mijn verhaal is erger.
Ik ging een kleine twee maanden geleden 's nachts met m'n dronken kop terug van Utrecht Centraal naar Almere Parkwijk. Ik nam de laatste trein (0:28), zodat ik niet te vroeg weg hoefde te gaan. Ik kwam dus op Almere Parkwijk aan (ja, ik woon in Almere, maar dat is niet de klacht), ik loop naar de deur, druk op "openen", gingen de deuren niet open . Ik snel naar een andere deur lopen, ging óók niet open!

Trein rijdt verder naar Almere Buiten, ik daar proberen om de deuren te openen en gelukkig gingen ze open. Alleen stond ik vervolgens rond 1:30 in de vrieskou buiten. Ik snel haasten naar het andere perron, was de laatste trein nét weg . Ik snel naar de bussen rennen, er stond namelijk een draaiende bus, alleen ging die bus niet naar Parkwijk. En er zouden ook geen bussen meer komen.

Stond ik dus in de vrieskou, 's nachts, zonder openbaar vervoer of fiets, in fuckin' Almere Buiten. Om 1:30.

Waar woon je nou dan in Almere?
pi_64474175
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:27 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Waar woon je nou dan in Almere?
Vijf minuten lopen vanaf Almere Parkwijk station.
  maandag 29 december 2008 @ 19:29:36 #12
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_64474205
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:28 schreef RayMania het volgende:

[..]

Vijf minuten lopen vanaf Almere Parkwijk station.
Ik in muziekwijk
  maandag 29 december 2008 @ 19:30:17 #13
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_64474223
Haven!
  maandag 29 december 2008 @ 19:31:02 #14
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_64474248
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:30 schreef Wupppie het volgende:
Haven!
Ik vind het daar altijd zo gezellig, itt Stad
pi_64474286
Principes? Principes? Je faalt kankerhard. -19812872 Respect/pimpin'/baas .
pi_64474654
Nobel.
pi_64474785
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Principes? Principes? Je faalt kankerhard. -19812872 Respect/pimpin'/baas .
Haat maar als je niks weet. Ik ben een gentleman met respect voor de dames waar ik om geef jeweetzelf.
><(({°>
  maandag 29 december 2008 @ 19:49:09 #18
165512 MASD
Music is dead.
pi_64474810
En over een week verlaat je vriendin je en sla je jezelf voor je kop. Nee TS, je principes zitten op de verkeerde plek.
Long live music.
pi_64474828
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:23 schreef RayMania het volgende:
Mijn verhaal is erger.

Dat is idd wel kut. Hoe lang moest je lopen? Ik wens me niet in Almere te begeven en zodoende ken ik de stad niet.
Ik heb één keer gehad dat de treindeur niet open ging op Sloterdijk, maar gelukkig een andere deur wel en zodoende kon ik nog ontsnappen uit de trein .
><(({°>
pi_64474850
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef MASD het volgende:
En over een week verlaat je vriendin je en sla je jezelf voor je kop.
Nee. En als het wel zo is kan ik het meisje waar dit topic overgaat dan alsnog gebruiken. Ik doe niet altijd de juiste dingen als het om het behandelen van meisjes gaat, maar wel bij degenen waar ik om geef. Haten = verlaten.
><(({°>
pi_64474864
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:48 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Haat maar als je niks weet. Ik ben een gentleman met respect voor de dames waar ik om geef jeweetzelf.
Je bent van de ouwe stempel .
pi_64474914
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Je bent van de ouwe stempel .
Edoch slechts een jonge knul.
><(({°>
pi_64474941
Daar komt bij dat dit mij bij de sletjes nog populairder maakt, aangezien zij zien hoe goed ik mijn dame behandel.
><(({°>
pi_64474998
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef BigKahuna het volgende:
Daar komt bij dat dit mij bij de sletjes nog populairder maakt, aangezien zij zien hoe goed ik mijn dame behandel.
Al heb je dan wel een beetje je eigen ruitjes ingegooid bij het dismissen van die chick.
pi_64475039
Je hebt principes en dat waardeer ik makker. Maar dit topic zou beter zijn geweest als je die meid toch gewoon geswaffeld had.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')