Ik zal difsju eens vertikken!quote:Op maandag 29 december 2008 15:06 schreef AQuila360 het volgende:
Disje vertikt bijna alles wat die moet doen!
Dude zit je bij de KKK ofzoquote:Op maandag 29 december 2008 15:13 schreef disjfa het volgende:
Jaaaa! AQ aan brandende kruizen laten hangen! Hooooo
Zeg maak voor mij eens zo'n kekke veranderende avatar met mijn banaanquote:Op maandag 29 december 2008 15:13 schreef disjfa het volgende:
Jaaaa! AQ aan brandende kruizen laten hangen! Hooooo
WTF is dit voor topicquote:Op maandag 29 december 2008 15:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zeg maak voor mij eens zo'n kekke veranderende avatar met mijn banaan
Waarom? Alleen omdat we jouw aan kruizen willen hangen. Daar is toch niets geks aanquote:
Hoooomoooofooooobquote:Op maandag 29 december 2008 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF is dit voor topic![]()
Je vraagt Of Disjfa iets met je banaan wil doen
AQ is een beetje paleolithisch van geest (kunstgeschiedenis lerenquote:Op maandag 29 december 2008 15:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hoooomoooofooooob
Meteen aan echte mannenliefde denken en direct negatief reagerenEcht zoooo kansloos
rossje, ik zag net pas je emailtje binnenkomen maar ahd al gereageerd
Jullie zijn me toch niet weer aan het kloon scannen of welquote:Op maandag 29 december 2008 15:25 schreef Rossdale het volgende:
OkIk zie net dat Breuls al wat gevonden heeft. Hoop dat nu alles in orde is
We kunnen over een uurtje of 3 na de nieuwste fix users uitsluiten van lezen. Dus jij kan dan posten, maar wij zullen het nooit meer lezenquote:Op maandag 29 december 2008 15:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jullie zijn me toch niet weer aan het kloon scannen of wel
quote:
quote:Stylobaat
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Schema van de opbouw van de fundering van een Griekse tempel
Ruine van de tempel voor Zeus in Athene met 3 traptreden, de bovenste is de stylobaatIn de Dorische en de Ionische orde bestond de fundering van de tempel uit 3 lagen steen. Elke laag was smaller dan de onderliggende laag. Op deze manier werd een trap om het hele gebouw verkregen. De bovenste trede, die tevens de vloer van de tempel vormde, werd de stylobaat genoemd.
In de hedendaagse architectuur wordt er het bovenste deel van de getrapte basis van een gebouw of de gezamenlijke sokkeletage (een etage aan de basis van een gebouw waarvan de basis zich onder het maaiveld bevindt) die verschillende gebouwen verenigt, mee aangeduid.
AQuila: antwoord dan nietquote:Stereobaat
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Schema van de opbouw van de fundering van een Griekse tempel
Ruïne van de tempel voor Zeus in Athene met 3 traptreden, de onderste is de stereobaatIn de Dorische en de Ionische orde bestond de fundering van de tempel uit 3 lagen steen. Elke laag was smaller dan de onderliggende laag. Op deze manier werd een trap om het hele gebouw verkregen. De onderste trede werd de stereobaat genoemd. In de Dorische Orde lag de stereobaat direct op de grond. In de Ionische orde werd onder de stereobaat nog een extra geëfende fundering, het euthynteria aangelegd.
Saaie boel zou dat worden zegquote:Op maandag 29 december 2008 15:48 schreef disjfa het volgende:
Lennart, wil jij ook de aqblok? f wilt iedereen die gewoon. het kan ook als algemene feature. Onzinposters gewoon direct in de /ignore zetten
Dat wist ik al wel ja maar de drie treden hebben een symbolische betekenis, en die kan ik niet vinden, staat zelfs niet in m'n boek. Maar het is wel in de les verteld en m'n aantekeningen zijn niet compleet genoegquote:Op maandag 29 december 2008 15:52 schreef Rkatier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
AQuila: antwoord dan niet
Serieus als dit echt kan dan kan ik net zo goed weggaanquote:Op maandag 29 december 2008 15:48 schreef disjfa het volgende:
Lennart, wil jij ook de aqblok? f wilt iedereen die gewoon. het kan ook als algemene feature. Onzinposters gewoon direct in de /ignore zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |