Blok 7ligt het al op nu. Nu even afwachten tot het bij ons gestort gaat wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:30 schreef gateway het volgende:
leukdan gaat het hard daarna denk ik, als het beton ligt
Zit ik er tenminste eerder in dan jijquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:05 schreef miss_bleu het volgende:
Absoluut kriebelt het, als alles geregeld is alle papieren zijn al bij de aannemer duurt het erg lang voordat je daadwerkelijk wat gaat zien
Q1 2010 kunnen we er pas in (als alles goed gaat)
later instappen? En jij was al wel langer bezig dan wij. Vorig jaar feb. kregen we te horen dat we het huis kregen. Maar dan duurt het nog lang voor je echt kan gaan tekenenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zit ik er tenminste eerder in dan jij
Mijn broertje heeft ook 'even' een huis gekocht namelijk en die heeft het al voordat ik de mijne krijg
Ik in september ofzo en ze begonnen met bouwen op 23 november 2007quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
later instappen? En jij was al wel langer bezig dan wij. Vorig jaar feb. kregen we te horen dat we het huis kregen. Maar dan duurt het nog lang voor je echt kan gaan tekenen
duurt denk ik bij ons nog wel een maandje voordat ik iets van muren kan zien helaasquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik in september ofzo en ze begonnen met bouwen op 23 november 2007
Ze zijn bijna klaar bij mij iig, wel tof als je muren staan hoor. Toen kreeg ik voor het eerst het idee dat ik een huis kreeg
dat gevoel is het wachten waardquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:37 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
duurt denk ik bij ons nog wel een maandje voordat ik iets van muren kan zien helaas
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:00 schreef miss_bleu het volgende:net deze binnen gekregen
![]()
[ afbeelding ]
Had ik gekocht voor de uitzetErg duur maar veel te leuk om te laten staan
![]()
![]()
Ik heb er maar twee... maar ze zijn erg tof iddquote:Op maandag 16 maart 2009 17:00 schreef miss_bleu het volgende:
net deze binnen gekregen
![]()
[ afbeelding ]
Had ik gekocht voor de uitzetErg duur maar veel te leuk om te laten staan
![]()
![]()
Mja ben nog aan het schuivenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:01 schreef Candaasje het volgende:
Ziet er al mooi uit hoor Miss!
Toch nog even een vraagje; hou je niet ontzettend veel 'loze' ruimte over in het keuken-gedeelte? (en weinig ruimte in het woonkamer gedeelte, mede dankzij de eettafel die daar staat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |