abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 december 2008 @ 11:50:57 #1
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_64459648
Sinds een aantal jaren hebben we een bed met spiraalbodem. De matrassen zijn nog prima.

De spiraalbodem (van Auping) is verstelbaar en wordt bediend met een trekkoord, die een gasveer bediend. Dit werkt op zich prima, maar is niet super. De touwtjes gaan nogal eens kapot en de instel mogelijkheden houden niet over.

Nu ben ik aan het kijken naar nieuwe bedbodems. Persoonlijk heb ik geen voorkeur voor spiraal of latten. Mijn vriendin heeft een lichte voorkeur voor de spiraalbodem, omdat ze niets anders gewend is (thuis hadden ze ook altijd Auping).

Een Auping Electromat kost echter ¤1545,-. Dat vind ik nogal wat... Deze spiraal bodem is zeer mooi verstelbaar, hoofd, nek, en benen (met knik) verstelling.

Als ik bij de IKEA kijk, dan heb je de duurste electrisch verstelbare lattenbodem voor ¤169 euro.

En daar tussen zit natuurlijk een hele wereld.

Misschien kunnen ervaringsdeskundigen hier hun ervaringen met spiraal- en lattenbodems delen? Ik ben dus op zoek naar electrische bediende bodems.
  maandag 29 december 2008 @ 11:52:26 #2
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_64459686
Die goedkope IKEA lattenbodems zijn niet bestand tegen De Liefde.
Die zou ik dus niet kopen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 29 december 2008 @ 11:55:02 #3
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_64459751
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:52 schreef Hyperdude het volgende:
OK. Ervaring met andere bed-bodems?
  maandag 29 december 2008 @ 12:36:10 #4
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64460908
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:52 schreef Hyperdude het volgende:
Heb je het dan enkel over de elektrisch verstelbare varianten? Ik heb nietverstelbare lattenbodems van IKEA en die zijn wel degelijk bestand tegen De Liefde..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')