abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Voormalig Sport Koningin maandag 29 december 2008 @ 12:19:23 #1
35237 Nuongirl
pi_64460380
Gisteren had Haaksbergen de primeur van de eerste wedstrijd op natuurijs van dit seizoen. Het werd een familiefeestje op het natuurijs waar het -8 graden was: Bij de mannen ging de overwinning naar Bob de Vries en zus Elma, die eerder op dag als tweede eindigde bij het Nederlands kampioenschap allround, won bij de vrouwen. FOK!fotograaf Jouke was bij de wedstrijden in Haaksbergen en maakte de volgende fotoreportage.

De vrouwen onderweg

De wedstrijd van de mannen startte om 20:00 uur

Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_64483699
Elke keer als ik die foto's zie voel ik mijn voeten weer toen ik op het ijs stond, tering wat was dat koud.
pi_64514701
Pffff onzin dit is helemaal geen natuurijs

Natuurijs vind je in een sloot, rivier, meer of waar dan ook maar niet op een speciaal aangelegd 'beekje' daarvoor
pi_64525172
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef Wouser het volgende:
Pffff onzin dit is helemaal geen natuurijs

Natuurijs vind je in een sloot, rivier, meer of waar dan ook maar niet op een speciaal aangelegd 'beekje' daarvoor
Aan de ene kant heb je helemaal gelijk maar feit is dat het wel door natuur is bevroren, geen machinaal of kunst aan te pas gekomen, enkel water die ze daar hebben neergelegd.
pi_64553258
Mooie foto-reportage TS. Dank daarvoor!
75 topics = FIN
pi_64555628
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:46 schreef FP128 het volgende:
Mooie foto-reportage TS. Dank daarvoor!
Dank u

Hierbij nog een aantal

En de winnaars 1 tot en met 3

pi_64929917
Wat een mooie foto's! Waar maak je die mee? En dan bedoel ik dus niet dat ze alleen vanwege de kwaliteit van het beeld mooi zijn imo maar je ziet het wel. Mvg parapono
pi_64931706
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:52 schreef parapono het volgende:
Wat een mooie foto's! Waar maak je die mee? En dan bedoel ik dus niet dat ze alleen vanwege de kwaliteit van het beeld mooi zijn imo maar je ziet het wel. Mvg parapono
Dank voor je compliment . Zijn gemaakt met een Canon 40D en daarop een 70-200 2.8 IS L, de IS was voor het rillen van de kou .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')