Wel de nederlaag tegen PSV en niet de 4-1 overwinning?quote:Op maandag 29 december 2008 14:49 schreef denthemen het volgende:
Laat hier 10 foto's zien van jouw club die centraal staan voor het jaar 2008
TS begint:
[ afbeelding ]
De prachtige overwinning op Feyenoord, met een prachtig doelpunt van John Heitinga, die aan zijn laatste seizoen bij Ajax bezig was
[ afbeelding ]
Wéér verliezen van PSV, met de rode kaart van Edgar Davids als dieptepunt
[ afbeelding ]
Suarez die de winnende maakt uit bij Groningen
[ afbeelding ]
Afscheid van een held
[ afbeelding ]
Wéér geen CL, en een held die ermee stopt...
[ afbeelding ]
Dramatisch begin van de competitie
[ afbeelding ]
Wéér gelijk spelen in Rotterdam door een belachelijke strafschop
[ afbeelding ]
Hele goeie overwinning in Enschede, behoudend spelen en hopen op een counter. Niet des Ajax, wel effectief
[ afbeelding ]
.....
[ afbeelding ]
Beschamende uitschakeling in de beker... Ook dit is Ajax
Stel jullie jaar ook samen in 10 foto's
Die dag draaide om Sjakie, en die staat er tussenquote:Op maandag 29 december 2008 14:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wel de nederlaag tegen PSV en niet de 4-1 overwinning?
Ik zie hem nu.quote:Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die dag draaide om Sjakie, en die staat er tussen
Gooi jij er eens wat foto's inquote:
Later op de dag misschien, nu geen zin in.quote:
Dat dus. Ik zal er nog eens over na gaan denken. Leuk idee.quote:Op maandag 29 december 2008 14:56 schreef _Mike_ het volgende:
Ik hoef weinig te doen zie ik, Dennis heeft het perfect uitgebeeld
Johnny Heitinga heeft toch weinig met de Jordaan te maken eigen lijk ... - ik bedoel dan kan je dat wel bij iedere Ajaxvoetballer gaan zetten - of mis ik nu iets - dat het een verwijzing is naar een invalide homoseksueel?quote:Op maandag 29 december 2008 15:19 schreef BB-boy het volgende:
Ik zou de tifo actie voor Johnny toe willen voegen aan het lijstje van denthemen. Dat was naast Ajax-psv het hoogtepunt voor mij in 2008.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |