Ik hoop dan ook dat dat bij mij ook het geval isquote:Op maandag 29 december 2008 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn lenzen bevallen een stuk beter dan m'n bril
schuttenquote:Op maandag 29 december 2008 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn lenzen bevallen een stuk beter dan m'n bril
[..]bij Schutten geweest, of bij Kruidenier?
Bij mij welquote:Op maandag 29 december 2008 15:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat dat bij mij ook het geval is
Ik ook... heel erg. Met name als ze het op je gaan gooien. Dan kan je wel weer lekker dreigen, maar dan nog.quote:
Ik kan gewoon echt niet tegen knallen. Als er een ballon in mijn buurt komt loop ik al met mn vingers in mn oren.quote:Op maandag 29 december 2008 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook... heel erg. Met name als ze het op je gaan gooien. Dan kan je wel weer lekker dreigen, maar dan nog.
Carbid vind ik mooi en siervuurwerk ook wel.
Dan kan je handgranaten ook wel waarderen denk ikquote:Op maandag 29 december 2008 15:29 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik vind het gewoon niet leuk. Dat knallen is zo zinloos en lelijk.
Carbid uitgezonderd, Idie prachtige harde doffe dreunen!
waar heb jij tape voor nodigquote:Op maandag 29 december 2008 15:42 schreef Samzz het volgende:
Oh ja hoor, nu ben ik vergeten te kijken naar tape voor onder m'n jurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
waar heb jij tape voor nodigOm m'n jurk aan m'n lichaam vast te plakken omdat ik bang ben dat ze 'm anders naar beneden trekken met uitgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
menthal imagequote:Op maandag 29 december 2008 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om m'n jurk aan m'n lichaam vast te plakken omdat ik bang ben dat ze 'm anders naar beneden trekken met uitgaan
Als ze maar hard genoeg trekken heeft tape ook geen zinquote:Op maandag 29 december 2008 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om m'n jurk aan m'n lichaam vast te plakken omdat ik bang ben dat ze 'm anders naar beneden trekken met uitgaan
hihi, je zei trekkenquote:Op maandag 29 december 2008 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ze maar hard genoeg trekken heeft tape ook geen zin
Het gaat om het idee...quote:Op maandag 29 december 2008 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ze maar hard genoeg trekken heeft tape ook geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |