Kalkbrenner laatste 45 min meegemaakt (daarvoor vond ik het echt te druk in de grote zaal), dat was echt vet! Funke was in het begin een beetje slapjes, maar laatste uur ook weer goed!quote:
langs niks meer van gecheckt eigenlijk. die ouwe sets van hem zijn echt meesterlijk. heeft ie weer iets nieuws?quote:
Cabanne released relatief gezien niet zoveel, maar ik moet zeggen dat toch elke plaat wel erg goed is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
langs niks meer van gecheckt eigenlijk. die ouwe sets van hem zijn echt meesterlijk. heeft ie weer iets nieuws?
Fraisheurquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef Twerk het volgende:
[..]
Cabanne released relatief gezien niet zoveel, maar ik moet zeggen dat toch elke plaat wel erg goed is.
Zoals wat recenter in 2008 zijn EP's op Hello? Repeat en zijn eigen label Minibar..
Verder doet hij weleens samen wat met David Gluck (als Ultrakurt) en (iig in het verleden) met Ark.
quote:
Verder in mijn agenda zo goed als zeker:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:48 schreef jimjim1983 het volgende:
14 feb voltt met villalobos en rareshmaar dat is al uitverkocht
Awakenings
A.Paul
Cari Lekebusch
Carl Craig
Radio Slave
Live: Applescal
Live: Industrialyzer & The Advent
Marco Carola
Live: Paul Ritch
20 feb Ballpark met Krause Duo, Petre Inspirescu en Marek Hemmann
Klinch
Adam Beyer
David Labeij
Deadbeat
Joseph Capriati
Raudive
Speedy J
pizeta ft. reagadelica - klezmerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:14 schreef elegancez het volgende:
Weet iemand toevallig welk nummer dit is?
Haha, geweldigquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
pizeta ft. reagadelica - klezmer
Flexbar is een chille tent. Wist niet zeker of die nog open was. Hm, wellicht direct na FC Utrecht - Ajax.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
flexbar, is op een zondagmiddag/avond
zaterdagnacht in de catwalk rotterdam 300 kaartjes max ook loco dicequote:Op woensdag 21 januari 2009 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
flexbar, is op een zondagmiddag/avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |