Aftellen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:59 schreef miss_bleu het volgende:
sow gisteren de rekening gehad voor termijn3eerste etage vloer. Hypotheek begint al aardig te lopen
Misschien kun je vast met de tuin beginnen? Nu is de tijd om gras te zaaien.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit topicwijf wil ik graag volgen
Ben er pas weer volgende week. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:44 schreef RoToN het volgende:
Ik zou toch ook zelf maar eens gaan kijken. Ook je boven verdieping is namelijk al klaar!
Wow das snel. Jullie hebben een hofwoning?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef RoToN het volgende:
Ik kom zelf te wonen in Kavel 95 van het project. Het woonbedrijf heeft aangeven al in oktober te starten met opleveren van ons huisIk kan het niet laten om een paar keer per week te gaan kijken.
Cool ben benieuwd waneer wij door ons huisje mogen gaan lopen. Het is erg aantrekkelijk om over de hekken te gaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef RoToN het volgende:
Ja, wij hebben inderdaad een hofwoning gekocht. Daarom vinden wij het geweldig dat er om de paar weken een panorama foto van de bouw gemaakt wordt. Hopelijk volgen er nog meer!
Onze woning is op deze foto's goed te zien Ik vond het leuk om te lezen dat jullie ook interesse hadden in openslaande tuindeuren. Helaas, het is niet mogelijk tijdens de bouw.
Begin juni hebben wij samen met een aantal andere blokken de eerste kijkdag gehad.
Daar vertelden ze dat de bouw voorspoedig gaat en dat ze niet meer achter lopen op schema.
Doe je nog wel eens je site updaten?
Herkenbaar! Zo lijkt het ineens heel bedompt/kil, die lucht van het cement maakt het heel koud. Maar zo schiet het al aardig op he! Hoe gaat het met het inrichten, al flink wat keuzes gemaakt of valt het mee? Moodboards!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:05 schreef miss_bleu het volgende:
net wezen kijken. De tweede etage staat er nu op:
[ afbeelding ]
gaat best goed eigenlijk. Ook met dank aan floorplanner.com.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Zo lijkt het ineens heel bedompt/kil, die lucht van het cement maakt het heel koud. Maar zo schiet het al aardig op he! Hoe gaat het met het inrichten, al flink wat keuzes gemaakt of valt het mee? Moodboards!
hmm owkay.. Nou leuk! jullie zijn dus onze burenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:09 schreef delieven47 het volgende:
Wij waren er in januari niet bij, maar hebben toch echt kavel 47 gekocht. Misschien dat de mensen met wie jullie gepraat hebben nummer 48 gekocht hebben?
Het gaat snel met de bouw he? Waarschijnlijk mogen we binnenkort de volgende termijn weer gaan betalen... Vandaag zijn we trouwens met een zeer handige broer gaan kijken naar de bouw en deze zei dat als het zo doorgaat, de kans groot is dat het huis dit jaar nog wordt opgeleverd! Zou gaaf zijn!
Die zeer handig broer kent ook het principe vanquote:Op zondag 21 juni 2009 21:09 schreef delieven47 het volgende:
Wij waren er in januari niet bij, maar hebben toch echt kavel 47 gekocht. Misschien dat de mensen met wie jullie gepraat hebben nummer 48 gekocht hebben?
Het gaat snel met de bouw he? Waarschijnlijk mogen we binnenkort de volgende termijn weer gaan betalen... Vandaag zijn we trouwens met een zeer handige broer gaan kijken naar de bouw en deze zei dat als het zo doorgaat, de kans groot is dat het huis dit jaar nog wordt opgeleverd! Zou gaaf zijn!
dat is ook aangegeven als datumquote:Op maandag 22 juni 2009 09:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die zeer handig broer kent ook het principe van
Als het dak erop zit , ben je op de helft
Als ik zo mag gokken , eind januari , half februari als het geen strenge winter wordt.
zou je denken? Ik bedoel, sommige mensen kennen hun buren niet eensquote:Op zondag 21 juni 2009 23:34 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hmm owkay.. Nou leuk! jullie zijn dus onze burenZullen elkaar nog vaak tegenkomen denk ik
werken jullie met 180 werkbare dagen na fundering of 400 kalenderdagen na passeren bij notaris ?quote:
Dat moet ik even opzoeken. Papieren liggen in Eindhovenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
werken jullie met 180 werkbare dagen na fundering of 400 kalenderdagen na passeren bij notaris ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |